Het is er gewoon nog niet van gekomen om een keer te gaan rijden op circuit. Maar dat lijkt me absoluut leuk om nog te gaan doen. Ik denk dat ik nu genoeg heb aangeschaft om aan alle voorwaarden te kunnen voldoen. Eens kijken wanneer het het beste uitkomt. Ik wil ook nog een VRO cursus doen en misschien een ander soort motorcursus (onderhoud of zo).quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:26 schreef hicham het volgende:
Jullie zijn gek![]()
Ik wil ook wel circuitrijden, maar niet met een 25 KWEn heb sowieso geen leren pak dus dan houdt het al op
Hmpf, als ik er zo over nadenk. Nog minstens anderhalf jaar met 25 KW rijden
![]()
![]()
Heb nog steeds geen reactie van hotel trouwens
Ga nu pitte
Kleur vertekend een beetje op deze foto's....quote:Op maandag 27 juni 2005 18:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
allebei niet schitterend qua kleurmaar ik zou ook geel/blauw genomen hebben
![]()
Vrouw naar mijn hartquote:Op maandag 27 juni 2005 21:49 schreef ondeugend het volgende:
Ik hoor net op Fok!radio dat BE en haar vriendje babies gaan maken !!![]()
![]()
circuitrijdenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:26 schreef hicham het volgende:
Jullie zijn gek![]()
Ik wil ook wel circuitrijden, maar niet met een 25 KWEn heb sowieso geen leren pak dus dan houdt het al op
Hmpf, als ik er zo over nadenk. Nog minstens anderhalf jaar met 25 KW rijden
![]()
![]()
zoietsquote:Op maandag 27 juni 2005 22:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kleur vertekend een beetje op deze foto's....
Moet toch limegreen worden of zwart.![]()
Overigens nog meer mensen die mee willen profiteren van dit aanbod?190,- excl. verzenden kosten deze.
Verzendkosten zijn 15,- dus voor 205,- heb je weer leuk speelgoed en kunnen we een minibike competitie starten.
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:46 schreef Patrick281 het volgende:
Piccie voor Youssef die geen verschil zag tussen het oude en nieuwe spatbord.![]()
![]()
[afbeelding]
jammerquote:Op maandag 27 juni 2005 22:46 schreef Youssef het volgende:
Wel klote al die regels voor circuitrijden, heb echt geen geld meer over...
Pimpen voor ¤ 17,50.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:48 schreef Youssef het volgende:
[..]Dat ziet er echt beter uit dan zo een mislukte hangneus
Ah joh ! RB waarschuwde nog.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:52 schreef Youssef het volgende:
Ik heb nog een vakantie om te werken
Maar misschien werk ik alleen voor de meet van gister, schenen 8 flitsers ofzo te staan in de buurt van Amersfoort.Hicham en ik wisten van nix
![]()
Bij amersfoort staat er eentje achter een brugquote:Op maandag 27 juni 2005 22:52 schreef Youssef het volgende:
Ik heb nog een vakantie om te werken
Maar misschien werk ik alleen voor de meet van gister, schenen 8 flitsers ofzo te staan in de buurt van Amersfoort.Hicham en ik wisten van nix
![]()
Op de heenweg wist ik dat niet, maar tussen Utrecht en Gouda?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:58 schreef Youssef het volgende:
[..]
Op de heenweg wist ik dat niet, maar tussen Utrecht en Gouda?Wij gingen over de A1, en terug had Hicham volgens mij ook niet echt zin om het rustig aan te doen en ik volgde gewoon
Van je familie moet je het hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
Je bedoelt die ene vlak voor Leusden? Ben daar al tig keer langsgereden, maar heb er nog nooit een bekeuring van ontvangenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:55 schreef RB het volgende:
Bij amersfoort staat er eentje achter een brug![]()
Toch bedankt voor de tip, weten we wat ons te wachten staat.quote:
Nopequote:Op maandag 27 juni 2005 23:00 schreef Fully het volgende:
[..]
Je bedoelt die ene vlak voor Leusden? Ben daar al tig keer langsgereden, maar heb er nog nooit een bekeuring van ontvangen![]()
Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik daar vaak in de file sta![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:49 schreef ondeugend het volgende:
Ik hoor net op Fok!radio dat BE en haar vriendje babies gaan maken !!![]()
![]()
Nou begrijp ik waarom die 25kW erop zitquote:Op maandag 27 juni 2005 23:05 schreef RB het volgende:
25 kw rijden en dan nog een bekeuring krijgen voor te hard rijden![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:09 schreef RB het volgende:
Mensen laters,tot over een paar dagen
Ik duik m`n bedje in. morgen weer 5 uurtjes kachelen met de vrachtwagen richting Popijn![]()
![]()
![]()
Yvonnequote:Op maandag 27 juni 2005 23:06 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
waarom word er altijd over me geroddeld als ik er niet ben
en van wie komt dat af trouwens?
ja, dat had ik ergens al gegokt ja. vraag me alleen af hoe ze hier nu weer bij komtquote:Op maandag 27 juni 2005 23:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nou begrijp ik waarom die 25kW erop zitKids onder de 21 moeten toch een beetje begrenst worden in hun boetes
[..]![]()
[..]
Yvonne
Ouder(s)quote:Op maandag 27 juni 2005 23:14 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ja, dat had ik ergens al gegokt ja. vraag me alleen af hoe ze hier nu weer bij komt
Jaaaaaaah zo stond ik er ook bij: dit zou vooral bijzonder gaaf staan met SM wielen.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:21 schreef Makster het volgende:
Klussen 4 life![]()
![]()
Nu nog SM wielen en je bent de man peppo
Ja, en ik had nog wat tegoed van de vorige keer.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:09 schreef RB het volgende:
Ik duik m`n bedje in. morgen weer 5 uurtjes kachelen met de vrachtwagen richting Popijn![]()
![]()
![]()
Ik las het al verder terug.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:14 schreef Gebakken_vissie het volgende:
ja, dat had ik ergens al gegokt ja. vraag me alleen af hoe ze hier nu weer bij komt
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:27 schreef Patrick281 het volgende:
Ja, en ik had nog wat tegoed van de vorige keer.![]()
Volgens mij zou hij weer in een hotel... dus dat etentje kan je voorlopig vergeten denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:37 schreef Patrick281 het volgende:
Geeeeen commentaar.
Alleen dat Ralf in mijn bed zou kruipen voor een nachtje, en ik in ruil een etentje voorgeschoteld zou krijgen.![]()
die kleine is veeeel strakkerquote:Op maandag 27 juni 2005 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
But is it all that with a 21' frontwheel.![]()
![]()
2 keer oude en daarna 2 keer het nieuwe spatbord. ( < deze uitleg speciaal voor Youssef)
[[url=http://img93.echo.cx/img93/8586/p1010465web4yj.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img93.echo.cx/img93/1118/p1010466web3xc.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img93.echo.cx/img93/555/p1010472web0vo.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img93.echo.cx/img93/7996/p1010474web2ll.th.jpg]afbeelding][/URL]
Even wennen dus als je normaal zo'n veel te groot ding erop hebt.. nu komt de nieuwe bij mij over als veeel te klein.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:48 schreef RB het volgende:
[..]
zoiets
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
kosten ¤599
Daar ging ik van uit ja.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:49 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij zou hij weer in een hotel... dus dat etentje kan je voorlopig vergeten denk ik.
Kan jij weer geld gaan inzetten op de winnaarquote:Op maandag 27 juni 2005 22:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
heb je weer leuk speelgoed en kunnen we een minibike competitie starten.
Zit wel een rits op m'n jas, maar de broek nietquote:Op maandag 27 juni 2005 22:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
circuitrijdenleren pak schijnt niet overal nodig te zijn, als het maar ritsbaar is tot 1 geheel
heb ik me laten vertellen bij een motorzaak
Normaal rij ik niet harder dan 30 km/h te hard ivm rijbewijspuntjes, maar door dat stukje op het begin dat we nog samen reden was ik aardig opgewarmd om gewoon continu volgas te gaanquote:
Popijn en z'n CR?quote:Supermotard, de trend lijkt gezet! Het zou een keer tijd worden. Het Supermotard gebeuren lijkt al jaren door te breken, maar toch ook weer niet. Nadeel aan die hele supermotard toestanden is voornamelijk het feit dat gebruikers tot voor kort veroordeeld waren tot compromisloze sportfietsen met race-roots. Extreem in gebruik, onvriendelijk in de omgang (voor diegenen zonder ervaren hand) en voorbehouden aan de diehards. De motorrijder die de overstap waagde van straatmotor naar Supermotard kwam vaak van een koude kermis thuis en moest uiteindelijk toegeven dat al de nadelen van die compromisloosheid meestal zwaarder wogen dan het coole ‘diehard imago’ op zich.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:04 schreef hicham het volgende:
Eerstvolgend half schooljaar kan ik ervaren hoe het is om een arbeider te zijn
Maar die ppt's zijn meestal kansloos
[..]
Popijn en z'n CR?
Rij-impressie: Husqvarna 610SM
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:04 schreef hicham het volgende:
Maar die ppt's zijn meestal kansloos
Wie is die Popein toch.quote:
En de anderen?quote:
ik wilde er 1 tot ik de belabberde kwaliteit zagquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En de anderen?Martie wilde er eentje, Pepijn, Jesse blijkbaar en nu heb ik heel betaalbaar bikeje gevonden, vakantiegeld is net binnen en het is mooi weer............. Niemand interesse..........
![]()
![]()
Dan ga ik wel in mijn eentje racen.![]()
Das die gozer die laatst met marty, youssoef en hiegam ging meetenquote:
Lijkt me wel leuk, maar zolang ik bij m'n ouders woon begin ik er niet aanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En de anderen?Martie wilde er eentje, Pepijn, Jesse blijkbaar en nu heb ik heel betaalbaar bikeje gevonden, vakantiegeld is net binnen en het is mooi weer............. Niemand interesse..........
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Das die gozer die laatst met marty, youssoef en hiegam ging meeten
[..]
Voor 200,- heb je inderdaad geen Blata of Polini maar ik vind het op zich wel meevallen, ze hebben hun scherpe randjes zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik wilde er 1 tot ik de belabberde kwaliteit zagen dan is 200 Euro toch ineens veel geld hoor
![]()
Ja, wilde al eerder reageren idd omdat niemand een reactie had.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:24 schreef hollander172 het volgende:
![]()
![]()
Maakt niet uit maar ik vond het zo vreemd, eerst wilde bijna iedereen zo'n ding, vind ik een goedkoop alternatief en krijg je niet 1 reactie.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, wilde al eerder reageren idd omdat niemand een reactie had.![]()
Kwam er even niet van zogezegt.![]()
Die foto heb ik al verschillende keren tegenaan gekeken, doe eens een grote versie postenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:36 schreef bwt het volgende:
O ja, voor de OP foto.
Mijn fotoboek foto is gek genoeg?
Anders kan die close-up met boeven streepje wel
dus had je ze eigenlijk toch maar aangegevenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, wilde al eerder reageren idd omdat niemand een reactie had.![]()
Kwam er even niet van zogezegt.![]()
Ik heb momenteel 2 motoren die wat meer geld vragen dan gepland..
De rechtbank vraagt legt 120 euro alimentatie per maand op, en nog 1.5 jaar achterstallig losgeld.![]()
En als de vakantie met Nick nog doorgaat had ik hem een KTM Pro Senior belooft.![]()
![]()
Dacht dat'ie dat vergeten was na een klein half jaar, maar toen ik de laatste keer zei dat het vakantiegeld binnen was zei hij gelijk:![]()
quote:Volgens mij was het Hopkins die kapot ging in de laatste ronde. Deze was zo boos op zijn motor dat hij hem bijna de bandenstapel inreed. Op het laatste moment besloot hij om dat niet te doen en stapte af en gooide toen zijn motor tegen de bandenstapel. Het publiek natuurlijk aplaudiseren. Hopkins wees toen heel overdreven met allebei zijn handen naar zijn motor en gaf die toen een dubbele middelvinger. Hilariteit alom natuurlijk.
Sociale dienst vroeg er ruim 100 meer per maand.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
dus had je ze eigenlijk toch maar aangegeven![]()
dit rechtssysteem suck's![]()
Ja die stage he? Wat ga je tijdens je stage doen? Ik heb het nergens meer gelezen, maar je hebt het misschien wel gepost. Zou je het toch nog een keer willen vertellen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:04 schreef hicham het volgende:
ik heb er een paar irl gezien en de remmen e.d zijn niet eens gehard staalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Voor 200,- heb je inderdaad geen Blata of Polini maar ik vind het op zich wel meevallen, ze hebben hun scherpe randjes zal ik maar zeggen.
Gaat er in eerste instantie om dat ie loopt en dat blijft doen, de rest neem ik zelf wel onder handen.
Er zijn overigens ook nog wat hires pics van die bikes, kan je vergelijken met degene die jij hebt gezien.
op zich welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wordt dat nu uitgesteld of komt ie er toch binnenkort?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En als de vakantie met Nick nog doorgaat had ik hem een KTM Pro Senior belooft.![]()
![]()
Ik ga uiteraard Fok!MC'en tijdens mijn stage als ik een internetverbinding hebquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja die stage he? Wat ga je tijdens je stage doen? Ik heb het nergens meer gelezen, maar je hebt het misschien wel gepost. Zou je het toch nog een keer willen vertellen?![]()
Mono sound, irritantquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:21 schreef Patrick281 het volgende:
Dit is pas rijden.![]()
Voor het tweede deel van het filmpje, full size afspelen op je scherm, en je zit er echt middenin.![]()
Dingen zijn populair geworden onder de massa, en de politie krijgt er steeds meer last van kon je in nieuwsberichten lezenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:34 schreef bwt het volgende:
Ik had een tijdje terug inderdaad ook gezegt die dingen erg leuk te vinden.
Helaas heb ik in de tussen tijd ook al weer andere berichten gehoord.
Als je gesnapt wordt op de openbare weg met die dingen, dan ben je em kwijt, boete doen ze niet eens meer, simpel inbeslag genomen.
Plus bij mij in de omgeving kun je er nergens (legaal) mee rijden, op de (indoor)cartbaan in de buurt worden ze niet toegelaten.
Dan vind ik het erg zonde van het geld.
@homequote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:54 schreef hicham het volgende:
Mono sound, irritantJij hebt helemaal geen geluid volgens mij, nog steeds
Ziet er verder wel leuk uit
dan geeft je hem toch een opblaasbare KTMquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
@home
Hier: ook mono, alleen de linkerspeaker is aangesloten vanwege een enkelvoudig kabeltje van thuus. Maar hij stond uiteraard sowiezo uit, hoeft verder niemand mee te genieten hier.![]()
Normaal gesproken heb ik vanaf maandag 2 weken vakantie, en de kleine sowiezo.![]()
Valt net samen met het defect aan de Fiero, maar zal wel moeders auto kunnen lenen.
Ik dacht dat die ook geen trekhaak heeft, dus ja.. KTM Senior is wat lastig vervoerbaar.
Maar een woord een woord ja.. die komt er uiteindelijk well.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan geeft je hem toch een opblaasbare KTM![]()
quote:
neej niet om er onderuit te komenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:32 schreef hicham het volgende:
[..]Dat is ook een manier om onder je afspraak uit te komen
Ja, ik zei toch niet dat het een echte zou worden
[..]
[afbeelding] Slaapkop
Je denkt zeker dat een kind van zelfs al 6 niet gelijk ongelovig vraagt: een echte???????quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:32 schreef hicham het volgende:Dat is ook een manier om onder je afspraak uit te komen
Ja, ik zei toch niet dat het een echte zou worden
Ja Popijn dat is hem toch wel hoor,quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Dacht eerst van niet Martin, maar die platte kant in de voorvelg is naar achteren gerold.![]()
en toen werd ie richting de tuin van de buren gelanceerdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat een kind van zelfs al 6 niet gelijk ongelovig vraagt: een echte???????![]()
Zelfs het buurjongetje vroeg een paar weken geleden nog toen ik thuiskwam of hij ook op die kleine crossmotor mocht rijden. Hij wilde ook nog even de KLX aantrappenheeft het nog geprobeert ja.
![]()
Ik zeg toch ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja Popijn dat is hem toch wel hoor,![]()
hij vraagt er 550 euro voor![]()
Kinderen denken serieus dat ze hem wel even starten en zodoende stelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:55 schreef hicham het volgende:
en toen werd ie richting de tuin van de buren gelanceerd![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:41 schreef Youssef het volgende:
Damn, ik wacht op mijn bandjes terwijl ik wil rijden
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:41 schreef Youssef het volgende:
Damn, ik wacht op mijn bandjes terwijl ik wil rijden
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:12 schreef bwt het volgende:
Feli, ziet er zeker fun uit.
hopelijk krijg je niet te veel last van vette vingers op je vizier.
Zeker leuke print op de zijkant van de helm.
Hoe ziet de achterkant er uit?
Eh jij doet HBO Autotechniek? Ik dacht dat je alleen maar autotechniek op MBO niveau had?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:21 schreef -Eddow- het volgende:
Whieee vandaag mn eerste les gehad echt super tof!!
Ah.. alleen volgens mij heb je zoiets niet in het noorden? nog niet gezien in ieder geval.. Maarre meer theorie lijkt me wel wat vreemd..is toch een praktisch iets zou je zeggen. Verdiep je je ook in electrische schema's, en dingen uitlezen met computer etc.? Aangezien de 'nieuwe' blikken allemaal bijna helemaal uit electronica bestaanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:32 schreef -Eddow- het volgende:
Ja HBO autotechniek in Rotterdam
http://www.hro.nl
MBO is meer Klussen HBO is meer theorie kort gezegd
Vragen altijd welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |