Als rijinstructeur verdien je geen zak, kijk maar eens op motor-forum. Daar zijn al wat topics overquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:00 schreef bwt het volgende:
kijk dat zijn tenminste bedragen, ik denk dat ik rij instrukteur ga worden.
misschien dat dat helpt met het zoeken naar een nieuwe job
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:26 schreef Youssef het volgende:
Als rijinstructeur verdien je geen zak, kijk maar eens op motor-forum. Daar zijn al wat topics overTenzij je je daarnaast zwart kapot werkt. Niet doen dus
Alleen FS had een instructeur die te kennen gaf dat ze wel in natura kon betalen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:00 schreef bwt het volgende:
kijk dat zijn tenminste bedragen, ik denk dat ik rij instrukteur ga worden.
misschien dat dat helpt met het zoeken naar een nieuwe job
dat heeft dan vast te maken gehad met "airbags"quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:25 schreef Patrick281 het volgende:
Alleen FS had een instructeur die te kennen gaf dat ze wel in natura kon betalen.![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat hij het met zijn mannelijke leerlingen deed.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat heeft dan vast te maken gehad met "airbags"![]()
quote:
daar zie ik de berijder niet van en op die SM's zijn ze wel duidelijk zichtbaarquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig is SM rijden in Frankrijk populairder dan waar ook ter wereld, en zijn ook gays welkom hoor.![]()
![]()
En ervoor zie ik een GSX-F, en erachter een Diversion.
Vooral die 2 zijn gay bakken.![]()
VFR is voor gaysquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:13 schreef Makster het volgende:
[..]
VFR is voor gays![]()
Vergevings gezinden, niet spectaculaire, lineair koppel afgevende, kilometer etende, slaapverwekkende ouwe lullen Honda met de looks van een hergebruikte pisbuis![]()
Ow kut, het is nog geen vrijdag
Niet doorvertellen hoor maar ik heb die gaylord meeting georganiseerd daar in Frankrijk. Toen ik dat mooie paarse frame van de KLX zag dacht ik van "Hell yeah, lets meet with all the gay in the world"quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]rooie mannetjes met homofiele motoren mogen zonder pak in Parijs rijden
![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Niet doorvertellen hoor maar ik heb die gaylord meeting georganiseerd daar in Frankrijk. Toen ik dat mooie paarse frame van de KLX zag dacht ik van "Hell yeah, lets meet with all the gay in the world"
Het is een gay parade dus wat denk je zelf.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
daar zie ik de berijder niet van en op die SM's zijn ze wel duidelijk zichtbaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |