Ach, jaquote:Op zondag 26 juni 2005 14:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Geeft al weer aan wat voor onderontwikkelde hersenloze schapen zonder leven de Nederlandse bevolking is.
waar haal je dat vandaan trouwens, kan er niets over terugvinden.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:45 schreef yuiert het volgende:
BEatrix onderweg naar ziekenhuis
Kan je helaas geen bron geven. Maar je zal het zo wel horen.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan trouwens, kan er niets over terugvinden.
Dan mag je het ook niet zeggenquote:Op zondag 26 juni 2005 14:49 schreef yuiert het volgende:
[..]
Kan je helaas geen bron geven. Maar je zal het zo wel horen.
Wat? Dat ze onderweg is of dat het kindje is geboren?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:49 schreef yuiert het volgende:
[..]
Kan je helaas geen bron geven. Maar je zal het zo wel horen.
volgens mij komt het op hetzelfde neer...quote:Op zondag 26 juni 2005 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat? Dat ze onderweg is of dat het kindje is geboren?
Daar maak jij ook deel van uit neem ik aan he? Jij bent vast 'n heel gezellig type...quote:Op zondag 26 juni 2005 14:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Geeft al weer aan wat voor onderontwikkelde hersenloze schapen zonder leven de Nederlandse bevolking is.
Jaaaa, maar als we alleen horen dat ze onderweg is, weten we nog niks natuurlijkquote:Op zondag 26 juni 2005 14:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
volgens mij komt het op hetzelfde neer...
Neuh...ik vind van mezelf dat ik niet tot de volgende doelgroep behoor:quote:Op zondag 26 juni 2005 14:52 schreef Taurus het volgende:
[..]
Daar maak jij ook deel van uit neem ik aan he? Jij bent vast 'n heel gezellig type...![]()
Heb wel wat beters te doen dan een stelletje onbetekende figuren te volgen en te gillen bij elke scheet die ze latenquote:Het volk wil nieuws, de pers geeft nieuws. Voor het koninklijk huis vaak tot vervelens toe.
Wat doe je dan in dit topic?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:54 schreef HAL9000S het volgende:
Heb wel wat beters te doen dan een stelletje onbetekende figuren te volgen en te gillen bij elke scheet die ze laten
Binnen weet ik niet, in iedergeval wel vlak buitenquote:Op zondag 26 juni 2005 14:53 schreef Tique het volgende:
Ze hebben internet in het ziekenhuis toch wim-lex-yuiert?
Mezelf verbazen over de belachelijkheid van dit alles...pretty entertainingquote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 14:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Mezelf verbazen over de belachelijkheid van dit alles...pretty entertaining
Dan zit je toch om precies dezelfde reden als ik in dit topic... Het is entertainment... Meer niet.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Mezelf verbazen over de belachelijkheid van dit alles...pretty entertaining
Ik vind 't altijd zo jammerlijk zeikerig van mensen die zodra er nieuws is over 't koningshuis meteen over hun belastingcenten of uberhaubt centen beginnen te brallen. Dit is traditie man, 'n beetje fantasie is nooit weg hoor.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:54 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Neuh...ik vind van mezelf dat ik niet tot de volgende doelgroep behoor:
[..]
Heb wel wat beters te doen dan een stelletje onbetekende figuren te volgen en te gillen bij elke scheet die ze laten
Dan is dat naar.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:58 schreef Tique het volgende:
We hebben nog niet eens aan de 3e mogelijkheid gedacht mensen..dat het een miskraam is..wat dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |