mooiquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:25 schreef BossFight het volgende:
En de webcam doet het!
k heb een vriendje jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Imberr, heb je trouwens een vriendje? Zo nee, wat vind je van fijne knapen van 24 jaar?
dat weten we pas als jij ze gepost hebtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:25 schreef Imberr het volgende:
wat heeft iedereen hier toch met MIJN tieten? er valt toch niks te zien![]()
ik weet het dus geloof me nou maarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat weten we pas als jij ze gepost hebt
ja idd, laat mij je niet tegenhoudenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:26 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
dat kunnen we hier pas beoordelen als we ze gezien hebben ..
Posten die handel![]()
en zo ja, hoe sta je tegenover vreemdgaan met 28-jarige godenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Imberr, heb je trouwens een vriendje? Zo nee, wat vind je van fijne knapen van 24 jaar?
Goed punt, ik stel voor om ze in het vervolg gewoon te executeren door albino konijntjes met een luchtdrukkanon op ze af te schieten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, als we voor iedere newbie een topic moeten hebben om ze 't af te leren schiet 't niet echt op hè
Oh, sorry! Uhm... Laat je tiettuh even zien meissie!quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
hahahaja, ik wist niet toen ik hier gister ofzo kwam dat iedereen zo perfect nederlands wil typen
Braaf.quote:maar dat weet ik nu dus wel dus ik heb me maar aangepast
voor mij ook nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Dat is voor sommigen hier helemaal geen obstakel
Pedo!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
en zo ja, hoe sta je tegenover vreemdgaan met 28-jarige goden
ik neem niet zomaar iets van iemand aan, posten!!quote:
Inderdaad noooooiitt gezien...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik kan me niet herinneren jouw tieten daar gezien te hebben. Ondanks 24/7 F5-en.
Dus hop, op herhaling met die memmen van je.![]()
hahahah! k bedoelde eigenlijk op vakantie..en dat ben ik nu dus nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:29 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Nou heren, jullie horen het..
uitwonen die handel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:29 schreef HuHu het volgende:
Er zijn veel meer meisjes die hun tieten posten op Fok!, kijk maar:
[afbeelding]
Hee, ze is pas vijftien en we zijn hier niet in Thailand!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:29 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Nou heren, jullie horen het.....
uitwonen die handel![]()
![]()
Ah, stinkie. Net de man die ik nodig had. Jij hebt vast die tieten van SoA wel ergens opgeslagen. Stuur die eens naar mijn fokadres.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef Gebakken_vissie het volgende:
ja idd, laat mij je niet tegenhouden
Ik zie geen vrolijk-ogende toepeltjesquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:29 schreef HuHu het volgende:
[afbeelding]
ja leuk voor ze, maar ik vind dat nogal sletterig...vmbo gedrag..sorry..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:29 schreef HuHu het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |