dat ligt dan meer aan het contract wat je baas heeft afgesloten met zequote:Op maandag 27 juni 2005 12:00 schreef Hik het volgende:
Bedrijfsrestaurants zuigen....![]()
Wij hebben Sodexo hier. Kwaliteit is om te huilen
O gut, die liggen hier ook wel eens. Altijd handig om je tijdens de lunch te isoleren van je collega's natuurlijk...quote:Op maandag 27 juni 2005 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het oude Van Hecke... En laat ik nu net bezig zijn met het cateringblad van Sodexho.
Nee, Sodexo zijn ook gewoon eikels. Heb eerder met ze gewerkt in caterings en ze weten gewoon echt niet wat goed eten is...quote:Op maandag 27 juni 2005 12:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat ligt dan meer aan het contract wat je baas heeft afgesloten met zegewoon een smerige zuinigerd dus
ECS hier en best goed en de prijzen zijn ook erg te pruimen!quote:Op maandag 27 juni 2005 12:00 schreef Hik het volgende:
Bedrijfsrestaurants zuigen....![]()
Wij hebben Sodexo hier. Kwaliteit is om te huilen en inderdaad ook veel personeel met territoriumdrang...
Ik ben er geloof ik al een half jaar niet geweest. Alleen de krokettenlucht in de lift is al genoeg om me héél snel naar de broodjeszaak op de hoek te laten wandelen!![]()
Wat ik veel schrikbarende vond is dat jij er wilt eten.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:06 schreef SCH het volgende:
Wat vinden jullie er dan van dat er enqueteformulieren liggen waarop je cijfers voor de obers in kon vullen? Daar wil je toch niet werken
quote:Op maandag 27 juni 2005 12:05 schreef Hik het volgende:
O gut, die liggen hier ook wel eens. Altijd handig om je tijdens de lunch te isoleren van je collega's natuurlijk...![]()
op het hoofdkantoor wisten ze dat wel en bijv bij Robeco in Rotterdam ookquote:Op maandag 27 juni 2005 12:06 schreef Hik het volgende:
[..]
Nee, Sodexo zijn ook gewoon eikels. Heb eerder met ze gewerkt in caterings en ze weten gewoon echt niet wat goed eten is...
Ik wilde naar huis maar ik heb mijn ouders niet uitgezocht.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat ik veel schrikbarende vond is dat jij er wilt eten.
Is inderdaad erg veel kwaliteitsverschil tussen de locaties. En in hoeverre de opdrachtgever bereid is in de buidel te tasten voor de lunches van de werknemers.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
op het hoofdkantoor wisten ze dat wel en bijv bij Robeco in Rotterdam ook
juist.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is inderdaad erg veel kwaliteitsverschil tussen de locaties. En in hoeverre de opdrachtgever bereid is in de buidel te tasten voor de lunches van de werknemers.
Ach, iedereen heeft het recht om eens ongegeneerd te schransen en waar beter dan bij een all-you-can-eat buffet? Lekker onder de medeschransers, dus niemand die je raar aankijkt.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat ik veel schrikbarende vond is dat jij er wilt eten.
Anders lees je mijn verhaal evenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg ook smetvrees van buffetten, ik vind het onbeperkt schransen voor weinig geld iets vulgairs hebben. Nu ben ik nog nooit in een Nederlands wokrestaurant geweest, maar dat leek me al veel beter. Daar wordt al het eten vers voor je bereid. Toch?
Je moet dan ook gaan ontbijten in de IHOP!quote:Op maandag 27 juni 2005 12:41 schreef portier het volgende:
Ontbijtbufetten in Amerika heb ik wel trauma's van.
Dat ben ik anders al een aantal keer tegengekomen. In Antwerpen trouwens ook, cola 2,50; bier 2,40 en witbier 2,20quote:Op maandag 27 juni 2005 12:41 schreef karper het volgende:
ik dacht me te herrineren dat alchol nooit even duur of goedkoper dan frisdrank mocht zijn?
IHOPquote:Op maandag 27 juni 2005 12:43 schreef Copycat het volgende:
Je moet dan ook gaan ontbijten in de IHOP!
Heerlijke pancakes, okay... stuk voor stuk calori:enbommen, maar lekker!
Je moet alleen al nakaterend de roomboter niet verwarren met room...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |