voor 1x mag je jezelf wel tot dat niveau verlagen hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja leuk voor ze, maar ik vind dat nogal sletterig...vmbo gedrag..sorry..
Nou nou.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee hoor, die hebben Havo gedaanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ook een vorm van uit de kast komen.quote:
Natuurlijk nietquote:
alleen op vakantiequote:
Breezer?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:36 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Maar wil je eens komen logeren? Ik heb airconditioning en koude dranken.
Fotos!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
alleen op vakantieen dan vooral aan de belgische kust want daar zijn de jongens echt superleuk
Vakantiefoto's zijn ook prima als tijdelijke vervanging voor de 'echte' tietenfotoquote:
Goed idee.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:37 schreef HuHu het volgende:
[..]
Vakantiefoto's zijn ook prima als tijdelijke vervanging voor de 'echte' tietenfoto
vast wel, maar niet op deze pc. ook niet op die andere trouwensquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ah, stinkie. Net de man die ik nodig had. Jij hebt vast die tieten van SoA wel ergens opgeslagen. Stuur die eens naar mijn fokadres.
Ziejewel ! Vieze slet!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
alleen op vakantieen dan vooral aan de belgische kust want daar zijn de jongens echt superleuk
ik heb er geen maar als ik weer op vakantie ben geweest zal ik wat foto's neerzetten, oke?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:37 schreef HuHu het volgende:
[..]
Vakantiefoto's zijn ook prima als tijdelijke vervanging voor de 'echte' tietenfoto
Mits er meer te zien valt dan alleen je mooie bruine haren
Blijf jij over mijn bifi-reactie heen lezen? Hup met die memmen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |