oh alleen daarvoor.. alleen voor de fh.. tjah.. ik wordt nou niete cht zo vaak ge-ks-edquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:47 schreef Weizz het volgende:
omdat je met een first hit vette items krijgt... en daarna kun je je sterkste wapen pakken om em te rammen... Met je CC wapen heb je veel minder FHs dan met bogen en guns
BTW... DUH
Ja maar sommige ventjes zijn heel populair om te firsthitten, omdat ze goeie drops geven. Grunter Kings en Guardian Trees bijvoorbeeld. Dan is het wel handig om een launcher te hebben als er 10 man met bogen om je heen staan. Aan een zwaard ofzo heb je dan weinig, want dan moet je eerst een minuut lopen en zie je al die kogels over je heen vliegen voor de first hit.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
oh alleen daarvoor.. alleen voor de fh.. tjah.. ik wordt nou niete cht zo vaak ge-ks-ed
ik wil me wel opgeven als slachtoffer om het in ontvangst te nemenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:42 schreef jorryt het volgende:
jeuj ik ben over xD
ontopic: iemand nog geld of low essence ed. nodig (800k) want ik ga toch op vakantie dus heb er niks an zeg het me
zul je zien, ben ik net aan het spel, begint het leuk te worden, moet je betalenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:36 schreef DaFan het volgende:
Tis nu al tijden gratis, maar het schijnt binnenkort P2P te worden. Ik weet het niet zeker, ik speel gewoon door (leuk zat). Maar als het P2P wordt zal dit topic het zonder mij moeten stellen
dan ben ik al lang met rose gestopt denk ikquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:03 schreef Gabez het volgende:
Fijne vakantie jorryt, als je terug bent zal ik zeker een sterke cleric zijn
in augustus word het wss betalen dus je hebt nog tijd... en misschien is het zelfs 30 augustus xDquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:04 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
zul je zien, ben ik net aan het spel, begint het leuk te worden, moet je betalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |