De baan wordt er sneller door, mocht het een halve Finale Federer - Hewitt worden dan is Hewitt in het voordeel...Op hard courts zal hij zwaar afgedroogd worden maar op snel gras zullen zijn defensieve ballen des te meer agressief overkomen dus ik ben zeer benieuwdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:28 schreef Leatherface het volgende:
Dit slechte weer ineens is in het voordeel van Federer.
Ik denk dat Hewitt er in 3 sets af gaat tegen Federerquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
De baan wordt er sneller door, mocht het een halve Finale Federer - Hewitt worden dan is Hewitt in het voordeel...Op hard courts zal hij zwaar afgedroogd worden maar op snel gras zullen zijn defensieve ballen des te meer agressief overkomen dus ik ben zeer benieuwd
Maar als je zegt dat het in het voordeel van Hewitt is, waarom is het dan in het voordeel van Federer? Ik bedoel, misschien dat hij er dan tegen Gonzales iets aan heeft, maar daarna moet hij toch hoogstwaarschijnlijk tegen Hewitt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
De baan wordt er sneller door, mocht het een halve Finale Federer - Hewitt worden dan is Hewitt in het voordeel...Op hard courts zal hij zwaar afgedroogd worden maar op snel gras zullen zijn defensieve ballen des te meer agressief overkomen dus ik ben zeer benieuwd
Door de regen wordt de baan sneller en stuit de bal wat minder hoog op/schiet hij door, dat is allemaal in het voordeel van Federer en types als Roddick, Hewitt vond het droge weer wel prima denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:05 schreef girllover het volgende:
[..]
Maar als je zegt dat het in het voordeel van Hewitt is, waarom is het dan in het voordeel van Federer? Ik bedoel, misschien dat hij er dan tegen Gonzales iets aan heeft, maar daarna moet hij toch hoogstwaarschijnlijk tegen Hewitt.
Is Federer tegen Hewitt trouwens niet in het voordeel op een snelle baan? Zeker als de ballen laag blijven kunnen aanvallende slicebackhands van Federer effectief zijn. Maar ik heb gehoord dat de ballen op Wimbledon niet meer laag blijven, zoals vroeger. Weet iemand wat er met het gras daar is gebeurd in de loop der jaren? Tot eind jaren 90 wonnen er vrijwel alleen serve-volleyspelers op Wimbledon (afgezien van bijvoorbeeld Borg). Opeens won Agassi en sinsdien lijkt het alsof gras net zo 'toegankelijk' is als gravel en hardcourt.
Zelfs vorig jaar won Hewitt een set en toen speelde Federer veeeel beter dan nuquote:Op woensdag 29 juni 2005 06:46 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik denk dat Hewitt er in 3 sets af gaat tegen Federer
Ik vind het moeilijk te voorspellen ik denk dalleen dat Federer meer kans heeft om te winnen, maar voor het zover is moeten ze de kwartfinales nog winnen he.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zelfs vorig jaar won Hewitt een set en toen speelde Federer veeeel beter dan nu
Maar goed, excuses voor mijn Hewitt-likkerij..Ik moet de haat ergens compenseren
Gewaagde uitspraakquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:59 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te voorspellen ik denk dalleen dat Federer meer kans heeft om te winnen, maar voor het zover is moeten ze de kwartfinales nog winnen he.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 06:46 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik denk dat Hewitt er in 3 sets af gaat tegen Federer Lopez![]()
Ja, daar heb je wel gelijk in. Mooie analyse.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Door de regen wordt de baan sneller en stuit de bal wat minder hoog op/schiet hij door, dat is allemaal in het voordeel van Federer en types als Roddick, Hewitt vond het droge weer wel prima denk ik.
Zeker de slicebackhand van Federer is met een natte snelle baan een lust voor het oog, zo mooi komt ie in de bal en zo laag blijft ie.
Maar de baan wordt steeds harder op Wimbledon zodat de stuit gemiddeld wat hoger komt, wat weer in het nadeel is van de serve-and-volley'ers, maar Federer gaf ook aan dat de jonge spelers niet meer serve and volley spelen zoals vroeger en we dat spel dus ook minder zullen zien.
Toen Agassi het toernooi destijds won was het ook lang mooi weer en de banen waren droog en hard.
De haat ten opzichte van Federer?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zelfs vorig jaar won Hewitt een set en toen speelde Federer veeeel beter dan nu
Maar goed, excuses voor mijn Hewitt-likkerij..Ik moet de haat ergens compenseren
De haat die iedereen heeft jegens Hewitt.quote:
Ik meld me af hierbij.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
De haat die iedereen heeft jegens Hewitt.
Hij is niet iedereen, die Hewitt haat. Ik haat Hewitt ook niet trouwens, maar ik mag hem nietquote:
Oh, ik snap 'm. Ik haat hem ook niet, behalve op de momenten waaro hij op één knie zit en zijn vuist een keer of vijf naar de grond beweegt en weer terug. Vind het erg ingestudeerd overkomen. Zou hij dat thuis nou echt oefenen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:41 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hij is niet iedereen, die Hewitt haat. Ik haat Hewitt ook niet trouwens, maar ik mag hem niet![]()
Ja, Nadal, evenals Hewitt en Murray maken zich er niet populair door.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:51 schreef zjroentje het volgende:
Als hij nou "Vamos" zou zeggen, dat zou een hoop helpen.
"Vamos" vind ik helemaal geweldig en totaal niet irritant. Ik weet niet waarom.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja, Nadal, evenals Hewitt en Murray maken zich er niet populair door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |