quote:Op maandag 4 juli 2005 17:20 schreef Dagonet het volgende:
Het is inderdaad wel mooi weer voor een aftandse volvo..
Of eigenlijk nog meer voor een oude saab.
Columbo reed toch in een Peugot?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:39 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Machtig mooie serie dat 'Columbo'.
Eerst de dvd-box een paar keer kijken, daarna kan ik elk raadsel en mysterie aan.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan heb ik nog één vraag...
Waar is mijn hondje?
Ik snapte er al helemaal niks van, maar dat zeg ik dan natuurlijk niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
[..]
Columbo reed toch in een Peugot?
Ook het raadsel van Boenkel?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:30 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Eerst de dvd-box een paar keer kijken, daarna kan ik elk raadsel en mysterie aan.
Excuus, het was inderdaad een Peugot.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
[..]
Columbo reed toch in een Peugot?
Ziet er nu al beter uit. En met interessante users natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:42 schreef Bupatih het volgende:
Is dit de nieuwe reeks?
Hij lag hier...quote:Op maandag 4 juli 2005 19:47 schreef Dagonet het volgende:
Sorry dat ik binnenval nogmaals, maar heb ik hier mijn noteblok laten liggen?
Heb je doorgebladerd tot de V?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij lag hier...
Het wc papier was op, sorry![]()
Ik had nogal haast dus ben ik niet voorbij de A geweest.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Heb je doorgebladerd tot de V?
Kutmodquote:
Na het bannen van mods wordt het inderdaad tijd om eens wat FA's te bannen.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:00 schreef Pool het volgende:
Een vriendelijk verzoek voor de elite om zich niet in dit topic te begeven, maar gewoon de ENTTT te openen. Bij voorbaat dank. [afbeelding]
Ik had het dan ook over de elite.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:03 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik heb het recht hier te zijn, man! Peace out, weetjewel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |