Tot nu toe ziet het er allemaal érg goed uit.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah.
Mja, ik moet het allemaal nog zien met Talpa..
Inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat wordt een leuk programma. Linda de Mol is een verrassend leuke vrouw zoals je d'r zo ziet.. Net als Beau is ze niet op haar mondje gevallen.
Misdaadserie? A la Baantjer?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Tot nu toe ziet het er allemaal érg goed uit..
Ook die eigen misdaadserie lijkt me erg goed..
Bedoel je de serie van John v.d. Heuvel? Is het al zeker dat hij naar Talpa gaat? (quote:Op maandag 27 juni 2005 17:29 schreef BVO het volgende:
Ook die eigen misdaadserie lijkt me erg goed..
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Niet zo sceptisch zijn he.. Als jullie de presentatie hadden gekeken waren jullie ook enthousiast geweest.
.
Naja, die heb ik niet gezien dus en ik zei al: ik moet het allemaal nog zien..quote:Op maandag 27 juni 2005 17:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Niet zo sceptisch zijn he.. Als jullie de presentatie hadden gekeken waren jullie ook enthousiast geweest.
.
GMTAquote:
Echt, Linda kan meer dan koffers openen en miljoenen uitdelen.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:36 schreef Svensational het volgende:
Alleen Linda vind ik kut, Talpa lijkt me leuk..
We zullen het zien.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Echt, Linda kan meer dan koffers openen en miljoenen uitdelen.
Goed dat je het zegt anders was ik er niet achtergekomen wat het betekendequote:
Ik waarschuwde even voor het geval je zou losbarsten: 'Rot toch eens op met dat Engels!quote:Op maandag 27 juni 2005 17:39 schreef Dada het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt anders was ik er niet achtergekomen wat het betekende
Beau!quote:
Dat doe ik alleen bij Bupatihquote:Op maandag 27 juni 2005 17:42 schreef MissBliss het volgende:
Ik waarschuwde even voor het geval je zou losbarsten: 'Rot toch eens op met dat Engels!![]()
'
vertel.......quote:Op maandag 27 juni 2005 17:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hey Babette, ik zag Eva Duijvestein net op TV.. Nieuwe serie op Talpa.
Imiteert ze een hond?quote:
quote:
Alrighty.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen bij BupatihEn nieuwelingen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |