Ben ik hier de enige die het nooit over mijn hart krijgt om games in te ruilen/verkopen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:49 schreef capibar het volgende:
[..]
die bitches wouden maar 7,50 geven voor BIA omdat hij ouder zou zijn dan een half jaar
de vorige keer (donderdag) dat ik hem wou inruilen was hij nog niet ouder an een half jaar![]()

beetje irritant dat je met firefox die plaatjes nooit ziet, nou ja.. misschien is het met deze wel handig..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:50 schreef Thomper het volgende:
Goedemmiddag. Ik presenteer u: ik!
[afbeelding]
Eng he?

Cool. Heb je daarvoor vliegervaring nodig?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:52 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
beetje irritant dat je met firefox die plaatjes nooit ziet, nou ja.. misschien is het met deze wel handig..![]()
Ik ga morgen trouwens vliegen in zo'n éénmotorig vliegtuig![]()
[afbeelding] zo een dus..

Pas maar op het zal niet de eerste keer zijn dat het misgaatquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:52 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
beetje irritant dat je met firefox die plaatjes nooit ziet, nou ja.. misschien is het met deze wel handig..![]()
Ik ga morgen trouwens vliegen in zo'n éénmotorig vliegtuig![]()
[afbeelding] zo een dus..

quote:

welke rayman avatarsquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:56 schreef HomerJ het volgende:
Kunnen die Rayman avaters is weg? Bloody irritant

avatersquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:56 schreef HomerJ het volgende:

Je bent zeker jalours dat jij niet anderen hebt met een HomerJ Avatarquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:56 schreef HomerJ het volgende:

quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je bent zeker jalours dat jij niet anderen hebt met een HomerJ Avatar![]()

Nee. Ja, he.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:56 schreef HomerJ het volgende:

Overmorgen is het zo verquote:

nee, het is juist bedoeld als kennismaking.. Je gaat dan ook met een instructeur mee die je laat opstijgen en die voor je land.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Cool. Heb je daarvoor vliegervaring nodig?

waarom moet je 150000 euro betalen als je commercieel wilt gaan vliegenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:22 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Als je zo'n brevet wilt halen kost je dat 15000 euro, en als je dan ook nog commercieel vlieger wilt worden kost je dat 150000 euro. Die lui die dat willen moeten daarvoor dan ook een lening afsluiten.. Of ze gaan in het leger, dan kost het je niks..![]()

je moet heel veel uren vliegen en dat kost nog wel wat..quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:09 schreef capibar het volgende:
[..]
waarom moet je 150000 euro betalen als je commercieel wilt gaan vliegen![]()
die gasten hebben dat trouwens zo terug verdient, volgens mij ligt het salaris van een piloot rond de 100.000 per jaar...

quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mijn avatar voor morgen ook al klaar staan
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:30 schreef peristilius het volgende:
Ik ook, mn paint skills net ff volledig benut.

Wil je misschien dezelfde als ik heb?quote:

Heeft hij jou dan nooit over het moment van de verwekking verteld?quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:40 schreef mordradead het volgende:
nou, die had ik ooit eens gemaakt ja mooi he toen bernie zijn levensverhaal ons opdrong

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |