abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28323979
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:28 schreef Leatherface het volgende:
Dit slechte weer ineens is in het voordeel van Federer.
De baan wordt er sneller door, mocht het een halve Finale Federer - Hewitt worden dan is Hewitt in het voordeel...Op hard courts zal hij zwaar afgedroogd worden maar op snel gras zullen zijn defensieve ballen des te meer agressief overkomen dus ik ben zeer benieuwd
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 29 juni 2005 @ 06:46:48 #277
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_28327059
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:42 schreef Norrage het volgende:

[..]

De baan wordt er sneller door, mocht het een halve Finale Federer - Hewitt worden dan is Hewitt in het voordeel...Op hard courts zal hij zwaar afgedroogd worden maar op snel gras zullen zijn defensieve ballen des te meer agressief overkomen dus ik ben zeer benieuwd
Ik denk dat Hewitt er in 3 sets af gaat tegen Federer
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  woensdag 29 juni 2005 @ 09:05:10 #278
84009 girllover
You had me at hello
pi_28328001
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:42 schreef Norrage het volgende:

[..]

Maar als je zegt dat het in het voordeel van Hewitt is, waarom is het dan in het voordeel van Federer? Ik bedoel, misschien dat hij er dan tegen Gonzales iets aan heeft, maar daarna moet hij toch hoogstwaarschijnlijk tegen Hewitt.

Is Federer tegen Hewitt trouwens niet in het voordeel op een snelle baan? Zeker als de ballen laag blijven kunnen aanvallende slicebackhands van Federer effectief zijn. Maar ik heb gehoord dat de ballen op Wimbledon niet meer laag blijven, zoals vroeger. Weet iemand wat er met het gras daar is gebeurd in de loop der jaren? Tot eind jaren 90 wonnen er vrijwel alleen serve-volleyspelers op Wimbledon (afgezien van bijvoorbeeld Borg). Opeens won Agassi en sinsdien lijkt het alsof gras net zo 'toegankelijk' is als gravel en hardcourt.
pi_28329238
Die irritante Sharapova met haar gegil, ik kan er gewoon niet naar kijken zonder dat ik het geluid uit zet.
pi_28329294
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 09:05 schreef girllover het volgende:

[..]

Maar als je zegt dat het in het voordeel van Hewitt is, waarom is het dan in het voordeel van Federer? Ik bedoel, misschien dat hij er dan tegen Gonzales iets aan heeft, maar daarna moet hij toch hoogstwaarschijnlijk tegen Hewitt.

Is Federer tegen Hewitt trouwens niet in het voordeel op een snelle baan? Zeker als de ballen laag blijven kunnen aanvallende slicebackhands van Federer effectief zijn. Maar ik heb gehoord dat de ballen op Wimbledon niet meer laag blijven, zoals vroeger. Weet iemand wat er met het gras daar is gebeurd in de loop der jaren? Tot eind jaren 90 wonnen er vrijwel alleen serve-volleyspelers op Wimbledon (afgezien van bijvoorbeeld Borg). Opeens won Agassi en sinsdien lijkt het alsof gras net zo 'toegankelijk' is als gravel en hardcourt.
Door de regen wordt de baan sneller en stuit de bal wat minder hoog op/schiet hij door, dat is allemaal in het voordeel van Federer en types als Roddick, Hewitt vond het droge weer wel prima denk ik.
Zeker de slicebackhand van Federer is met een natte snelle baan een lust voor het oog, zo mooi komt ie in de bal en zo laag blijft ie.
Maar de baan wordt steeds harder op Wimbledon zodat de stuit gemiddeld wat hoger komt, wat weer in het nadeel is van de serve-and-volley'ers, maar Federer gaf ook aan dat de jonge spelers niet meer serve and volley spelen zoals vroeger en we dat spel dus ook minder zullen zien.
Toen Agassi het toernooi destijds won was het ook lang mooi weer en de banen waren droog en hard.
Yeah baby Yeah!
pi_28330716
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 06:46 schreef Vector_SLD het volgende:

[..]

Ik denk dat Hewitt er in 3 sets af gaat tegen Federer
Zelfs vorig jaar won Hewitt een set en toen speelde Federer veeeel beter dan nu

Maar goed, excuses voor mijn Hewitt-likkerij..Ik moet de haat ergens compenseren
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_28330773
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:57 schreef Norrage het volgende:

[..]

Maar goed, excuses voor mijn Hewitt-likkerij..Ik moet de haat ergens compenseren
Ik vind het moeilijk te voorspellen ik denk dalleen dat Federer meer kans heeft om te winnen, maar voor het zover is moeten ze de kwartfinales nog winnen he.
Yeah baby Yeah!
pi_28330895
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:59 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik vind het moeilijk te voorspellen ik denk dalleen dat Federer meer kans heeft om te winnen, maar voor het zover is moeten ze de kwartfinales nog winnen he.
Gewaagde uitspraak
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:02:48 #284
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28330900
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 06:46 schreef Vector_SLD het volgende:

[..]

Ik denk dat Hewitt er in 3 sets af gaat tegen Federer Lopez
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:05:31 #285
84009 girllover
You had me at hello
pi_28330970
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:08 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Door de regen wordt de baan sneller en stuit de bal wat minder hoog op/schiet hij door, dat is allemaal in het voordeel van Federer en types als Roddick, Hewitt vond het droge weer wel prima denk ik.
Zeker de slicebackhand van Federer is met een natte snelle baan een lust voor het oog, zo mooi komt ie in de bal en zo laag blijft ie.
Maar de baan wordt steeds harder op Wimbledon zodat de stuit gemiddeld wat hoger komt, wat weer in het nadeel is van de serve-and-volley'ers, maar Federer gaf ook aan dat de jonge spelers niet meer serve and volley spelen zoals vroeger en we dat spel dus ook minder zullen zien.
Toen Agassi het toernooi destijds won was het ook lang mooi weer en de banen waren droog en hard.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Mooie analyse.
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:06:07 #286
84009 girllover
You had me at hello
pi_28330991
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:57 schreef Norrage het volgende:

[..]

De haat ten opzichte van Federer?
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:28:40 #287
30919 mitt
Michael Corleone
pi_28331710
ik hoop:

Gonzalez - Lopez
Nalbandian - Roddick

ik denk:

Federer - Hewitt
Johansson - Roddick

volgens mij is Johansson echt goed bezig, maar heb daar niet zo'n heel goed beeld van.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_28332051
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:06 schreef girllover het volgende:

[..]

De haat ten opzichte van Federer?
De haat die iedereen heeft jegens Hewitt.
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:42:51 #289
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_28332118
Maar misschien gaat onze vriend Federer het nog onverwachts moeilijk krijgen tegen gonzalez.
Trouwens, iedereen gaat er maar van uit dat Roddick makkelijk gaat winnen van Grosjean, maar ik vind hem niet echt een overtuigende indruk maken
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_28332169
Grosjean heb ik echter ook niet echt een overtuigende indruk zien maken, en hij verloor ook nog tegen Roddick op Queens dus...Ik denk toch wel dat Roddick daar gaat winnen..
Ik moet zeggen ik ben wel heel benieuwd naar Federer - Gonzales en Hewitt - Lopez...Lijken me twee heel aantrekkelijke wedstrijden te worden...Als Gonzales in the zone zit met zijn forehand...poeh...Dan gaat het zoals de eerste set op Roland Garros maar dan nog harder
pi_28332193
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:40 schreef Norrage het volgende:

[..]

De haat die iedereen heeft jegens Hewitt.
Ik meld me af hierbij.

k vind zijn mentaliteit geweldig, alleen heb ik minder met zijn speltype en zijn aanwezigheid op de baan, die regelmatige te dominant te noemen is.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:03:18 #292
84009 girllover
You had me at hello
pi_28332776
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:45 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik meld me af hierbij.
Waarvoor meld je je af?
pi_28333652
Van der Duim en De Bakker zijn allebei net begonnen aan hun derde ronde partij bij de jongens, allebei een break voor in de eerste set: 3-1.

Haase speelt de tweede partij op baan 19.
sig verwijderd door FA
pi_28334152
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:03 schreef girllover het volgende:

[..]

Waarvoor meld je je af?
Hij is niet iedereen, die Hewitt haat. Ik haat Hewitt ook niet trouwens, maar ik mag hem niet
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:45:11 #295
84009 girllover
You had me at hello
pi_28334266
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:41 schreef okee6 het volgende:

[..]

Hij is niet iedereen, die Hewitt haat. Ik haat Hewitt ook niet trouwens, maar ik mag hem niet
Oh, ik snap 'm. Ik haat hem ook niet, behalve op de momenten waaro hij op één knie zit en zijn vuist een keer of vijf naar de grond beweegt en weer terug. Vind het erg ingestudeerd overkomen. Zou hij dat thuis nou echt oefenen?

Bec: "Kom je naar bed schat?"
Lleyton: "Straks, ik moet nog even mijn come on's oefenen"
pi_28334340
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:03 schreef girllover het volgende:

[..]

Waarvoor meld je je af?
Hiervoor:
"De haat die iedereen heeft jegens Hewitt."

Dat zei Norrage..
Yeah baby Yeah!
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:48:26 #297
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28334399
Heb geen hekel aan Hewitt, vind het wel een leuke tennisser die het vooral van z'n karakter moet hebben.

Alleen dat "Come On" wordt na 20x in een wedstrijd vrij irritant.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_28334517
Als hij nou "Vamos" zou zeggen, dat zou een hoop helpen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_28334568
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:51 schreef zjroentje het volgende:
Als hij nou "Vamos" zou zeggen, dat zou een hoop helpen.
Ja, Nadal, evenals Hewitt en Murray maken zich er niet populair door.
Yeah baby Yeah!
pi_28334629
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:52 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ja, Nadal, evenals Hewitt en Murray maken zich er niet populair door.
"Vamos" vind ik helemaal geweldig en totaal niet irritant. Ik weet niet waarom.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')