En anders dequote:Op maandag 27 juni 2005 14:20 schreef Isabeau het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Palmer
En ik denk dat je Addicted to Love wel kent van hem.
ik ken de naam van het liedje wel ja... maar ik weet niej hoe t gaat...k heb het net aan me moeder gevraagd en die zei (met diepe zucht) dat ze het niet na kan doenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Palmer
En ik denk dat je Addicted to Love wel kent van hem.
Ik doe ook mee.. Happy Hardcorequote:Op maandag 27 juni 2005 14:22 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
In de mijne ook.
Charly Lownoise & Mental Theo
ik zou m serieus verbieden die muziek te luisteren.. wat een bagger is datquote:Op maandag 27 juni 2005 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]mijn zoon van 14 vind G-unit helemaal geweldig
![]()
Do you know what 50cent told his grandma when she knit him a sweater??quote:Op maandag 27 juni 2005 15:34 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik zou m serieus verbieden die muziek te luisteren.. wat een bagger is dat![]()
maarreh...
over goeie 80s muziek gesproken;
Van Halen![]()
Maar hij heeft liever new wave of british heavy metalquote:Op maandag 27 juni 2005 16:38 schreef Isabeau het volgende:
Maar je vindt het dus idd oude zooi, Xpression?
Ik dacht dat ik de enige was....quote:
Ja ook jaren 90 en toen maakte ze naar mijn mening de beste muziekquote:Op maandag 27 juni 2005 17:50 schreef Isabeau het volgende:
U2 en Michael Jackson is ook jaren 80 hoor
pffftt...quote:Op maandag 27 juni 2005 17:52 schreef Snaps het volgende:
[..]
Ja ook jaren 90 en toen maakte ze naar mijn mening de beste muziek
Ik ben 17, en ja ik hou ook wel van muziek from the 80's o.a. U2, The Cure (vallen die ook onder de jaren 80?), REM, etc etc...quote:Op maandag 27 juni 2005 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben geboren in de jaren 70 en vind muziek uit de jaren 60 (de muziek van mijn ouders) echt heel erg ouderwets. Jullie zijn geboren in de jaren 90. Wat vinden jullie nu van muziek uit de jaren 80 ('mijn' muziek). Is dat ook héél erg ouderwets?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |