abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28649830
Ik had het ook niet tegen jou CMT maar tegen de moderators.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 12:48:10 #252
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28649883
Geldof moordenaar
link naar onze bekende storm jongens
en niet onwaar ook

-edit-
Links naar racistische sites mogen volgens de Policy niet

[ Bericht 56% gewijzigd door Lucille op 10-07-2005 20:03:12 ]
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zaterdag 9 juli 2005 @ 12:50:14 #253
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28649940
Toch denk ik niet dat ik daar ga posten, hoewel ik wel grotendeels dezelfde state of mind heb (alleen dat racisme vind ik zo ouderwets) krijg je daar natuurlijk geen tegenstand, wat had ik bijvoorbeeld in dat Geldof Moordenaar topic moeten zeggen? "ja ik ben het er mee eens"?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_28650049
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 12:46 schreef SCH het volgende:
Ik had het ook niet tegen jou CMT maar tegen de moderators.
Inhoud. Da's te moeilijk voor je, troll.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28650086
Toevallig staat er wat over Zuidafrika:
quote:
As to the current state of South Africa? Well, the readers can consider the following crime statistics, and decide for themselves if the "New South Africa" is a success story or not:

- One woman is raped every minute in SA.2

- One third of all females in South Africa will be raped in their lifetime.3

- Since 1994, some 1,724 of SA's White farmers have been murdered.4

- In 2004 there were 19,824 murders, or 55 per day.5

- 4.2 million South Africans were victims of violent crime between June 2003 and June 2004, an increase from 3.8 million the previous year.6
Ik zie al meteen dat Mandela voor 'aap' wordt uitgemaakt. Dat men daar milder is, zoals SCH wil doen geloven, klopt dus niet. Zoals SCH wel vaker onjuiste dingen roept.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 12:59:28 #256
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28650139
mensen als thabit en SCH worden door bijna niemand meer serieus genomen, ook door de mods niet.

Ik zou me er dus verder niet zo druk om maken CMT.
pi_28650178
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 12:59 schreef McCarthy het volgende:
mensen als thabit en SCH worden door bijna niemand meer serieus genomen, ook door de mods niet.

Ik zou me er dus verder niet zo druk om maken CMT.
Eensch.

Alleen is het wel vervelend als er laster wordt verspreid, ook al is het door een sujet van het niveau "Party".
pi_28650190
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 12:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]

Ik zie al meteen dat Mandela voor 'aap' wordt uitgemaakt. Dat men daar milder is, zoals SCH wil doen geloven, klopt dus niet. Zoals SCH wel vaker onjuiste dingen roept.
Jij noemt hem een terrorist.
pi_28650237
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 13:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar wordt hij al meteen een aap genoemd, daarna ben ik maar gestopt met lezen. Zegt genoeg over het niveau van fora waar jij kennelijk graag leest.

Of zijn het de talrijke anti-semitische stukken die je opwinden?
pi_28650267
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 12:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]

Doet Nelson dat allemaal joh? Dan moet die man wel een druk leven hebben.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 13:12:00 #261
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_28650418
quote:

[..]

En? Is ie dat niet geweest dan? Of moet dat in NewSpeak vrijheidstrijder heten, grote broer?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 14:48:48 #262
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_28652897
quote:
Dat is ie ook.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_28660055
Goh, ik dacht dat linken naar stormfront niet was toegestaan op Fok.
pi_28660077
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:57 schreef Tijger_m het volgende:
Goh, ik dacht dat linken naar stormfront niet was toegestaan op Fok.
Jouw grote vriend SCH begon over Stormfront.
pi_28660272
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Jouw grote vriend SCH begon over Stormfront.
Ja en? Jij zou toch met jouw ban historie zolangzamerhand de policy beter moeten kennen als de FA's.
pi_28660335
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja en? Jij zou toch met jouw ban historie zolangzamerhand de policy beter moeten kennen als de FA's.
Ja, volgens de policy is het getroll en gemiep van SCH over Stormfront vast niet helemaal pluis. Wat is je punt?
pi_28660356
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het is trouwens "beter dan" en niet "beter als".
pi_28660448
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Ja, volgens de policy is het getroll en gemiep van SCH over Stormfront vast niet helemaal pluis. Wat is je punt?
Dat mogen de FA's uitmaken, SCH's 'gemiep' gelijk stellen met het posten van links lijkt mij enigzins stupide maar die beoordeling laat ik graag aan een ander over.
pi_28660534
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat mogen de FA's uitmaken, SCH's 'gemiep' gelijk stellen met het posten van links lijkt mij enigzins stupide maar die beoordeling laat ik graag aan een ander over.
SCH begint te wauwelen over Stormfront. Totaal irrelevant, want geen enkele "discussie" hier gaat over Stormfront. Kennelijk voelt SCH zich goed thuis op dergelijke anti-semitische websites.
pi_28660695
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

SCH begint te wauwelen over Stormfront. Totaal irrelevant, want geen enkele "discussie" hier gaat over Stormfront. Kennelijk voelt SCH zich goed thuis op dergelijke anti-semitische websites.
Jij en McCarthy voelen zich getuige jullie postings daar nog veel meer thuis maar dat is niet echt nieuws, dat is al vrij duidelijk af te lezen aan het oevre.

Als jij een klacht hebt over SCH dan is het adres forum@fok.nl, dacht ik
pi_28660776
Het is oeuvre, niet oevre.
pi_28660796
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Jij en McCarthy voelen zich getuige jullie postings daar nog veel meer thuis maar dat is niet echt nieuws, dat is al vrij duidelijk af te lezen aan het oevre.

Als jij een klacht hebt over SCH dan is het adres forum@fok.nl, dacht ik
Nee, ik kom daar nooit, ik lees daar zelfs niet eens en McCarthy ook niet. Dus je laster voor je houden lijkt me een prima plan. SCH leest daar wel, dat geeft hij zelf toe. Kennelijk spreekt het anti-semitisme waar die pishoek om bekend staat hem erg aan.
pi_28660817
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:19 schreef thabit het volgende:
Het is oeuvre, niet oevre.
Tijger_m kan zijn vrije tijd beter besteden aan een cursus Nederlands in plaats van hier te melken.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 23:57:06 #274
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_28666756
Zou een mod het offtopic geblaat van enkele users in het bijzonder kunnen verwijderen?

Verdeling werkende en niet werkende

bvd
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
  zondag 10 juli 2005 @ 00:03:23 #275
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28666960
Gesnoeid.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: