Dat is eigenlijk een beetje het punt. De huur kon niet afgeschreven worden, en toen had ik gebeld en gemaild voor een betalingsregeling, en het geld netjes overgemaakt. En nu krijg ik een brief, of ik even met spoed m'n achterstand wil wegwerken. Hallo, werk anders even langs elkaar heen ofzo.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:36 schreef MrX1982 het volgende:
Dood moeten ze
Als straf moet je een maand de huur niet betalen. Dat zal ze leren![]()
Er zijn nog tien wachtenden voor uw.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:40 schreef heiden6 het volgende:
Waar denken jullie dat een telefoon voor is uitgevonden?
Gelijk heb je. Je moet ze met gelijke munt terugbetalen.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:39 schreef heiden6 het volgende:
Dat is eigenlijk een beetje het punt. De huur kon niet afgeschreven worden, en toen had ik gebeld en gemaild voor een betalingsregeling, en het geld netjes overgemaakt. En nu krijg ik een brief, of ik even met spoed m'n achterstand wil wegwerken. Hallo, werk anders even langs elkaar heen ofzo.
Eigenlijk moet ik dus überhaupt al bellen omdat Stadswonen loopt te prutsen.
Ik ga zometeen gewoon bellen en terwijl ik in de wacht hang bak ik een eitje.![]()
En als ze dan opnemen vraag ik of ze even 45 minuten op mij kunnen wachten.![]()
Even proberen.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:40 schreef veldmuis het volgende:
Heb je nou al wat geragd op * en #?
Dat is de grap juist. Dan duurt het nog veel langerquote:Op maandag 27 juni 2005 12:37 schreef root1980 het volgende:
Jah ga er gewoon ff langs.
Dat nummertjessysteem daar.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:34 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat is de grap juist. Dan duurt het nog veel langer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* ScudRaket woont in Rotterdam in een Stadswonen unit
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:39 schreef LostFormat het volgende:
Nooit langer dan 5 minuutjes bij stadswonen in de wacht gestaan.
Juiste moment bellen.quote:
Agh, stukje fietsen en sfeer maak je zelf.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:48 schreef ScudRaket het volgende:
Zocherstraat
Dat is wel de meest vreselijke Stadswonenflat ever!
27 kilometer van de stad, alleen maar buitenlanders, geen sfeer...
* ScudRaket vindt de Esch al verquote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:50 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Agh, stukje fietsen en sfeer maak je zelf.Ideaal is het zeker niet maar ik ziet hier niet verkeerd.
Juist ja, de plek die ik nie kon vinden, terwijl ik met dezelfde gozer in de tram er naar toe zat..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:49 schreef heiden6 het volgende:
Ik zit hier op de Rododendronstraat (leuk scrabblewoordje). Woongebouw 'de Pyramide'. Die namen...![]()
Hier is ook nog een zaaltje wat je kan reserveren, en dat heeft dan weer 'de Kubus'. Een vriendin van me noemt dat altijd het pentagram.
Watje.quote:
Ha Ja, 't is ook wel honderd meter lopen vanaf de tramhalte.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:52 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Juist ja, de plek die ik nie kon vinden, terwijl ik met dezelfde gozer in de tram er naar toe zat..
@ilse.nl is mijn mailquote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ha Ja, 't is ook wel honderd meter lopen vanaf de tramhalte.
Ik moet jou nog even mailen trouwens. Hoe is het ermee?
Dan krijg je al helemaal een bandje naar je kop gesmeten..quote:
Ga slapenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 02:47 schreef heiden6 het volgende:
"Goedemorgen", we zijn gesloten.
En nu ga ik echt slapen gvd, ik moest zonodig weer in m'n at kijken.
Nou om te bellen, maar als ik een betalingsregeling moest treffen omdat ik de huur niet kon betalen, dan zou ik iig niet bellen want dat kostte me dan geld wat ik blijkbaar niet hebquote:Op maandag 27 juni 2005 12:40 schreef heiden6 het volgende:
Waar denken jullie dat een telefoon voor is uitgevonden?
Koop een woning zeikstraalquote:Op maandag 27 juni 2005 12:34 schreef heiden6 het volgende:
Godverdomme, zit ik zonet te bellen met de woningcorporatie (Stadswonen), en hang ik zoals gewoonlijk erg lang in de wacht.
Ik krijgt natuurlijk zo'n dom casettebandje te horen, wat begint met 'er zijn nog twee wachtenden voor u', en word een half uur (!) lang aan het lijntje gehouden.
Vervolgens drukt er daar iemand op het verkeerde knopje, en hoor ik direct een in gesprek toon. Nu moet ik opnieuw bellen en wachten er al vier mensen.
Stelletje kneuzen daar, ik betaal verdomme een vermogen aan die lui en als je eens wat nodig hebt dan kun je wachten tot je een ons weegt. Ik ben ook al minstens zeven weken bezig om te zorgen dat ze de keuken eens laten repareren.![]()
![]()
Stadswonen moet dood; kots hier op dit bedrijf.
Ik kan de huur wel betalen, anders zou ik geen betalingsregeling treffen maar op straat staan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou om te bellen, maar als ik een betalingsregeling moest treffen omdat ik de huur niet kon betalen, dan zou ik iig niet bellen want dat kostte me dan geld wat ik blijkbaar niet hebGa er dan idd langs...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |