Clijsters is wél sympathiek in elk geval, maar een schoonheid is het niet neequote:Op maandag 27 juni 2005 15:21 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
beter een barbiepop dan een dikke koe
Banwaardig, een beetje Kimmie aanvallenquote:Op maandag 27 juni 2005 15:35 schreef ShaoliN het volgende:
Hoelaat mag Davenport die Belgische hoer van de baan slaan?
zo'n bal verteld het verhaal over Dent.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef Chriz2k het volgende:
Enige kans van Dent om de partij te keren verprutst hij door de bal hevig te onderschatten en hem gewoon naar beneden te slaan terwijl hij boven op de lijn kwam
Hij is een vriend van die Canasquote:Op maandag 27 juni 2005 15:40 schreef mitt het volgende:
[..]
zo'n bal verteld het verhaal over Dent.
Nalbandian![]()
Fijne reactiequote:
Allemaal doping.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij is een vriend van die Canas(en van Coria, Chela en Puerta)
Het is maar goed dat ik niet zo goed ben in het leggen van verbanden....quote:
Jij mag het een barbiepop vinden, maar ik heb er geen problemen mee als ik er elke morgen naast wakker zou mogen worden:quote:Op maandag 27 juni 2005 15:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeg dat, ook heeft hij Kim aan de kant gezet voor een barbiepop zie ik.
Ja hoor, Dent biedt redelijk tegenstand, maar mist af en toe op belangrijke momenten makkelijke ballen.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:08 schreef Riert het volgende:
Is Hewitt-Dent wel een beetje behoorlijke pot tennis?
Toch wel een beetje jammer, ik vind Myskina wel een schatjequote:Op maandag 27 juni 2005 16:11 schreef Ambrosius het volgende:
Dementieva meteen een break voor in de tweede set.
Ik vind ze allebei liefquote:Op maandag 27 juni 2005 16:14 schreef Riert het volgende:
[..]
Toch wel een beetje jammer, ik vind Myskina wel een schatje
Dat heb ik dus met al die Hewitt haters op dit forum...Hewitt staat een geweldige partij te spelen en slaat de meest wonderlijke ballen en toont op een goede soort manier zijn emotie, maar nee, er kan nooit maar een positief woordje afquote:Op maandag 27 juni 2005 15:45 schreef Riert het volgende:
[..]
Fijne reactie
Kreeg op me werk net half ruzie (mjah, flinke woordenwisseling) over dat ik Nalbandian support. Er wilde iemand net ff te onnozel uitleggen waarom hij een hekel aan Nalbandian heeft.
quote:Op maandag 27 juni 2005 16:15 schreef Chriz2k het volgende:
Maar het gaat natuurlijk om hun tenniskwaliteiten!
Ik ben geen Nalbandian fan. Zeker niet na de wedstrijd tegen Murray toen ik hem (en zijn coach trouwens ook) er echt ongeintresseerd bij vond lopen.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met al die Hewitt haters op dit forum...Hewitt staat een geweldige partij te spelen en slaat de meest wonderlijke ballen en toont op een goede soort manier zijn emotie, maar nee, er kan nooit maar een positief woordje af
Maar goed. Nalbandian![]()
![]()
Die gaat nu de halve finale wel halen, en Roddick daar ownen zie ik zeker wel als een optie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |