quote:
Ja, ik had het begin deze week nog gelezen, maar ik kan nu het topic niet vinden, volgens mij stond het zelfs in de TT dat ik me levensverhaal deedquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:39 schreef Lexie het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of snap ik die strip niet?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:42 schreef RaymanNL het volgende:
Bernie's Rayman Verhaal
Deel II: Rayman 2.....
Een paar jaar later zag ik in het intertoys winter boek na lang wachten, de boxshot vanRayman 2: The Great Escape
, Ik wist er nog steeds niks van, niks over Rayman 2. Dit was het eerste wat ik van het spel zag. Een boxshot. Nog steeds kon ik geen Rayman spelen. Het was onmogelijk, ik was Rayman op één of andere manier kwijt geraakt. Een gedeelte van mij en me hart was weg
. Maar goed. Natuurlijk ging ik de volgende dag direct naar de intertoys om meer informatie over Rayman 2 te vragen want er stond geen release date bij het spel. Dus ik vroeg zo aan de man met de bril:''Wanneer krijgen jullie Rayman 2 binnen?'' waarop de man met de bril antwoordde:
:''Dat kan nog wel even duren, het zal rond sinterklaas zijn.
En ik zo van:"Oké''
Een paar maanden later was het zover, de sint kwam binnen, een groot spectakel op het plein. Voordat de goed heiligman aan kwam was ik nog even naar ''schutte'' (dat is een boekhandel en top 1 toys in één) geweest om te kijke of er nog nieuwe dingen waren.
EN WAT ZAG IK DAAR?![]()
![]()
Ja daar stond tie! Rayman 2
, vol glans en glorie omgeven met een licht spectakel tegen de achterkant van het spel. Moeders, die ook mee de winkel in was gegaan, zei tegen mij(kijkend naar het prijskaartje waar een bedrag van F99.99 op stond):''Dan zul je nog even door moeten sparen. Want zoveel geld heb je nog niet.'' Ik baalde.
Ongeveer een maand later kreeg ik te horen dat mijn neefjes ook Rayman 2 hadden (EN IK NIET:( ) dus kwam mijn moeder met het voorstel om dit spel te fikken. Ik vond het best. Het was Rayman 2 dus, ik wou dat spel graag hebben en ik had nog niet genoeg voor het orgineel. M'n oom en tante gingen naar m'n neefjes toe en zouden de gebrandde Rayman 2 voor mij meenemen.
Het was zondag. Vandaag zou ik Rayman 2 krijgen. Zondagavond: Nog steeds geen gehoor. De telefoon ging, als een gek rende ik naar dit apparaat toe. Ik pakte op. ''Ja u spreekt met de oom van Bernie'' Ik zo van:''Heb je het spel , heb je het spel?'' ''welk spel?'' ''Rayman 2![]()
![]()
'' en toen kwam een gevaarlijk antwoord, een antwoord dat volledig de hele situatie liet veranderen. Ik was al over tijd, Rayman 2 was inmiddels aan een maand of 2 uit, ik moest het spel vandaag toch eindelijk krijgen. ''Bedoel je Rayman 2, The great escape, het spel dat je zo graag wou hebben?*)'' ''JA DIE JA! HEB JE DIE?'' ''nee.'' ''vergeten''
![]()
![]()
maanden lang op deze dag gewacht, mar hij was het vergeten. Hoe kan hij mij vergeten.
Einde Deel II, word vervolgd.........
Deel 1 kon ik niet vinden![]()
Die kon ik niet vinden op deze vrolijke dagquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:18 schreef mordradead het volgende:
dat was deel 2 jongen... die strip ging over deel 1 he :p
anyways, ik ga even naar de winkel brood kopen.....
Je hebt de zelfde als Royquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:52 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind mijn avatar best wel grappig.
Ik ga zo ook tosti's maken
quote:
we moeten weer een nieuwe makenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:59 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wat een mooie Avatars allemaal
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:59 schreef mordradead het volgende:
http://members.lycos.nl/bernie1988/ngc/ aanschouw hier bernie's 1337 gamecollectie uit september '04
We mochten geen ingewikkelde lange OP's maken meer van Chief Tainquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:00 schreef mordradead het volgende:
[..]
we moeten weer een nieuwe maken(op)
nou en, wij zijn toch slowchattersquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
We mochten geen ingewikkelde lange OP's maken meer van Chief Tain
Notorious_Royquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor één dag mag het topic wel een nieuwe naam
Tain, ik vind het jammer dat jij geen mooi Rayman Avatar hebtquote:
BIj Rayman 1 ben ik nooi bij hem gekomenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:19 schreef mordradead het volgende:
mr. dark, die was makkelijk
Heb ik gehoord dan he!
Ja Toen ja! Potverdorie! Check anders maar ff me IGN games listquote:
Foto's? VOlgens mij heb ik nog wel; wat op me PC staanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:22 schreef mordradead het volgende:
nee, feauteau's bernie
Moet ik een foto maken van alleen maar me Rayman Games? Dat is een goed ideequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:25 schreef mordradead het volgende:
goed zo, dan post ik mijn rayman collectie straks ook
Ik kan je hele collectie bekijken zonder te scrollenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja Toen ja! Potverdorie! Check anders maar ff me IGN games list
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:28 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik kan je hele collectie bekijken zonder te scrollen.
DIE DOOS IS ZOOOOO COOLquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:33 schreef mordradead het volgende:
ziehier mijn 1337 rayman collectie
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:40 schreef mordradead het volgende:
het is idd een grof schandaal dat jij, als een van de grootste raymanliefhebbers dat hebt kunnen doen!!! zondaar!!!!
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:47 schreef mordradead het volgende:
zo, ik heb dit grote nieuws even bij games.fok gesubmit
Die heb ik ook allang niet meer, ik wil die zo graag voor deze heugelijke dagquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:48 schreef mordradead het volgende:
waarom heb ik trouwens geen rayman achtergrond bij fok games
Ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:52 schreef mordradead het volgende:
nou, ik hoop dat het vandaag er nog op komt hoor
Aaaahhhhquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:00 schreef Tain het volgende:
Mooi, ik kan mijn profiel niet aanpassen omdat mijn sig te lang zou zijn, jammer dus geen webavatar voor je, RaymanNL
Hopenlijk zegt tie jaquote:RaymanNL|Afwas: Mrsubtle, het is vandaag Nationale RaymanNL al een jaar in de Gam Slowchat dag, wij vieren dat met z'n allen, maar zou je dan niet voor één dag er voor kunnen zorgen dat bij iedereen de Rayman Skin van Games.fok Beschikbaar is
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Moet ik een foto maken van alleen maar me Rayman Games? Dat is een goed ideeIK heb nu eindelijk een DVDcase van RaymanM (Rayman M had ik al orgineel, maar alleen in zo'n grote doos, dus heb ik het spel nog een keer gehaald
)
Ik denk het spelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:09 schreef Young_David het volgende:
Jeeeuj, ik heb gewonnen bij games.fok! bij de MOH:EA contest ... ik heb alleen geen flauw idee meer wát ik nu precies gewonnen heb
Zit jij ook bij mij in de ''Ik win nooit wat'' Club?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:25 schreef mordradead het volgende:
mmarsu.... jij hebt ook gewonnenmoh dogtags
ik verdomme weer niks
Ik wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zit jij ook bij mij in de ''Ik win nooit wat'' Club?
Jullie mogen tenminste meedoen met die prijsvragen op fokquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Jullie mogen tenminste meedoen met die prijsvragen op fok
Alsof dat resultaat heeft.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Jullie mogen tenminste meedoen met die prijsvragen op fok
Het zou eventueel zo kunnen zijn dat je iets wint en bij de doe-opdrachten moet je gewoon leuk en origineel zijn, dan is het helemaal niet zo moeilijk om te winnenquote:
Ik vind jou Avatar helemaal niet cool voor deze leuke gezellige opgewekte dagquote:
Oorspronkelijk was ik van plan om een " Rayman must DIE" -avatar te nemen met veel bloed en ranzigheid, maar dat was te veel moeite.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind jou Avatar helemaal niet cool voor deze leuke gezellige opgewekte dag![]()
![]()
Ik ben niet leuk en orgineel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Het zou eventueel zo kunnen zijn dat je iets wint en bij de doe-opdrachten moet je gewoon leuk en origineel zijn, dan is het helemaal niet zo moeilijk om te winnen
jawelquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was ik van plan om een " Rayman must DIE" -avatar te nemen met veel bloed en ranzigheid, maar dat was te veel moeite.![]()
yeah cool he, nu word ik een echte gangster met blingquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:25 schreef mordradead het volgende:
mmarsu.... jij hebt ook gewonnenmoh dogtags
ik verdomme weer niks
vet hoor, imageshackquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:07 schreef HomerJ het volgende:
OMG, hoe zielig is de slowchat geworden. Damn wat een niveau.
Ik doe ook wel mee
<--
bedoel je bij zero?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:42 schreef mordradead het volgende:
ha, ik heb hem ookalleen die missie met die kleine vliegtuigjes is kutter dan kut
anders jat je die van roy ff, nu denk ik de heletijd dat hij loopt te postenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:00 schreef Vagere_Hein het volgende:
<------
oh, was het de bedoeling dat iedereen een eigen avatar zoekt?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:02 schreef gieling het volgende:
[..]
anders jat je die van roy ff, nu denk ik de heletijd dat hij loopt te posten![]()
nee daar zit ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zit jij ook bij mij in de ''Ik win nooit wat'' Club?
RaymanNL heeft er eentje voor mij gemaakt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:05 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
oh, was het de bedoeling dat iedereen een eigen avatar zoekt?Ik dacht trouwens dat RaymanNL een speciale avatar zou maken.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:04 schreef BMH het volgende:
Dit begint nu wel heel eng te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |