Nog niet eens, het zijn gewoon single-coils. Minihumbuckers zijn gewoon kleine humbuckers (bijvoorbeeld op het formaat van een single-coil). P90's hebben geen dubbele spoel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:42 schreef Fixxxer het volgende:
Zijn idd geen humbuckers maar minihumbuckers.
* Big_Boss_Man wil ook herrie!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:45 schreef Fixxxer het volgende:
Whehe. Moet je daarmee akkoorden gaan raggen dan wordt BBM jaloers
Leuk gitaartje!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:58 schreef Hammet het volgende:
Ik ben zojuist terug gekomen van Feedback Rotterdam, en heb mezelf maar een tweede gitaartje aangeschaft. Het is een Dean Evo. Mooi stuk hout, goed fretwerk, en een mooie gitaar als geheel ook. Nadeel zijn de wat goedkope elementen en stemmechanieken, maar dit is allemaal relatief eenvoudig te verhelpen.
Plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij was 99 euro. Met dat in het achterhoofd is het echt een wereldgitaar. Sterker nog, ik heb zelde een gitaar bespeeld met zo'n goede prijs-kwaliteit verhouding
. Het geluid is (voor 99 euro) perfect. Ik zal er heus wel eens een setje Seymour Duncans in zetten, en dan heb ik voor 300 euro een gitaar van topkwaliteit
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:31 schreef Fixxxer het volgende:
Natuurlijk altijd afwachten hoelang de nek recht blijft
Of een jet-flangerquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:08 schreef Jorikjet het volgende:
moet trouwens nog een keer een phaser kopen, altijd wel een aardig effectje.
Zeker was ik niet van plan om iets te kopen zonder het gevoeld en gespeeld te hebben, maar ik wilde gewoon weten of er enige ervaring met deze gitaar (of soortgelijke) was. Ik zit nog een beetje in de verkenningsfase en speel hier en daar van alles, gewoon om te kijken hoe het bevalt. Deze PRS is alleen bijna nergens te krijgen, lijkt wel (behalve bij Sacksioni in A'dam). Althans niet in een gewone winkel in NL.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:46 schreef Schorpioen het volgende:
Ik denk dat je pas iets zinnigs over een gitaar kan zeggen als je hem zelf in je handen hebt gehad en hem bespeeld hebt... Niets zo persoonlijks als een muziekinstrument, het instrument waar de een een natte onderbroek van krijgt vindt de ander een waardeloos stuk brandhout.
Old-school is okay!quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:07 schreef Jorikjet het volgende:
ik zal binnenkort even een foto maken van me pedalen set, misschien wordt het zelfs al tijd om een board te maken hehe (pimperdepimp)
heb nu dit: tuner, boss super overdrive, dunlop JH-1 wah, dod metal x, en een zelf gemaakte footswitch
Ja. En als dat niet lukt, dan pak ik in de winkel de gitaar die het meest op mijn eigen lijkt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:40 schreef About2Break het volgende:
Miss een domme vraagmaar als jullie een nieuwe versterker gaan uitzoeken in de winkel nemen jullie dan ook je eigen gitaar mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |