Ze is 51quote:Op maandag 27 juni 2005 11:02 schreef greatgonzo het volgende:
Post eerst maar eens foto's, als het een MILF is mag ze erbij, anders niet...
Laat r registreren en een nieuwbie topic openen in ONZquote:
En haar laten tillen door Xebro zekerquote:Op maandag 27 juni 2005 11:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat r registreren en een nieuwbie topic openen in ONZ
Nee, maken we een 2e sararaats van d'rquote:Op maandag 27 juni 2005 11:07 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
En haar laten tillen door Xebro zeker![]()
Zegtie net, opletten.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:08 schreef Billekoek het volgende:
Hoe oud is ze nu?
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:08 schreef Billekoek het volgende:
Hoe oud is ze nu?
Wel opletten hè!quote:
Zoveelste keer foutquote:
die bestaan niet.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:03 schreef greatgonzo het volgende:
ik ken anders wel mooie vrouwen van 51
Geen Bifi hierquote:Op maandag 27 juni 2005 11:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoveelste keer fout
Ze, ZE, ZE!!!!!!!!!!
Gave moederquote:Op maandag 27 juni 2005 11:23 schreef So_Addictive het volgende:
Als ik mijn rotzooi niet opruim, dan tieft ze me door een bushokje![]()
Ik nietquote:Op maandag 27 juni 2005 11:25 schreef pc-fr34k het volgende:
Conflict vond dat juist kei gezellig
*eenschquote:Op maandag 27 juni 2005 11:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
SO, kun je geen tietenfoto's van jezelf plaatsen?
Ter vervanging.
En mijn moeder me hier in volle glorie zien??quote:Op maandag 27 juni 2005 11:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
SO, kun je geen tietenfoto's van jezelf plaatsen?
Ter vervanging.
Mijn moeder zou zowieso niet weten hoe het werktquote:Op maandag 27 juni 2005 11:29 schreef buzzer het volgende:
ik moet er niet aan denken dat mijn moeder hier post
Ze zal trots op je wezen.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:31 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
En mijn moeder me hier in volle glorie zien??![]()
Je kunt ook de link in m'n FB plaatsen, is wat moeilijker te vinden voor haar.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:31 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
En mijn moeder me hier in volle glorie zien??![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:32 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Je kunt ook de link in m'n FB plaatsen, is wat moeilijker te vinden voor haar.
Dan denkt ze straks nog dat je hond verkracht wordt.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:32 schreef Snakey het volgende:
Mijn moeder zit sinds kort ook op het net dus het is afwachten hoe lang het duurt voor ze hier komt.![]()
Ik heb haar echter verteld dat mijn nick Danny is![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:59 schreef nokwanda het volgende:
Heeft ook wel wat om je moeder hier tegen te komen. Als ze de vuile was maar niet buiten gaat hangen.
Je kunt het haar moeilijk verbieden. Tis je moeder, he!
Dan maak je zelf een kloon aan waaronder je de pikante details van je leven kunt delen met heel fok (maar niet met je moeder).
Mijn zoon wil ook fokken. Hij leest al een tijd regelmatig mee. Maar ehh.......
Mijn vuile was blijft binnen. Dus ik doe wat jij niet kan:
Verbieden.
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan denkt ze straks nog dat je hond verkracht wordt..
En wat nou als ze Fokke! en Fokke strips gaat lezen.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Dat is van voor 1 januari dit jaar dus dat kan ze voorlopig niet terug vinden.![]()
Dan geef ik S zijn adres door.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En wat nou als ze Fokke! en Fokke strips gaat lezen..
quote:Op maandag 27 juni 2005 12:10 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik denk dat jullie beiden het niet kunnen verbieden. Ja, thuis, maar als je zoon wilt fok!en doet hij dit toch wel ergens anders dan..
quote:
Ze zitten nu huilend op hun kamer, net slaag gehad, foei!quote:Op maandag 27 juni 2005 12:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
omgekeerd betrapt
Krijgen ze nou huisarrest?
Verdomme, en ik dan??quote:Op maandag 27 juni 2005 12:47 schreef _Administr8or_ het volgende:
de enige goede oplossing is een ip-ban
Stuur je ouders naar dat café, ben je gelijk van de afquote:
Maar daar kan mijn moeder ook op Fok! komenquote:Op maandag 27 juni 2005 13:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Stuur je ouders naar dat café, ben je gelijk van de af![]()
We zullen haar met open armen welkom heten!!!!!!1quote:Op maandag 27 juni 2005 13:49 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Maar daar kan mijn moeder ook op Fok! komen![]()
Het is onvermijdelijk... mijn moeder zal binnenkort dit forum vol baggeren![]()
Ik moet het maar accepteren...![]()
Nee tegen haar zijn we liefquote:Op maandag 27 juni 2005 14:40 schreef Posdnous het volgende:
Ach, we noemen haar 3 keer kut oma of newbieslet en dan is ze weer weg.
Zeker.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:42 schreef Snakey het volgende:
En uiteraard stalken we haar voor tietenfoto's !!![]()
Moet ze zeker doen, krijgt ze meteen een ban voor het plaatsen van gore plaatjesquote:Op maandag 27 juni 2005 14:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeker.
Ze moet haar tieten laten zien
Of So_Addictives_maquote:Op maandag 27 juni 2005 14:44 schreef Snakey het volgende:
En wat zal haar nick worden?
Not_So_Addictive_At_All ?![]()
Wel lief zijn over je eigen moeder.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:50 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Moet ze zeker doen, krijgt ze meteen een ban voor het plaatsen van gore plaatjes![]()
Probleem opgelost![]()
Als je het maar uit je hoofd laat om je BiFi's aan haar te showenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:42 schreef Snakey het volgende:
En uiteraard stalken we haar voor tietenfoto's !!![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:52 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Als je het maar uit je hoofd laat om je BiFi's aan haar te showen![]()
Ik ben lief tegen haar, maar ze moet weten dat Fok! heilig voor me is en daar moet ze vanaf blijvenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wel lief zijn over je eigen moeder.
Dan weten we zeker dat ze blijft..!!quote:Op maandag 27 juni 2005 14:52 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Als je het maar uit je hoofd laat om je BiFi's aan haar te showen![]()
Hoe moet ze dan zelf Fok!ken?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:57 schreef lurkerdelurklurk het volgende:
ga je zó erg gedragen dat je een ip-ban krijgt
En ik danquote:Op maandag 27 juni 2005 14:57 schreef lurkerdelurklurk het volgende:
ga je zó erg gedragen dat je een ip-ban krijgt
Heb je eigenlijk al gesolliciteerd voor ONZ modje? Dan kun je haar berichten editten en eventueel verwijderen...quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 16:31 schreef Janetje het volgende:Mijn ma ging ook eens kijken waar ik nou altijd te vinden was.. die website met die rare naam "Fok" nee.. die naam kan echt niet...
Ze vond het maar een 'vieze website'
Had zij wel zomaar toegang tot het Keldertje??quote:Op maandag 27 juni 2005 16:31 schreef Janetje het volgende:Mijn ma ging ook eens kijken waar ik nou altijd te vinden was.. die website met die rare naam "Fok" nee.. die naam kan echt niet...
Ze vond het maar een 'vieze website'
Ze keek in Janetjes profiel dus janetje heeft toegangquote:Op maandag 27 juni 2005 17:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Had zij wel zomaar toegang tot het Keldertje??![]()
Wat een topic in ovjl toch niet allemaal kan onthullen.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze keek in Janetjes profiel dus janetje heeft toegang
En toen had je het alleen nog maar over ONZ?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:43 schreef Steve-O het volgende:
Dat wilde mijne ook
heb maar gezegd dat het veelste druk is en er alleen maar pubers opzitten
preciesquote:Op maandag 27 juni 2005 18:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat een topic in ovjl toch niet allemaal kan onthullen.!
Wij willen tietuh!!!!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey TS laat je moeder eens opschieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |