Mag ik een keer foto's van je komen maken?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb er geen maar als ik weer op vakantie ben geweest zal ik wat foto's neerzetten, oke?
waarom?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:39 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Mag ik een keer foto's van je komen maken?
Doe je dat dan wel in het mooie subforum travel (TRV)?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:38 schreef Imberr het volgende:
ik heb er geen maar als ik weer op vakantie ben geweest zal ik wat foto's neerzetten, oke?en dan bedoel ik normale foto's, geen tietenfoto's he
Ik heb er geenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb er geen maar als ik weer op vakantie ben geweest zal ik wat foto's neerzetten, oke?en dan bedoel ik normale foto's, geen tietenfoto's he
kan ze moeilijk inscannen als ze op de digi-cam staanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:40 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik heb er geen
Dat is een slap excuus. Elk meisje heeft tientallen vakantiefoto's om aan haar vriendinnen te laten zien.
Hop, inscannen die hap.
Primaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:41 schreef Imberr het volgende:
k zal wel wat foto's maken van mij in bikiniis dat ook goed? is tenminste niet zo erg als je ondergoed aan iedereen laten zien
't is een beginquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:41 schreef Imberr het volgende:
k zal wel wat foto's maken van mij in bikiniis dat ook goed? is tenminste niet zo erg als je ondergoed aan iedereen laten zien
Wel topless graag.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:41 schreef Imberr het volgende:
en jij ook. Ik wil kijken of de jouwe nog mooier geworden zijnquote:
Lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:41 schreef Imberr het volgende:
Zo, dit is ook voor het eerst dat ik die bookmark functie gebruik.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:41 schreef Imberr het volgende:
zie ik dan welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:42 schreef HuHu het volgende:
[..]
Prima
Post je ze hier, of verspreid je ze via MSN ?
Foto's op de digicam kan je zo op je pc zetten en dan plaatsen/versturen via MSN.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
kan ze moeilijk inscannen als ze op de digi-cam staan
Ik vroeg je iets, stinkie.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:42 schreef Gebakken_vissie het volgende:
en jij ook. Ik wil kijken of de jouwe nog mooier geworden zijn
ja weet ikquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:42 schreef HuHu het volgende:
[..]
Foto's op de digicam kan je zo op je pc zetten en dan plaatsen/versturen via MSN.
Nee niet over msn, dit is een zaak die ons allemaal aan gaat. Dus gewoon hier op FOK!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:42 schreef HuHu het volgende:
[..]
Foto's op de digicam kan je zo op je pc zetten en dan plaatsen/versturen via MSN.
Snap je dan ook niets, raar wicht!? k zal het even uitleggen: Fotobestanden naar de Hema mailen, een dag later naar de Hema toe lopen, betalen, foto's in je veel te volle handtasje stoppen, naar huis gaan, de foto's inscannen en vervolgens op Fok! plaatsen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
kan ze moeilijk inscannen als ze op de digi-cam staan
* Eensch!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:43 schreef oi het volgende:
[..]
Nee niet over msn, dit is een zaak die ons allemaal aan gaat. Dus gewoon hier op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |