Dat new game + vind ik wel cool.... na het uitspelen verder gaan met een character !quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Boxart Tales of Legendia:
[afbeelding]
Vind m niet zo mooi eigenlijk
Net zoals FFX-2 (quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat new game + vind ik wel cool.... na het uitspelen verder gaan met een character !
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59867quote:When the dust settles on the PS2 era and it's time to sit back and reflect upon the system's best games, God Of War stands out as an absolute colossus that towers over the competition - on any format. It not only deserves to become part of any gamer's (not just PS2 owners') collection in the immediate future, but will be held aloft as one of the true greats of this generation. It's not often a game just comes along and floors the competition, but that God Of War does so in such breathtaking style is incredible. For the love of God, buy it.
Uhhuh. Lijkt me cool om te zien hoe ze dat uitwerken. Tis echt iets nieuws voor zover ik weer.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat new game + vind ik wel cool.... na het uitspelen verder gaan met een character !
Briljante reviewquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:31 schreef H.Flick het volgende:
Als je God of War nog niet hebt gaat dit je zeker over de streep trekken. De Eurogamer review.
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59867
Misschien moet ik het spel toch nog eens een tweede kans geven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 07:31 schreef Chocobo het volgende:
Briljante reviewHoe groot is het spel eigenlijk ?
huh ? Heb je hem nog niet uitgespeeld dan? Ben je gestopt ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 07:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien moet ik het spel toch nog eens een tweede kans geven.
Je bent zwakquote:
ze zullen het mischien gelijk spelen maar wel 2 keer zoveel mensen die het orgineel hebbenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:12 schreef P-Style het volgende:
Eigenlijk zouden alle games ¤20,- moeten zijn! Ook nieuwe games. Ik weet zeker dat dan véél meer mensen spellen kopen en dat de consolefabrikanten er uiteindelijk ook meer mee verdienen.
Nou ja... ¤40,- voor een nieuwe game dan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:46 schreef Gamedemon het volgende:
ze zullen het mischien gelijk spelen maar wel 2 keer zoveel mensen die het orgineel hebben
je hebt altijd nog triestelingen die liever een console om laten bouwen voor 50 euro dan zo nu en dan 20 euro er aan uit te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |