laat maarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tja...Monty kwam de F1 in als meer dan een aardig talent. Tot op heden, hoe lullig het ook klinkt, is ie niet veel beter gebleken dan Ralf Schumacher bij Williams en krijgt ie ongelooflijk op zijn ballen van Raikkonen. Ben een fan van die man (geen grote) maar ik hoop dat ie zijn talent snel tot uitdrukking laat komen in resultaten.
Je kunt het toch bijna niet ontkennen JPM? Zijn talent is al jaren duidelijk maar de vervulling daarvan is toch vrij laag.quote:
U slaat den spijker volledig op zijn kop; Onze Joske werd op het laatst volledig uitgekotst door zijn team. Letterlijke quote over de teamradio bij zijn laatste race: "He drove like a fucking wanker".quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:17 schreef MrX1982 het volgende:
Jos heeft zeker mooie acties geleverd en best af en toe goede prestaties in een minderwaardige auto. Zeker in de regen steeg hij boven zichzelf uit. Maar ik vind hem persoonlijk geen groot coureur. Komt wellicht vanwege zijn karakter ofzo en zijn gezeik altijd. Het verliep de laatste jaren altijd hetzelfde. Aan het begin van het seizoen was hij enthousiast maar naarmate het seizoen vorderde begon het gezeur.
En die praatjes na het seizoen van voornamelijk zijn manager dat ze verschillende opties hadden maar uiteindelijk kwam er nooit wat spectaculairs uit. Last but not least die hele show omtrent Trust. Nee ik mis hem niet
Was dat Stoddart himself. Hij gebruikt het woord fuck graagquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:25 schreef sooty het volgende:
U slaat den spijker volledig op zijn kop; Onze Joske werd op het laatst volledig uitgekotst door zijn team. Letterlijke quote over de teamradio bij zijn laatste race: "He drove like a fucking wanker".
Ehm, nee. Dit waren zijn Orange-vriendjes bij zij laatste optreden in Aidelaide.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Was dat Stoddart himself. Hij gebruikt het woord fuck graag![]()
...
Ehm, volgens mij was of is Tom Walkinshaw eigenaar van TWR, Tom Walkinshaw Racingquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:43 schreef sooty het volgende:
(De renstal van de voormalige eigenaar van TVR, Tom Walkinshaw).
Geen bronvermelding. Onzinverhaal. Morgen komt men tesamen met Max Mosley van de FIA. Laten we daar maar even op wachten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:41 schreef Laton het volgende:
JUNE 28, 2005
Michelin to refund US GP tickets
....
Wat jij denkt of vindt zal mij worst wezen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij was of is Tom Walkinshaw eigenaar van TWR, Tom Walkinshaw Racing
Ah ok daar begon idd zijn teloorgangquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:43 schreef sooty het volgende:
Ehm, nee. Dit waren zijn Orange-vriendjes bij zij laatste optreden in Aidelaide.
(De renstal van de voormalige eigenaar van TVR, Tom Walkinshaw).
Met slechte mensen gaat het altijd goed; Ik vermoed dat Tom hierop geen uitzondering maakt,quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ah ok daar begon idd zijn teloorgang![]()
Hoe zou het eigenlijk zijn met die cowboy Tom Walkinshaw![]()
Met zijn bedrijf ging het anders niet zo goed dacht ik. Maar ja hij zal zijn kalfjes wel op het droge hebben staan.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:58 schreef sooty het volgende:
Met slechte mensen gaat het altijd goed; Ik vermoed dat Tom hierop geen uitzondering maakt,
Inmiddels met bron; http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/4629819.stmquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:48 schreef sooty het volgende:
[..]
Geen bronvermelding. Onzinverhaal. Morgen komt men tesamen met Max Mosley van de FIA. Laten we daar maar even op wachten.
Anders hebben ze natuurlijk geen poot om op te staan...quote:This morning in Paris, the Formula 1 world will make important decisions. The FIA World Council, a gathering of some of the top club officials in the automobile federation, will decide on whether Grand Prix racing should be ruled by commerce or by the book. It will decide whether the F1 teams who pulled off the race track before the start of the United States Grand Prix at Indianapolis did that on the grounds of safety or whether it was a deliberate act of rebellion.
Logic dictates that what the teams did was contrary to their best interest: they alienated not just the tens of thousands of fans in the grandstands at Indianapolis Motor Speedway, but also countless more TV viewers around the world. In addition to that the major competitors in the World Championship allowed Ferrari back into contention for the title. There is rarely anything more important to a racing team than World Championship points and one must ask what motivated such desperate action.
The political argument just does not wash.
Talk to any of the teams and they all say the same thing. They wanted to race, they wanted to put on a show and to grow their business - disjointed and self-defeating as it sometimes is. But on this occasion they could not. Michelin said that it could not guarantee its tyres and, faced by the laws of liability in the United States, the teams were left with no choice.
http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=90931quote:
bronquote:PARIJS - Michelin heeft aangeboden de ruim 100.000 toeschouwers bij de Grand Prix van de Verenigde Staten schadeloos te stellen door hun de prijs van de tickets te vergoeden. De Franse bandenproducent had het verkeerde materiaal meegenomen naar Indianapolis en adviseerde zijn formule-1-klanten de bolides in de pits te laten uit angst voor ongevallen. Slechts zes wagens gingen van start.
Door dit financiële gebaar van hun leverancier naar de Amerikaanse raceliefhebbers hopen de zeven Michelin-teams op clementie van de internationale autosportfederatie (FIA). Deze stelt de affaire woensdag aan de kaak.
Voorzitter Max Mosley sloot in de aanloop naar het verhoor een schorsing van een of twee GP-wedstrijden wegens 'werkweigering' echter niet uit. " Maar er zijn ook nog andere mogelijkheden: puntenaftrek, een geldboete of een berisping", zei Mosley.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |