abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 juni 2005 @ 19:53:40 #201
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28349407
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:45 schreef Luchtbel het volgende:
Had ik al gedaan.
Online is het nergens voor een redelijke prijs te koop. Anders maar pech.
Weet niet wat je zoekt, maar misschien is www.superspeelgoed.nl nog een idee?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:56:41 #202
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28349510
Ook al gekeken Rewimo.
Echt alles inmiddels helaas. Tis m'n laatste hoop daar maar kan natuurlijk ook eerst ff bellen.
  woensdag 29 juni 2005 @ 20:02:22 #203
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28349725
Ja psies, even bellen, scheelt weer een ritje en zoeken enzo...
Ik wist niet eens dat ze een legowinkel hadden in Alkmaar...
Het voelt goed hè?
A je to!
  Jubileum moderator woensdag 29 juni 2005 @ 20:05:25 #204
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28349830
Ik ook niet en ik woon nog wel vlakbij Alkmaar.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 juni 2005 @ 20:06:25 #205
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28349869
Ik ook niet.

*tripje naar Alkmaar in gedachten neemt*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator woensdag 29 juni 2005 @ 20:08:24 #206
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28349956
Alkmaar-Legowinkel-megameet
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 29 juni 2005 @ 20:09:15 #207
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28349989
Ik zag het op marktplaats.
Maar ja misschien ga ik wel gewoon langs. Even snuffelen.
Maar misschien ook niet. Maar misschien toch ook wel.

Ze krijgt een bak met tweedehands duplo (primo vooral) voor d'r verjaardag wat ik overal bij elkaar gespaard heb. En een Legoboek. Daar heeft ze zelf niks aan maar het gaat over hoe kinderen kunnen spelen met Lego enzo. Maar ik zou graag het geluidenaanvullingsset van de Twister erbij hebben. Die durf ik niet ongezien tweedehands te kopen en de vormenkubussen. Maar die zijn tweedehands nog erg duur of alleen in pakketten. Maar goed, ik zie het wel. Het is ook niet erg als het er niet is
pi_28350093
nu er toch over speelgoed geklets word, aankomend weekend is er weer een vlooienmarkt (ja ik weet die zijn er vaker) maar dit is de laatste die we bezoeken voor Jayden's verjaardag. Dus er moet gekeken worden naar zijn verjaardagskado. Maar wat geef je in godsnaam een jongen ?? Wat is nu echt leuk ?? en typisch iets voor een 1-jarige knul (nee, ben nog steeds geen goeie jongensmama). Iemand ideetjes ??
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 juni 2005 @ 08:27:26 #209
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28351866
Een garage met een stel kleine autootjes om lekker mee heen en weer te rijden. Wader-auto's (onverwoestbaar, kan ook rustig mee in het water en zo). Houten trein met lekker touwtje:

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 30 juni 2005 @ 08:48:12 #210
7074 moussy
kuttekop
pi_28352084
Ik zou voor de waterbaan kiezen knor, ideaal voor op je balkonnetje

Ik wist wel vand e lego-winkel, daar gaan wij dus heen voor Cas' verjaardag Maar nu niet, mn knip is leeg na 3 dierenartsrekeningen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_28352277
alicia heb al een houten garage (met auto's) en een waterbaan (met tig boten) en dubbel is ook zo wat. Ook hebben we al een houten treinbaan van brio

(het lijkt zo net of we alles hebben maar er moet vast iets zijn wat er niet is)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 juni 2005 @ 10:05:39 #212
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28352345
Lastig, Knor... Ik denk dat ik ook niet zou weten wat ik voor een tweede moest verzinnen (Bart Smit-filiaal aan huis).

De Wader auto- en treinbaan is hier een groot succes. Daar speelt ie echt al jaren mee, elke keer weer anders. Dan dus de grotere Waderauto's en hij heeft daar sinds de laatste rommelmarkt ook een gloednieuwe grote veerboot van (3 euro ). Misschien een speeltentje of huisje? Ballenbak?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_28352386
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 10:05 schreef Rewimo het volgende:
Lastig, Knor... Ik denk dat ik ook niet zou weten wat ik voor een tweede moest verzinnen (Bart Smit-filiaal aan huis).

De Wader auto- en treinbaan is hier een groot succes. Daar speelt ie echt al jaren mee, elke keer weer anders. Dan dus de grotere Waderauto's en hij heeft daar sinds de laatste rommelmarkt ook een gloednieuwe grote veerboot van (3 euro ). Misschien een speeltentje of huisje? Ballenbak?
ballenbak en speeltent ook al aan wezig. Denk idd dat dat mede het probleem is, er is al zoveel in huis dat het moeilijk word iet te verzinnen. De meest standaard dingen zijn al aangeschaft. We hebben eerst aan zo'n grote kiepauto zitten denken, maar daar is hij eigenlijk nog een beetje te jong voor en voor hij er wel goed mee kan heb alicia hem bij wijze van al half afgesleten. Moeilijk hoor een tweede en kadootjes (het meest speelt hij thuis trouwens met een miniautotjes aan een touwtje en de babybornspulletjes (oogjes prikken en drukkertjes opentrekken)

Maar auto's in overvloed en daar zullen met zijn verjaardag vast nog wat bij komen en poppenspeelgoed staat er zat en geef ik zelf niet gauw op een verjaardag aan hem (mede doordat alicia het dan toch vast en zeker meer gebruikt dan hij)
  donderdag 30 juni 2005 @ 10:16:42 #214
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_28352391
Volgens mij moet je niet zo 'jongens' en 'meisjes' denken, Knorretje Als je een speelgoedzaak binnenloopt (je hoeft daar niks te kopen), kijk je op de verpakkingen wat bedoeld is voor + 12 mnd, dan kom je vast op veel ideeën Een mooie bal is al leuk, een pop, een eenvoudige puzzel, een ding met knopjes waar geluid uit komt, een ding waar je vormpjes in kan duwen, boekje met harde bladzijden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 juni 2005 @ 10:34:26 #215
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28352465
Weet iemand trouwens hoe zo'n stang heet waarmee je een kinderfiets aan je eigen fiets kunt hangen, of een merk van zo'n ding? Geen aanhangfiets dus, maar alleen een stang.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 30 juni 2005 @ 10:43:28 #216
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28352535
Hamertje tik misschien Knor? (Waarschijnlijk ook al aanwezig?)
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_28352551
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 10:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Volgens mij moet je niet zo 'jongens' en 'meisjes' denken, Knorretje Als je een speelgoedzaak binnenloopt (je hoeft daar niks te kopen), kijk je op de verpakkingen wat bedoeld is voor + 12 mnd, dan kom je vast op veel ideeën Een mooie bal is al leuk, een pop, een eenvoudige puzzel, een ding met knopjes waar geluid uit komt, een ding waar je vormpjes in kan duwen, boekje met harde bladzijden.
ja maar weet je wat het nadeel is, dat soort dingen zijn er allemaal al. Vandaar dat ik maar zwart-wit ben gaan denken. En iets wil wat typisch jongens is en waar hij zelf wat aan heeft, nu en strakkies.

ow en als ik een speelgoedwinkel in loop, blijf ik altijd hangen bij meiden spul, dat heb zo'n aantrekkingskracht. Jongensspul vind ik zelf snel dat technische shit en die computerdingen (en das bij ons allemaal boven en kom ik dus nooit ) Beneden dus het poppenspul, loopdingen/auto's en reclamespeelgoed

(ik kan natuurlijk altijd een lekkere krentebol inpakken, daar is zoonlief dolgelukkig mee, een boterham smullen en die eerst nog zelf uit het zakkie moeten halen)
  donderdag 30 juni 2005 @ 10:48:24 #218
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28352618
Ik heb net Het grote speelgoed-topic geopend.
Zal ik deze discussie kopieren daarnaartoe? (ik heb 't woordje 'even' maar weggelaten ivm het huidige fok )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_28352716
Een fietstrainer, maar volgens mij zijn er ook wel andere namen voor..

Lastig Knor. Ken je winkels als http://www.hetwindekind.nl? Misschien vind je daar nog inspiratie?

Hebben jullie ook dat je Duplo hebt gekocht, en dat iemand dan nep-duplo cadeau doet? We hebben er nu Unico bij gekregen, lijkt exact op Duplo, zelfde grootte vd bouwsteentjes, maar het past niet op elkaar.. Gaat vast voor een hoop frustratie zorgen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 juni 2005 @ 11:14:32 #220
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28353122
Ik geloof dat wij 4 soorten blokken hadden op een gegeven moment, Poemojn. Erg fijn inderdaad.

O, Knor, misschien Nopper? Nu we het over blokken hebben

Heb inmiddels uitgevonden dat zo'n stang een tandemstang heet Nu Christan zelf kan fietsen is zo'n ding wel handig, je kunt nog niet echt verkeersinzicht verwachten van een vierjarige.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 30 juni 2005 @ 11:24:51 #221
37843 lady-wrb
kortaf
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:32:25 #222
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28353526
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:17 schreef Martineke het volgende:
let op: over een paar dagen belt ze wel weer dat ze nu ineens wel wil ruilen mens is echt super vervelend, haar woningbouw wil niks liever als haar eruit zetten, ze kunnen t alleen niet omdat ze nu wel netjes dr huur betaald.
raad eens wie er net belde
dr geweten knabbelt al een paar dagen aan haar, en ze wil toch wel ruilen eigenlijk, ze wou even weten hoe wij er nog tegenover stonden.
wij hebben gezegd dat wij een positieve instelling hebben en op zoek gaan naar een ander huis waar niet zoveel onkosten aanzitten en ook geen overname geld
  † In Memoriam † donderdag 30 juni 2005 @ 11:35:55 #223
37843 lady-wrb
kortaf
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 juni 2005 @ 11:36:30 #224
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28353594
Gelijk heb je, Martineke. Ze zoekt het maar lekker uit.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 30 juni 2005 @ 11:39:35 #225
43556 miss_dynastie
pi_28353651
Ik hoop dat je er geen spijt van krijgt, martineke. In eerste instantie was je zo enthousiast, en nu heb je alleen maar negatieve dingen over het huis, dus eigenlijk snap ik de overgang niet zo (en dus ook niet waarom je eerst wél enthousiast was)
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:42:04 #226
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_28353684
Misschien is dit Martinekes taktiek om die vrouw akkoord te laten gaan met nul overnamekosten?
  † In Memoriam † donderdag 30 juni 2005 @ 12:15:00 #227
7074 moussy
kuttekop
pi_28353828
Ik zou er ook niet aan beginnen als het niet allemaal al gezeik is.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_28354116
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 12:15 schreef moussy het volgende:
Ik zou er ook niet aan beginnen als het niet allemaal al gezeik is.
Ik vond het feit dat de woningvereninging van de ruilmevrouw negatief stond tegenover haar al reden genoeg om er niet mee door te gaan, maar goed, ik weet ook niet hoe graag Martineke weg wil natuurlijk.

Ik wil thuis ook errrrg graag weg, maar als het een krakkemikkige flat is en een rare verhuurder dan is het toch mooi (zoals zowat alles dus waar ik tot nu toe ben gaan kijken niet te geloven wat mensen durven te vragen voor een tochtig krot met 1 slaapkamer )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:00:18 #229
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28354155
wij doen er niet meer aan mee
maar goed ook, net belde haar woningbouw ons om even te zeggen dat of het nu wel of niet door zou gaan, hun geen toestemming meer gaven aangezien het huis onveilig is verklaard, er is gisteren een uitvoerder geweest om te kijken, er is geen electriciteit, en de 2e badkamer is niet geaard. woning moet terug gebracht geworden in veilige staat door haar. en als ze dat doet dan nog geven hun geen toestemming meer omdat er zoveel gezeik met haar is geweest

maar we mochten gerust een aanvraag indienen voor een ander huis als we iemand vonden want met ons was niks mis


wij gaan weer vrolijk verder joh, ik heb me zinnen nu weer gezet op een huis is Waddinxveen, erg mooi huis, vrij nieuw. en..... geen woningruil maar via een makelaar. het huis is per direct beschikbaar we moesten maar snel langskomen met alle gegevens en papieren en dan kijken of we het snel konden rond breien

en verder hebben we alweer een nieuwe kandidaat binnen voor woningruil, wij gaan wel verder
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:04:35 #230
24361 Neva
Mania lovin'
pi_28354289
syreentje kom in nuth wonen gezellig
pi_28354335
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:00 schreef Martineke het volgende:
wij doen er niet meer aan mee
maar goed ook, net belde haar woningbouw ons om even te zeggen dat of het nu wel of niet door zou gaan, hun geen toestemming meer gaven aangezien het huis onveilig is verklaard, er is gisteren een uitvoerder geweest om te kijken, er is geen electriciteit, en de 2e badkamer is niet geaard. woning moet terug gebracht geworden in veilige staat door haar. en als ze dat doet dan nog geven hun geen toestemming meer omdat er zoveel gezeik met haar is geweest

maar we mochten gerust een aanvraag indienen voor een ander huis als we iemand vonden want met ons was niks mis


wij gaan weer vrolijk verder joh, ik heb me zinnen nu weer gezet op een huis is Waddinxveen, erg mooi huis, vrij nieuw. en..... geen woningruil maar via een makelaar. het huis is per direct beschikbaar we moesten maar snel langskomen met alle gegevens en papieren en dan kijken of we het snel konden rond breien

en verder hebben we alweer een nieuwe kandidaat binnen voor woningruil, wij gaan wel verder
mooi zo!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28354376
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:04 schreef Neva het volgende:
syreentje kom in nuth wonen gezellig
Ik mag niet eens in Venlo gaan wonen van mijn familie & vrienden
Ik vind Sittard al een hele stap

*nog maar eens naar woningsites surft*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:09:51 #233
24361 Neva
Mania lovin'
pi_28354460
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:06 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik mag niet eens in Venlo gaan wonen van mijn familie & vrienden
Ik vind Sittard al een hele stap

*nog maar eens naar woningsites surft*
ligt toch vlakbij sittard tegen heerlen hoensbroek bij de makro
pi_28354521
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:09 schreef Neva het volgende:

[..]

ligt toch vlakbij sittard tegen heerlen hoensbroek bij de makro
Voor Limburgse begrippen ligt dat erg ver uit elkaar
En ik zal waarschijnlijk mijn auto moeten wegdoen, vandaar Sittard (werken & naar vriendinnen op de fiets).

En ik heb geen Makropas dammit
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:13:56 #235
24361 Neva
Mania lovin'
pi_28354594
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:11 schreef Syrena het volgende:

[..]

Voor Limburgse begrippen ligt dat erg ver uit elkaar
En ik zal waarschijnlijk mijn auto moeten wegdoen, vandaar Sittard (werken & naar vriendinnen op de fiets).

En ik heb geen Makropas dammit
ja dan wordt het wat lastiger wij hebben wel een makro pas nouja vriendje heb er een dus

kom je binnenkort maar een keer lekker thee/koffie of wat anders drinken
pi_28354933
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:00 schreef Martineke het volgende:
maar goed ook, net belde haar woningbouw ons om even te zeggen dat of het nu wel of niet door zou gaan, hun geen toestemming meer gaven aangezien het huis onveilig is verklaard, er is gisteren een uitvoerder geweest om te kijken, er is geen electriciteit, en de 2e badkamer is niet geaard.


Nu je er toch niet gaat wonen .... welke straat staat dat huis?

nieuwsgierig is
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:30:54 #237
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28355173
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:23 schreef easy-going het volgende:

[..]



Nu je er toch niet gaat wonen .... welke straat staat dat huis?

nieuwsgierig is
nou daar dus

[ Bericht 14% gewijzigd door Martineke op 30-06-2005 17:57:00 (genoeg adres in beeld geweest) ]
pi_28355409
Ah daar
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_28355542
Gaat er morgen nog iemand naar dolfinarium, ouwehands dierenpark, tropicana, beekse kergen, madurodam, omiversum, blijdorp, sealife, dierenpark amersfoort, apenheul, land van ooit ofzo?

Ik heb hier 5 kortingsbonnen van spa waarmee je bij sommige parken 50% korting krijgt. Uiterste inleverdatum is morgen en ik woon in breda.
Iemand interesse, ik ga toch niet ..... :-(
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_28355577
kijk op www.spa.nl voor deelnemende parken
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_28359487
Clauwhee en Noca!!!! Hebben jullie al een leuk feestje gehad? Ben benieuwd naar Noca's cijfer

Martineke, succes met Waddinxveen en de andere ruil-kandidaat!
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_28359811


Noca had een 7, en is ook afgestudeerd We waren gistermiddag gelijk naar m'n ouders vertrokken, die waren net terug van Mallorca (zaten ze bij jou in het vliegtuig Danosa?) en die hebben ons als verrassing gisteravond mee uit eten genomen, toen zijn we er maar blijven slapen
Vandaag moest ik nog een afsluitende presentatie geven bij de gemeente waar ik de afstudeeropdracht heb gedaan, en ben nu dus pas weer thuis
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_28359851
Gefeliciteerd Noca en Clauwheee.
pi_28360511
Gefelciteerd Noca Leuk dag dus gisteren!
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  donderdag 30 juni 2005 @ 16:33:28 #245
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_28360669
Bedankt!!

Erg lekker om eindelijk klaar te zijn! Maandag moet ik al bij de KPN beginnen voor 2 maanden, maar beter dan niks
  † In Memoriam † donderdag 30 juni 2005 @ 16:35:07 #246
7074 moussy
kuttekop
pi_28360721
Gefeliciteerd Noca!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_28360892
Wat goed dat je het ook gehaald hebt Noca!! Nu zijn jullie allebei lekker klaar!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 juni 2005 @ 17:27:32 #248
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28362172
Goed gedaan, Noca Gefeliciteerd!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 30 juni 2005 @ 17:57:24 #249
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28362960
Noca
  donderdag 30 juni 2005 @ 18:05:29 #250
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_28363193
gefeliciteerd Noca!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')