It has begun.quote:
Kameo? Wat is dat?quote:
quote:Sega's new arcade board based on Xbox 360?
Reports from Japan say Microsoft's next-generation home console provides the tech for the House of the Dead 4 machine.
TOKYO--Recently, Sega staged a beta test in Tokyo for House of the Dead 4, the forthcoming light-gun shooter that uses the company's new "Lindbergh" arcade board. At the time, rumors began to circulate that the new board--which displays games in a 16:9 widescreen format--was based on the Xbox 360.
Today, new information emerged from arcade distributors in Japan that the Lindbergh does indeed use the 360's architecture. If true, it will mark the second time that a Microsoft home console has provided the basis for a Sega arcade machine. Sega's previous Chihiro board was based on the current-generation Xbox.
A 360-based Lindbergh would also mean that the next wave of Sega arcade games could easily be ported to Microsoft's next-generation console. If series such as Virtua Fighter also appear on the Lindbergh, it may help build up the 360's library with games of proven popularity in Japan. According to a recent survey, interest in the console remains low in the country, despite Microsoft's having hired some of Japan's most famous game designers for platform-exclusive projects.
That said, Sega has not disclosed any details or specifications on the Lindbergh yet. The only thing official is that House of the Dead 4 is currently slated to hit Japanese arcades in December.
By Hirohiko Niizumi, Tor Thorsen -- GameSpot
POSTED: 07/14/05 02:34 PM PST
Beetje laat. maar dit is toch wel interresant. Zie dit:quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:39 schreef PandorasBox het volgende:
Eerste DOA 4 reclame:
[afbeelding]
Waar zijn de facial textures? En dat haar...![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:52 schreef rockstah het volgende:
[..]
Beetje laat. maar dit is toch wel interresant. Zie dit:
Ninja gaiden for xbox........
Er is toch echt iets raars aan de hand met dat plaatje, Heb een hoop DOA spellen gespeelt en ik kan me niet voorstellen dat ze er zo uitzien. Maar goed, ookal is het zo dan ben als nog tevreden hoor. Dat spel koop ik toch wel.
En bovendien heeft dat plaatje heeft verder niks met de Xbox 360 te maken. Het is team ninja's keus geweest om hun characters niet realistisch te maken.
quote:INLOGGEN
Dit gedeelte is alleen toegankelijk voor geregistreerde gebruikers.
Vul hieronder je inloggegevens in:
Idd. sla het ff op en upload het.quote:
iddquote:
Van die ingebouwde HDD van 20GB zullen veel developers gebruik kunnen maken.quote:
Dus je koopt dan 2 discs? 1 om het spel te installeren op HD, en disc 2 om het spel te spelen? No, thanks....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:25 schreef Notorious het volgende:
[..]
Van die ingebouwde HDD van 20GB zullen veel developers gebruik kunnen maken.
Als het om opslagruimte gaat, heeft de Ps3 geen beperkingen. Nog nooit van Blu-Ray gehoord?quote:Iets wat onbreekt bij de PS3 maak je daar maar zorgen over.
Dan staat het toch compressed op de dvd ofzo en dan wordt het decompressed naar de harde schijfquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:30 schreef PandorasBox het volgende:
Dus je koopt dan 2 discs? 1 om het spel te installeren op HD, en disc 2 om het spel te spelen? No, thanks....
Hoe kan jij nu weten hoeveel opslag een spel nodig heeft? Als dvd9 niet genoeg was geweest hadden ze het echt niet in het systeem gestopt hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:30 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Dus je koopt dan 2 discs? 1 om het spel te installeren op HD, en disc 2 om het spel te spelen? No, thanks....
[..]
Als het om opslagruimte gaat, heeft de Ps3 geen beperkingen. Nog nooit van Blu-Ray gehoord?
En komt uit in 2012: dat spel eerst eens zien voor ik er ook maar iets van ga halen...quote:Op maandag 27 juni 2005 09:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
S.T.A.L.K.E.R.: Shadows over Tsjernobyl komt wsl EXCLUSIEF naar de X360.
.
!
Blu-ray heeft echter altijd het grote voordeel gehad, en HD-DVD loopt gewoon achter de feiten aan.... Jammer, maar dat is het gevaar van 2 standaarden...quote:
Artwork, numbnuts.... Gerenderd, dat is waar, maar het blijft artwork en geen ingame weergave...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee. Artwork is sowieso meestal getekend.
Gewoon een render dus..
Dan weet je het verkeerd het zit er gewoon bij.quote:En de xbox360 heeft voor zover ik weet geen ingebouwde HDD hoor?
Je mist de bedoeling van die HD. Het ding wordt alleen gebruikt als opslag voor savegames, content en andere downloads, en een klein deel ervan is vast ingericht als swapspace, maar zoals bij elke console wordt in principe het spel zelf gewoon in het geheugen geladen, waardoor het wat vlotter kan spelen dan op de gemiddelde PC, waarin het geheugen door tig programma's wordt aangesproken.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:30 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
[..]
Als het om opslagruimte gaat, heeft de Ps3 geen beperkingen. Nog nooit van Blu-Ray gehoord?
Deze heer dusquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:21 schreef H.Flick het volgende:
Wie gebruikt er bijvoorbeeld zijn Xbox of PS2 als DVD speler?! Helemaal niemand toch?
Ook ik was in de veronderstelling dat de budget versie waar sprake van was geen HD meer had...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:04 schreef Notorious het volgende:
[..]
Dan weet je het verkeerd het zit er gewoon bij.
Lindhberg is dus de opvolger van chihiro, dan moet de x360 wel de sterkste console zijn. En als er VF5 op uitkomt en nog wat Sega games dan moet deze console gewoon in ieders huiskamer komen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:40 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
![]()
Als dit klopt, dan zullen veel Sega games naar de X360 gebracht worden. Denk aan arcadeports van Virtua Fighter 5 , Afterburner en House Of the Dead 4.
HDD van 20 GB is dan ook niet genoeg. 1 Blu-Ray disc kan al 25GB opslagdata bevatten.ZOnder compressie...quote:Dan staat het toch compressed op de dvd ofzo en dan wordt het decompressed naar de harde schijf
weet ik veel maja eigenlijk boeit het me ook niks want het is gewoon goed genoeg
Alsof Microsoft een andere keuze had... Ze willen gewoon veel te vroeg launchen, dus moeten ze DVD9 gaan gebruiken. HD-DVD en Blu-Ray komen volgens mij toch wel wat later uit dan de X360. Op een of andere manier wilde MS geen risico's nemen. Wie zal winnen: HD-DVD of Blu-Ray? Dus hebben ze maar de gewone DVD's gepakt.quote:Hoe kan jij nu weten hoeveel opslag een spel nodig heeft? Als dvd9 niet genoeg was geweest hadden ze het echt niet in het systeem gestopt hoor.
De X360 wordt echt krachtig, dat is al een feit. En alleen maar voor Afterburner zou ik een X360 aanschaffen.quote:Lindhberg is dus de opvolger van chihiro, dan moet de x360 wel de sterkste console zijn. En als er VF5 op uitkomt en nog wat Sega games dan moet deze console gewoon in ieders huiskamer komen.
Blu ray of niet, hier kan niets tegenop
Ja. Met compressie.quote:
Ik geloof je, dit is echt BIZAR OKquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bizarre Creations heeft beloofd dat dit INGAME graphics zijn van PGR3..
mja ik zat eraan te denken dat op een tv alles in een lagere reso is dan op een pc, maar met dat hdtv gebeuren valt dat ook af.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:22 schreef PandorasBox het volgende:
Klopt, maar Unreal Tournament 2004 is toch ongeveer 10 GB groot? Als je hem helemaal uitpakt...
En de nieuwe Unreal Tournament zal ook op de X360 verschijnen. Ik vraag me af hoe ze dat willen gaan doen...
Dat zou alleen render-winst opleveren, maar kwa opslag ben je dan evenveel kwijtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
mja ik zat eraan te denken dat op een tv alles in een lagere reso is dan op een pc, maar met dat hdtv gebeuren valt dat ook af.
Maar de resolutie van de textures moet wel hoger zijn wanneer er een hoge bovengrens is qua in-game resolutie. Textures voor een game die 800x600 draait kunnen kleiner zijn dan textures voor 1600x1200. Dat scheelt dus zo'n 3/4 in opslagcapaciteit.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat zou alleen render-winst opleveren, maar kwa opslag ben je dan evenveel kwijt(als je een PC spel op 1600*1200 renderd dan is je spel toch ook niet ineens 2x zo groot?)
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:25 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is al te koop!
Dat viel mij ook al opquote:Op maandag 18 juli 2005 15:13 schreef darkskedar het volgende:
dat ding staat niet eens aan op de eerste foto
Gerucht gaat dat z'n stief pa bij Microsoft werkt en dat hij het moest testen voorquote:Op maandag 18 juli 2005 14:37 schreef PandorasBox het volgende:
Serieus, hoe komt die gast aan dat ding?![]()
Het kan geen fotoshop zijn..
quote:Late Sunday night a forum user on Gamespot.com posted a few images of himself playing Halo 2 on a (test) Xbox 360 and spilled some beans on the console.
After he realized what he had done the images were removed from where they were hosted and the user tried to clean up what he had done. But if you know anything about the Internet, leaks such as this can spread extremely fast through the internet. Below are a few images and direct quotes from the user.
" my step dad works here in seattle for xbox hes the forgein tester guy. He had a trip to mexico to test the new xbox so he had to bring it home and he let me play it. There arnt any xbox360 games yet i guess so all i got to play was halo 2. but all the test stuff was on there like dolphin and light shadow stuff, Oh and the XBOX dashboard . I uesto hATE xbox purley a PS fan. but WOW new xbox has some COol stuff. First i tried dolphin witch doesnt have liek GOOD grapics or anything its just a frame test and the xbox was geting 3000+ frames witch was pretty stuinning for me. and the Xbox dashboard is amazing im not aloud to tell everything about it but WOW theres soo much crap on the xbox and some of it is sooO miscelanius. theres xbox arcade were u can Dl like arcade games and crap and u can stream music from ur PC to ur xbox and tons and tons and tons of other crap. I just thought id post about it, ps3 is definatly guna have some compitition. IM SURE all of u have probably read stuff like this on sites but OH one more thing im not supposed tell this, but the power supply conecter thing for the xbox, lets just say its not COMPACT, witch might be why u havnt seen it in any pics. thats all for now post some feedback " - Elmojesus – Gamespot Forums
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:42 schreef PandorasBox het volgende:
Aliasing moet weg
Het is geen ingame render hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:47 schreef rockstah het volgende:
En de pedalen zijn met paint gemaakt....
Tja. Wat moet je met betakits.quote:en het stuur is niet echt rond.
Hoe ronder de banden hoe beter de game?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Het wordt nog wel allemaal beter
Uiteraard, hoekige banden rijden echt kut.quote:
Heb je iets tegen vrolijke kleurtjes?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef twi het volgende:
[..]
Liever dat dan hoe meer vrolijke kleurtjes hoe beter de game
quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:52 schreef Tain het volgende:
Resident Evil 5 aangekondigd voor Xbox360 and PS3
[afbeelding]
Nintendo = Doomed.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:59 schreef PandorasBox het volgende:
Oh God, Nintendo wordt alweer overgeslagen...![]()
Omdat hun grootste fanboy nooit een Nintendo console gekocht heeftquote:
NES, SNES en N64 zijn geen Nintendo consoles? Nouja, eigelijk heeft m'n vader de NES gekocht.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat hun grootste fanboy nooit een Nintendo console gekocht heeft
Misschien doet Nintendo weer moeilijk met 3rd party. Doen ze wel vaker.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Trouwens, het kan wel zijn dat RE5 voor alle next-gen consoles is. Misschien wilt Nintendo niet dat Capcom het naar buiten brengt (dat het op Rev komt). Doen ze wel vaker.
dan moeten ze dat snel doen voordat iedereen een PS3 of Xbox 360 gaat kopen. Volgens mij komt tie gewoon niet op de Rev uit, anders hadden ze dat er echt wel bijgezet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Trouwens, het kan wel zijn dat RE5 voor alle next-gen consoles is. Misschien wilt Nintendo niet dat Capcom het naar buiten brengt (dat het op Rev komt). Doen ze wel vaker.
quote:As expected of a next generation game, RE5 runs in high definition, and one of the things the development staff wanted to do was use the new visual power at its hands to communicate the sense of atmosphere to the player. The images in the trailer clip are meant to convey a sense of high temperature. In fact, heat is a central theme to the game, with Takeuchi suggesting that when it's particularly hot, you'll want to cool down in a cave.
With regards to main character and background setting, Takeuchi states that we should be able to figure out the main character when we consider that members of the development team that created the original Resident Evil are working on this game. This would suggest that the main character pictured in the magazine is Chris (the bearded character in all the screenshots does resemble an older version of Chris).
AUAHUAHAUHAHAUHAUquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:52 schreef Tain het volgende:
Resident Evil 5 aangekondigd voor Xbox360 and PS3
[afbeelding]
En dat waren? Ben bang dat ik je uit ga lachen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:55 schreef speknek het volgende:
X-fans hebben de twee beste spellen deze generatie gemist.
Okeequote:Op woensdag 20 juli 2005 16:57 schreef speknek het volgende:
http://www.gamerankings.c(...)tings.asp?rankings=y
Met HL2 ben ik het wel eens, eigenlijk... ik vind het wel vreemd dat MGS2 erin staat en MGS3 niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Okee![]()
![]()
![]()
Kijk voor de grap waar Half-Life 2 staat, dan kan je het al niet meer serieus nemen.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:55 schreef MMaRsu het volgende:
Mwah, of hij komt alsnog naar de Revolution.
Dude ik weet trouwens niet waar je uberhaupt het idee weg krijgt dat Nintendo fans niet meerdere consoles hebben?
nerdo..
Echt waar???quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:55 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Nee, GoW is een 3rd person shooter. De actie speelt zich vanuit een 3de perspectief af. Je kunt je personage op het beeld zien.
Heb je de filmpjes niet gezien?
Jezus doe niet zo zielig zeg..stomme fanboyquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:34 schreef darkskedar het volgende:
en resident evil 5 komt lekker niet naar de revolution [afbeelding]
Ik hecht volgens mij nog meer waarde aan jouw mening dan aan die van de internationale pers.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:09 schreef speknek het volgende:
Ik zeg ook niet dat het mijn (of jouw) persoonlijke voorkeur weergeeft, het is gewoon wat de internationale pers het genoemd heeft. Dat NFL en Tony Hawk spel doen me ook niks.
wie doet er nou zielig manquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:40 schreef Laton het volgende:
[..]
Jezus doe niet zo zielig zeg..stomme fanboy
No way dat HL2 boven deel 1 mag staan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:06 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Met HL2 ben ik het wel eens, eigenlijk... ik vind het wel vreemd dat MGS2 erin staat en MGS3 niet.
Ja vooralsnog voor de Ps3 en Xbox360 aangekondigt dus. Hoevaak heb ik het niet al meegemaakt dat een game "exclusief" was en een half of jaar later toch voor een ander platform in de winkels ligt?quote:
Ja RE4 verdiend het om op een console te komen die bekend is bij het grote publiek goed dat er in iedergeval een PS2 versie komt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:37 schreef PandorasBox het volgende:
Nu dat Capcom toch bezig is...waarom poorten ze RE4 ook niet naar de Xbox? Een poort van de Cube versie a.u.b.
RE4 op de Cube =![]()
Waar zeg ik dat?quote:En ga eens in op mijn vraag hoe jij aan de arrogante houding komt met het idee dat Nintendo fanboys fans ( zowieso gamers ) niet meerdere consoles in huis hebben/willen staan?
Ik denk dat Roy nu wel ergens in een hoekje aan het huilen is.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:15 schreef MMaRsu het volgende:
Je zei N-fans am cry, maar ik huil niet, en Notorious_Roy vast ook niet. Ik vind het alleen jammer, omdat Re4 het op de gamecube juist erg goed deed.
Je doet net alsof Nintendo fans alleen een gamecube en snes thuis hebben staan.
Dus nee, je zegt het nergens, maar je insinueert het wel.
Uh-oh.quote:Jun Takeuchi specifies that they will be detailed as ever we could not see it until now. For example, each hair or hair of barb will be modelled individually. Lastly, the producer thus envisages 3 to 5 years of development it will be necessary to expect an exit between 2008 and 2010.
Nee hoor, ik koop 'm wel voor de 360quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik denk dat Roy nu wel ergens in een hoekje aan het huilen is.
Heel verstandig.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik koop 'm wel voor de 360Ik vind het alleen zonde, maar ik begin meer en meer te denken dat ik de Revolution strax heb voor 'andere dan gewone' games. Ik weet het allemaal nog niet en ga me eerst richten op de 360, PS2 en Cube het komende jaar
Echt niet, je moet wel wat gevoel voor dat soort dingen hebbenquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:30 schreef ethiraseth het volgende:
Leuke fmw filmpjes maken kan iedereen.
Voor RE5quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:59 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb vandaag mijn pre-order geplaatst bij de lokale gamesshop ^^.
Schrok al.quote:
Ik dacht dat ergens gelezen hebben dat alleen in Japan de launch later zou zijn (wat op zich wel handig is voor de mogelijke tekort). Hoop dat ze het beter aanpakken dan Sony wat betreft de beschikbaarheid.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:39 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat er opzich wel een tekort komt. De betakits zijn nu pas verscheept, en Microsoft moet voor 1 maand alle 3 continenten voorzien van de nieuwe consoles. Ik denk dat je dan idd weinig consoles zal hebben in Nederland.
Dat duurt nog wel even. Tegen die tijd wil ik al lang een Xbox 360 hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:52 schreef MMaRsu het volgende:
Tja, tegen die tijd wil ik alweer een Revolution kopen.
Ik zit nog te twijfelen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:21 schreef MMaRsu het volgende:
Ik dacht dat jij een Xbox360 wou halen als de ps3 ging launchen.
ja dat doen ze nu dus weer,quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:31 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Misschien doet Nintendo weer moeilijk met 3rd party. Doen ze wel vaker.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Eindelijk wat nieuw info.
Klik.
- GEEN ETHERNET PORT, maar je kan een USB adapter gebruiken om een Ethernet port te krijgen op de Rev.
- DVD playback is geen ding die aansluit aan de buitenkant maar iets van binnen. Een apparaatje binnen de Rev ofzo.
- Iwata zegt dat Nintendo graphics en technologie niet kleineert maar zegt dat hij een "best-balanced machine" probeert te maken.
- HDTV wordt niet perse uitgesloten, maar Nintendo gaat zich concentreren op 480p.
- Geen zorgen dat 3rd party multiplatform games niet goed gaan werken door een te radicale controller.
- Iwata zegt dat het mogelijk is dat ze een oude game (in de interview wordt Mario Party gebruikt) gaan aanpassen en online-enabled maken met de Rev. Online Super Mario Kart?
- Miyamoto zegt dat hij iets wilt doen met de technologie waarmee je je eigen gezicht kan gebruiken in games enzo.
Omg supervet, ik hoorde trouwens van een werknemer van een groot software bedrijf dat er veel leuke launchgames zullen zijn, ook van zijn bedrijfquote:Op maandag 25 juli 2005 22:06 schreef darkskedar het volgende:
vette shit van een conferentie in japan....
http://xbox360.ign.com/articles/636/636130p1.html
http://xboxyde.com/index_en.html
Sorry, maar dit is erg lelijk imoquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is erg lelijk imo.
[afbeelding]
Dit is fucking vet.
Volgens mij zag ik dat ook, maar was het een huisje, niet de bomen. Anyways lijkt Alan Wake me echt heel gaaf worden. Typisch zo'n voorbeeld van een spel waar de betere graphics wel degelijk nieuwe gametypes aan kan boren. Alhoewel ik dat wel zeg terwijl ik echt geen flauw idee heb wat ik precies van het spel kan verwachtenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:49 schreef darkskedar het volgende:
In een van de filmpjes van die game zie je de bomen gewoon langzaam verschijnen
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:58 schreef H.Flick het volgende:
Alan Wake ga ik zeker halen, en ik weet er niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |