Ik waarschuwde even voor het geval je zou losbarsten: 'Rot toch eens op met dat Engels!quote:Op maandag 27 juni 2005 17:39 schreef Dada het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt anders was ik er niet achtergekomen wat het betekende
Beau!quote:
Dat doe ik alleen bij Bupatihquote:Op maandag 27 juni 2005 17:42 schreef MissBliss het volgende:
Ik waarschuwde even voor het geval je zou losbarsten: 'Rot toch eens op met dat Engels!![]()
'
vertel.......quote:Op maandag 27 juni 2005 17:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hey Babette, ik zag Eva Duijvestein net op TV.. Nieuwe serie op Talpa.
Imiteert ze een hond?quote:
quote:
Alrighty.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen bij BupatihEn nieuwelingen
quote:
nounou, laten we niet te hard van stapel gaan hoor.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:44 schreef Skaai het volgende:
oh timbob, wat ben je toch een droomvent
ik wil 6 kinderen bij je, per direct
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:46 schreef timbob het volgende:
[..]
nounou, laten we niet te hard van stapel gaan hoor.
Een beest dan...quote:
Ik twijfelde...quote:
Dat kan wel.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:27 schreef timbob het volgende:
[..]
ben je lekker mee..
ik vond 'm heel omslachtig met nummers opslaan enzo. je kan niet een nummer intypen en dan zo van, opslaan.
Ze gaat een misdaaddramaserie doen met mensen die ik niet ken. Op Talpa. Ze heeft er langer haar dan in MvdW. Zag er erg okay uit.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:44 schreef babette21 het volgende:
vertel.......
Nopequote:Op maandag 27 juni 2005 17:47 schreef babette21 het volgende:
he MB, zat je zaterdag nog op 't Leidse??
mooi, dan kunnen ze met MvdW stoppen, want daar was weinig van over....quote:Op maandag 27 juni 2005 17:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze gaat een misdaaddramaserie doen met mensen die ik niet ken. Op Talpa. Ze heeft er langer haar dan in MvdW. Zag er erg okay uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |