http://www.wimbledon.org/en_GB/news/interviews/2005-06-27/200506271119905087411.htmlquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:35 schreef girllover het volgende:
Heeft iemand quotes van Federer van na diens overwinning op Fererro? Ben erg benieuwd wat hij er zelf van vond. Denk dat hij in elk geval superblij is dat hij niet vandaag verder hoeft te spelen.
Enkelblessurequote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:11 schreef Leatherface het volgende:
De een verliest van Jill Craybass, en de ander staat Pierce te sweepen.
Bedankt! Goed interview trouwens.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:56 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.wimbledon.org/(...)271119905087411.html
Sommigen zeiden dat Davenport - Clijsters een vervroegde finale was en ik denk dat ze gelijk hadden. Als Davenport zo blijft spelen, zal die met Sharapova of Williams niet de minste moeite hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:57 schreef Norrage het volgende:
Het is Davenport echter die volgens mij onoverwinnelijk is nu, alhoewel ze bij haar laatste 3 grandslams(behalve RG) door haar slechte fitheid ineens de wedstrijd liet kantelen(tegen Serena, Kuznetsova en Sharapova leverde ze een RIANTE en Ongelooflijk dominante voorsprong lopen)
Hier en daar een leuke rally. Dat het nog 3 sets duurde lag aan wat gestuntel van Davenport. Huidige tegenstandster maakt het er al moeilijker.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sommigen zeiden dat Davenport - Clijsters een vervroegde finale was en ik denk dat ze gelijk hadden. Als Davenport zo blijft spelen, zal die met Sharapova of Williams niet de minste moeite hebben.
Onzinquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hier en daar een leuke rally. Dat het nog 3 sets duurde lag aan wat gestuntel van Davenport. Huidige tegenstandster maakt het er al moeilijker.
Ik denk dat ze het tegen Sharapova behoorlijk lastig heeft hoor, vind ik de beste 2 van het toernooi so far.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |