Ach, jaquote:Op zondag 26 juni 2005 14:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Geeft al weer aan wat voor onderontwikkelde hersenloze schapen zonder leven de Nederlandse bevolking is.
waar haal je dat vandaan trouwens, kan er niets over terugvinden.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:45 schreef yuiert het volgende:
BEatrix onderweg naar ziekenhuis
Kan je helaas geen bron geven. Maar je zal het zo wel horen.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan trouwens, kan er niets over terugvinden.
Dan mag je het ook niet zeggenquote:Op zondag 26 juni 2005 14:49 schreef yuiert het volgende:
[..]
Kan je helaas geen bron geven. Maar je zal het zo wel horen.
Wat? Dat ze onderweg is of dat het kindje is geboren?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:49 schreef yuiert het volgende:
[..]
Kan je helaas geen bron geven. Maar je zal het zo wel horen.
volgens mij komt het op hetzelfde neer...quote:Op zondag 26 juni 2005 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat? Dat ze onderweg is of dat het kindje is geboren?
Daar maak jij ook deel van uit neem ik aan he? Jij bent vast 'n heel gezellig type...quote:Op zondag 26 juni 2005 14:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Geeft al weer aan wat voor onderontwikkelde hersenloze schapen zonder leven de Nederlandse bevolking is.
Jaaaa, maar als we alleen horen dat ze onderweg is, weten we nog niks natuurlijkquote:Op zondag 26 juni 2005 14:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
volgens mij komt het op hetzelfde neer...
Neuh...ik vind van mezelf dat ik niet tot de volgende doelgroep behoor:quote:Op zondag 26 juni 2005 14:52 schreef Taurus het volgende:
[..]
Daar maak jij ook deel van uit neem ik aan he? Jij bent vast 'n heel gezellig type...![]()
Heb wel wat beters te doen dan een stelletje onbetekende figuren te volgen en te gillen bij elke scheet die ze latenquote:Het volk wil nieuws, de pers geeft nieuws. Voor het koninklijk huis vaak tot vervelens toe.
Wat doe je dan in dit topic?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:54 schreef HAL9000S het volgende:
Heb wel wat beters te doen dan een stelletje onbetekende figuren te volgen en te gillen bij elke scheet die ze laten
Binnen weet ik niet, in iedergeval wel vlak buitenquote:Op zondag 26 juni 2005 14:53 schreef Tique het volgende:
Ze hebben internet in het ziekenhuis toch wim-lex-yuiert?
Mezelf verbazen over de belachelijkheid van dit alles...pretty entertainingquote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 14:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Mezelf verbazen over de belachelijkheid van dit alles...pretty entertaining
Dan zit je toch om precies dezelfde reden als ik in dit topic... Het is entertainment... Meer niet.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Mezelf verbazen over de belachelijkheid van dit alles...pretty entertaining
Ik vind 't altijd zo jammerlijk zeikerig van mensen die zodra er nieuws is over 't koningshuis meteen over hun belastingcenten of uberhaubt centen beginnen te brallen. Dit is traditie man, 'n beetje fantasie is nooit weg hoor.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:54 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Neuh...ik vind van mezelf dat ik niet tot de volgende doelgroep behoor:
[..]
Heb wel wat beters te doen dan een stelletje onbetekende figuren te volgen en te gillen bij elke scheet die ze laten
Dan is dat naar.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:58 schreef Tique het volgende:
We hebben nog niet eens aan de 3e mogelijkheid gedacht mensen..dat het een miskraam is..wat dan?![]()
Voor een miskraam is ze wat te laat in haar zwangerschap. Een doodgeboorte kan wel, maar laten we het niet hopen.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:58 schreef Tique het volgende:
We hebben nog niet eens aan de 3e mogelijkheid gedacht mensen..dat het een miskraam is..wat dan?![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 14:58 schreef Graveland het volgende:
Het is geweldig.
Een 'prins' die teveel zuipt, en voor de rest weinig nut heeft voor de samenleving krijgt (alweer) een kindje met een bankiersmuts met een bedenkelijke achtergrond
Een doodgeborene is dus ECHt geen miskraam ...quote:Op zondag 26 juni 2005 14:59 schreef Tique het volgende:
Dat zou zeker naar zijn, maar het is wel al vaker voorgekomen in de koninklijke familie.
Iig 3 keer dat ik weet.
En flugeltje, een doodgeboren kind versta ik onder miskraam..
Aangezien de verkoopcijfers van privë explosief stijgen zodra er maar een vleugje Maxima inzit, denk ik dat er een hoop mensen zijn die daar anders over denken. Dat kan toch? Ik snap je probleem niet zo.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:54 schreef HAL9000S het volgende:
Über.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:04 schreef zoalshetis het volgende:
het wordt een kereltje en hij gaat bernhard heten.
Ieder z'n eigen meug idd...maar dan mag ik ook m'n mening erop na houden dat mensen die waarde hechten aan dit soort zaken geen leven hebben en niet goed bij hun hoofd zijn. Ga je bezig houden met nuttige zaken ipv dit soort onzin.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aangezien de verkoopcijfers van privë explosief stijgen zodra er maar een vleugje Maxima inzit, denk ik dat er een hoop mensen zijn die daar anders over denken. Dat kan toch? Ik snap je probleem niet zo.
Misschien moet ze Carmen en Jorge wel ergens oppikken.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:07 schreef yuiert het volgende:
Beatrix rijdt niet direct naar het ziekenhuis!?!? Bosje bloemen halen o.i.d.?
Hoe bedoel je 'wat dan'?? Dan is het kindje dood, daar kunnen wij in elk geval niks aan veranderen.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:58 schreef Tique het volgende:
Ja, je eigen mening mag, maar neequote:Op zondag 26 juni 2005 15:07 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen meug idd...maar dan mag ik ook m'n mening erop na houden
dat mag niet, of je houdt dat in elk geval voor je. Er is verder ook niemand die jou zit te beledigen, dus je houdt je maar ff inquote:dat mensen die waarde hechten aan dit soort zaken geen leven hebben en niet goed bij hun hoofd zijn. Ga je bezig houden met nuttige zaken ipv dit soort onzin.
anders zetten ze hem een ijzeren masker op en doen ze hem in de torenkerker.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:07 schreef Graveland het volgende:
[..]
Über.
Als ie dood is kunnen ze 'm Claus noemen, zelfde charisma ongeveer.
quote:Op zondag 26 juni 2005 15:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien moet ze Carmen en Jorge wel ergens oppikken.
Gelukkig bij jij hier niet degene die de policy maaktquote:Op zondag 26 juni 2005 15:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
dat mag niet, of je houdt dat in elk geval voor je.
Als antwoord op een quote van mij zeg jij Ieder z'n eigen meug idd...maar dan mag ik ook m'n mening erop na houdenquote:Op zondag 26 juni 2005 15:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Gelukkig bij jij hier niet degene die de policy maakt
hoeveel moet je er voor hebben?quote:Op zondag 26 juni 2005 15:13 schreef Tique het volgende:
Nee man, een oerechte Nijntje Pluis natuurlijk!
[[url=http://img298.echo.cx/img298/6077/foto0550mc.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nu alquote:Op zondag 26 juni 2005 15:13 schreef yuiert het volgende:
Maakt iemand even een deel twee? Inclusief link?
We hebben nog iets van 50 reacties te gaan, duurt nog wel ff.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:13 schreef yuiert het volgende:
Maakt iemand even een deel twee? Inclusief link?
nogmaals in Jip en Janneke taal dan; gelukkig is het niet aan jou om te bepalen wat wel of niet mag.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, dus, voor het stukje dat erna komt. Stel dan geen vraag, als je geen antwoord wenst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |