Ja, dat is wel wat.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:45 schreef Airelle het volgende:
Sharapova tegen Davenport dus in de finale.
Venus stond in 2000, 2001, 2002 en 2003 in de finalequote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:48 schreef popolon het volgende:
Venus dus door, tijdje geleden dat ze zo ver kwam
Het wordt ook eens tijd dat ze tegen dat tering geschreeuw en gekrijs optreden. Dit loopt echt de spuigaten uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:48 schreef popolon het volgende:
Venus dus door, tijdje geleden dat ze zo ver kwam
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:02 schreef Gelderland het volgende:
ik ook, denk dat Lopez gaat winnen van Hewitt
Ach, het heeft wel watquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het wordt ook eens tijd dat ze tegen dat tering geschreeuw en gekrijs optreden. Dit loopt echt de spuigaten uit.
Sharapova bv produceert gewoon 100 dB.
Ik vind er erg veramerikaanst, maar daarom niet minder lekkerquote:
jwel hoor, hijs in vorm , als hewitt ff een minder dagje had (zoals Safin, Ancic) ligtie er ook uitquote:
Het is lekker overdreven en nutteloos (in de meeste gevallen).quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:36 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik vind er erg veramerikaanst, maar daarom niet minder lekker![]()
Lopez lijkt me vrij kansloos tegen Hewitt. Maar ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:01 schreef Gelderland het volgende:
[..]
jwel hoor, hijs in vorm , als hewitt ff een minder dagje had (zoals Safin, Ancic) ligtie er ook uit![]()
![]()
Er werden wel dubbels uitgezonden of was dat op BBC 1? Misschien dat er niks meer uit te zenden viel, omdat alles al was gespeeld. Bij RTL5 waren ze ook al vrij vroeg dingen aan het herhabeln.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:22 schreef Airelle het volgende:
Wat raar... waarom zond BBC2 vanavond niets uit van Wimbledon?
In de gids stond van wel.
Het regende het grootste deel van de avond.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:22 schreef Airelle het volgende:
Zij maakt de blamage van haar zus weer helemaal goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:28 schreef Stratos het volgende:
Venus thumbs up!
Ah, dat kan zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:26 schreef girllover het volgende:
[..]
Er werden wel dubbels uitgezonden of was dat op BBC 1? Misschien dat er niks meer uit te zenden viel, omdat alles al was gespeeld. Bij RTL5 waren ze ook al vrij vroeg dingen aan het herhabeln.
Omdat we na 1 onderbreking van 45minuten na 20 minuten spelen helemaal wegregenden! Het leek wel of het moessontijd was ofzo. Niet normaal! Incl. onweer uiteraard...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:22 schreef Airelle het volgende:
Precies,dat is dus de reden dan hij door ging...Ancic(vooral Ancic) en Safin speelden gewoon slecht. Hewitt zie ik niet slecht spelen in de kwartfinale van een grandslam met zijn vechtersmentaliteitt...Makkeleijk zal hij het niet krijgen maar wiinnen...Ik denk toch van wel, en niet omdat ik nou net Hewitt-fan ben...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:01 schreef Gelderland het volgende:
[..]
jwel hoor, hijs in vorm , als hewitt ff een minder dagje had (zoals Safin, Ancic) ligtie er ook uit![]()
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:28 schreef Leatherface het volgende:
Dit slechte weer ineens is in het voordeel van Federer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |