abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28449447
Ik kan er zo te zien weinig aan doen, het is niet goed na te gaan en ik weet niet waarom er posts zouden sneuvelen in dat topic als het echt zo is. Het zou misschien wat duidelijker worden als de poster van het verdwenen bericht zich zou melden.

Het kan niet zijn dat jullie het toevallig die soul II soul post in een ander topic hebben gezien en het associeeren met de naam soul in dit topic?
pi_28449669
quote:
Op zondag 3 juli 2005 17:30 schreef Beathoven het volgende:
Ik kan er zo te zien weinig aan doen, het is niet goed na te gaan en ik weet niet waarom er posts zouden sneuvelen in dat topic als het echt zo is. Het zou misschien wat duidelijker worden als de poster van het verdwenen bericht zich zou melden.

Het kan niet zijn dat jullie het toevallig die soul II soul post in een ander topic hebben gezien en het associeeren met de naam soul in dit topic?
Nee. Captain_Redbeard postte Soul II Soul - Joy als associatie op David Soul- Don't give up on us, waarop ik Saul Williams - African Student Movement postte. En die 2 zijn verdwenen. Heel apart.
Duistere zaken gebeuren er hier op het forum.
pi_28449894
quote:
Op zondag 3 juli 2005 17:30 schreef Beathoven het volgende:

Die Soul II Soul-post had ik er zelf ingezet. Weet ook zeker dat het niet in een ander topic was, want Neleos had 'm ook gezien, plus je reply-et expliciet op een ander, dus je laatste suggestie kunnen we denk ik in de prullenbak doen.

Het leek mij ook dat de twee posts waar we het hier over hebben pas 10 minuten erna verdwenen, waarna een ander heeft geassocieerd met een voorgaande post, van zo'n kwartier geleden. Alsof iemand anders jouw associatie niet ziet en gewoon op een eerder moment verder gaat.

Ik ben het nog nergens anders tegengekomen. Misschien is het een kleine bug ofzo, dat hoort bij een topic waarin 300x gereply-et wordt adhv wat de voorgaande heeft gezegd (ben verder geen IT-er... ???) In ieder geval valt het op bij het associatiespel, omdat je daar een ketting aan het maken bent.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_28452034
quote:
Op zondag 3 juli 2005 17:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Die Soul II Soul-post had ik er zelf ingezet. Weet ook zeker dat het niet in een ander topic was, want Neleos had 'm ook gezien, plus je reply-et expliciet op een ander, dus je laatste suggestie kunnen we denk ik in de prullenbak doen.
ok
quote:
Het leek mij ook dat de twee posts waar we het hier over hebben pas 10 minuten erna verdwenen, waarna een ander heeft geassocieerd met een voorgaande post, van zo'n kwartier geleden. Alsof iemand anders jouw associatie niet ziet en gewoon op een eerder moment verder gaat.

Ik ben het nog nergens anders tegengekomen. Misschien is het een kleine bug ofzo, dat hoort bij een topic waarin 300x gereply-et wordt adhv wat de voorgaande heeft gezegd (ben verder geen IT-er... ???) In ieder geval valt het op bij het associatiespel, omdat je daar een ketting aan het maken bent.
Het is idd opmerkelijk en ik heb er ook even melding van gemaakt binnen de crew. Voorzover bekend is het nog niet eerder voorgekomen in andere topics, er is iig nog nooit eerder melding van gemaakt.

Gelukkig betreft het hier geen complete lap tekst maar vervelend is het idd wel.
pi_28453984
quote:
Op zondag 3 juli 2005 19:24 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Het is idd opmerkelijk en ik heb er ook even melding van gemaakt binnen de crew. Voorzover bekend is het nog niet eerder voorgekomen in andere topics, er is iig nog nooit eerder melding van gemaakt.

Gelukkig betreft het hier geen complete lap tekst maar vervelend is het idd wel.
1: Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het gezien heeft (anders wordt je voor gek verklaard en zo)
2: Dit is idd het ideale topic waarbij zoiets voor kan vallen
3: Hopelijk krijgen jullie het uitgezocht
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_28456582
Kan een modje de titel van Fok! Muziek Trivia deel CDLXIV aanpassen naar Fok! Muziek Trivia deel CDLXIX ? Dank!
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_28457470
GEFIXXED
pi_28457673
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:09 schreef Beathoven het volgende:
GEFIXXED
dank!
Ik kan ook de OP niet meer editten, dan krijg ik een melding over database problemen....
Gelijk de laatste keer dat ik een topic aanmaak
pi_28457944
Komt door de lading links die erin staan.
  maandag 4 juli 2005 @ 13:44:22 #35
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_28474745
Kan Millionaire in Paradiso...zeer aangenaam misschien gewoon "Millionaire" worden genoemd?
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_28477202
Dat is een oud topic

ok, topictitel gefixed
  maandag 4 juli 2005 @ 14:52:43 #37
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_28477306
Oud topic, maar kan nu mooi als centraal topic functioneren!

Bedankt!
1,000,000 demons can't be wrong...
  dinsdag 5 juli 2005 @ 01:25:54 #38
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28499706
Had ook wel verwacht dat jullie het met me eens zouden zijn wat betreft dat PF topic
pi_28506286
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:25 schreef peaceman het volgende:
Had ook wel verwacht dat jullie het met me eens zouden zijn wat betreft dat PF topic
We houden dat bash en adoratietopic wel ff gescheiden idd

Van Sensation zijn er ook 2 die nogal met elkaar botsen...
pi_28528753
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:01 schreef Beathoven het volgende:

[..]

We houden dat bash en adoratietopic wel ff gescheiden idd

Van Sensation zijn er ook 2 die nogal met elkaar botsen...
TTT: typisch Tong Topique
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:46:38 #41
11502 nipeng
The last ride is free
pi_28555055
Zullen we van Tros-Muziekfeest: Tropisch Curacao. een centraal "Tros muziekfeest" oid topic van maken?
pi_28556069
ook dat is een TTT

lijkt me een prima idee nipeng
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:15:42 #43
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_28556114
Maak 'm gelijk even sticky..
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_28556168
Alleen als Wolter Kroes op 1 binnenkomt in de Engelse hitparade
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:25:14 #45
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28597554
2 topics per ongeluk met de titel Wat luister je nu? Oude Stijl #725
1tje maar sluiten....svp
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:26:47 #46
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_28599589
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:25 schreef peaceman het volgende:
2 topics per ongeluk met de titel Wat luister je nu? Oude Stijl #725
1tje maar sluiten....svp
check
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:28:02 #47
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28599645
Dank u zeer
pi_28621506
Hoi,

ik heb een startpagina voor dj's gemaakt, en nu wil ik hier in het muziekforum van fok een topic plaatsen met een oproep dat dj's hun eigen site bij mij kunnen aanmelden.

deze gratis dienst lijkt mij speciaal aangezien normaal gesproken alleen grote dj namen op dj portals vermeld worden, dat is bij mij dus niet het geval.

ik weet niet of dat onder spam valt als ik het op deze manier breng?

grtz Robert
pi_28628146
Zolang je een duidelijke openingspost maakt en er geen commerciele belangen aanzitten mag het van mij
pi_28628510
ok thanx, ik ga t eens proberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')