Altijd wel....... kan geen miskoop worden. Ik bedoel,.. jij kan nu de coolste games tegen een mooie prijs kopen. Iets waar wij de afgelopen 4 jaar al honderden euro's in gegooit hebbenquote:Op maandag 27 juni 2005 12:05 schreef Elvi het volgende:
Op de vraag waar ik de afgelopen 5 jaar was: Ik dacht dat meisjes geen PS2 mochten hebben en geen monsters overhoop mochten knallen!Wist ik veel
![]()
Maar goed nu wil ik m wel omdattie nu niet zo heel duur meer is en ik goed gespaard hebMaar nu weet ik niet of het wel de moeite waard is dus...
![]()
Wat zijn eigenlijk alle RPG's die nog voor de PS2 uitkomen, of net uit zijn. En welke daarvan zijn de moeite?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:03 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Radiata Stories screens !
En die spellen blijven voorlopig nog wel in de handel? Ook als die ps3 al uit is?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Altijd wel....... kan geen miskoop worden. Ik bedoel,.. jij kan nu de coolste games tegen een mooie prijs kopen. Iets waar wij de afgelopen 4 jaar al honderden euro's in gegooit hebben
Nee op den duur zullen de PS2 games wel verdwijnen, maar dat duurt nog wel erg lang denk ik. Kijk maar naar PSone games.... zijn nog te koop. Plus je kan je oude games straks gewoon nog op je PS3 gamenquote:Op maandag 27 juni 2005 12:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
En die spellen blijven voorlopig nog wel in de handel? Ook als die ps3 al uit is?
quote:Op maandag 27 juni 2005 12:12 schreef Jebus het volgende:
Ik post het hier nog maar een keer
De RPG Shin Megami Tensei komt ook deze week uit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
IGN review (8,6) http://ps2.ign.com/articles/550/550199p1.html
Ziet er wel hip uit voor een RPG
De trailer: http://www.gametrailers.com/player.php?id=3514&type=mov
Er lijkt ook rol weggelegd te zijn voor Dante uit DMCZiet er echt supercool uit ik ben beniewd
Heb veel interesse gekregen in deze titel vandaag. Veel over gelezen en gekeken. Ziet er uit als een top RPG !quote:Op maandag 27 juni 2005 12:12 schreef Jebus het volgende:
Ik post het hier nog maar een keer
De RPG Shin Megami Tensei komt ook deze week uit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
IGN review (8,6) http://ps2.ign.com/articles/550/550199p1.html
Ziet er wel hip uit voor een RPG
De trailer: http://www.gametrailers.com/player.php?id=3514&type=mov
Er lijkt ook rol weggelegd te zijn voor Dante uit DMCZiet er echt supercool uit ik ben beniewd
quote:Op maandag 27 juni 2005 18:24 schreef H.Flick het volgende:
God of War wilde ik vanmiddag ook halen. Ik heb echter toch gekozen voor Conker op de Xbox.
Conker is een stom knaagdier, Kratos is de man!quote:Op maandag 27 juni 2005 21:26 schreef H.Flick het volgende:
Nou, Conker is toevallig ook zeer vermakelijk
Is niet zo moeilijk hoor. Aan de onderkant van je PS2 zitten van die plasic "vierkantjes". Deze moet je eruit halen, evenals de vierkante rubberen voetjes (dit lukt al met je nagels). Daaronder zitten alle schroeven. Draai ze los en je hebt je Ps2 in no time open. Je moet alleen wel je "garantie-sticker" eraf halen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:14 schreef Jebus het volgende:
Ik heb het gevoel dat er stof op mijn lens zit, dus nu wil ik mijn ps2 open maken om hem schoon te maken, maar hoe maak je dat ding in godsnaam open? Ik zie nergens schroefjes ofzo zitten. Of is het sterk af te raden hem open te maken?
Ok thnx ik ga het proberen. Garantie heb ik toch niet meerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor. Aan de onderkant van je PS2 zitten van die plasic "vierkantjes". Deze moet je eruit halen, evenals de vierkante rubberen voetjes (dit lukt al met je nagels). Daaronder zitten alle schroeven. Draai ze los en je hebt je Ps2 in no time open. Je moet alleen wel je "garantie-sticker" eraf halen.
39 bij playquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:51 schreef Jebus het volgende:Shin Megami Tensei is 45 euro nieuw en nu te koop
GOWquote:Op maandag 27 juni 2005 21:27 schreef P-Style het volgende:
[..]
Conker is een stom knaagdier, Kratos is de man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |