madagascar kan je lachen (als ze/je humor hebt)quote:op zondag 3 juli 2005 23:18 schreef gieling het volgende:
nog beter, ga naar hitch, kan je nog wat van opsteken ook
hitch is iig nog enigzins romantischquote:op zondag 3 juli 2005 23:20 schreef guusie het volgende:
[..]
madagascar kan je lachen (als ze/je humor hebt)![]()
erm.. erotisch is toch iets anders dan romantisch hoor... en zoals je (mits je hitch hebt gezien) wel weet is het vanaf de 3e date allowed om te zoenen dus een perfecte aangelegenheidquote:op zondag 3 juli 2005 23:24 schreef guusie het volgende:
[..]
ja maar hij moet niet te erotische worden daar in de bios, dus blijf maar bij madagascar![]()
het is het dus beidequote:op zondag 3 juli 2005 23:26 schreef gieling het volgende:
[..]
erm.. erotisch is toch iets anders dan romantisch hoor... en zoals je (mits je hitch hebt gezien) wel weet is het vanaf de 3e date allowed om te zoenen dus een perfecte aangelegenheid
war of the worlds misschien dan? als het 'eng' word kan je smooth je arm om haar heen doen?quote:op maandag 4 juli 2005 01:26 schreef geqxon het volgende:
ik denk dat ik haar morgen ff ga bellenik zie haar irl niet meer, maar ik ga denk ik maar naar de bios
btw, het klinkt misschien een beetje asociaal, maar madagascar en hitch heb ik al gezienmisschien moet ik wel naar zo'n enorm melige kinderfilm als "poeh's lollifanten film" gaan
of "de kameleon 2"
juist ja, goed onderbouwende kritiekquote:op maandag 4 juli 2005 09:52 schreef mordradead het volgende:
nou, als je maar niet naar war of the world gaat... wat een baggerfilm zeg![]()
onderbouwde kritiek is niet aan mij besteedquote:op maandag 4 juli 2005 18:39 schreef gieling het volgende:
[..]
juist ja, goed onderbouwende kritiek
ik vond het wel een goede film! (al mocht het einde wel wat beter) en dat krijsende kut kind mocht eruit gelaten worden
ik denk dat batman begin geen leuke datefilm is. als de film te spannend is, heb je geen aandacht voor elkaarquote:op maandag 4 juli 2005 18:43 schreef geqxon het volgende:
ik heb dr net gebeld![]()
maar ze wou naar herbiegelukkig heb ik haar licht omgepraat, en gaan we morgenavond naar batman begins
ondanks ik die ook al gezien heb
herbiequote:op maandag 4 juli 2005 18:43 schreef geqxon het volgende:
ik heb dr net gebeld![]()
maar ze wou naar herbiegelukkig heb ik haar licht omgepraat, en gaan we morgenavond naar batman begins
ondanks ik die ook al gezien heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |