Neequote:Op woensdag 29 juni 2005 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Grappig, dat filmpje met dat shirtje was van deze game.
Ik vind Daggla juist 1 van de mensen die zijn hoofd koel houdt met de verwachtingen van de Next-Gen. Je moet niet teveel gaan verwachten van welke console dan ook, want dan wordt je alleen maar teleurgesteld. De graphics worden helemaal niet fotorealistisch de volgende generatie, zoals de meeste fanboys dat wel verwachten. De graphics worden gewoon mooi, niks meer en niks minder. Het mooiste vind ik nog dat mensen zeggen dat de huidige Xbox sommige van de Next-Gen graphics aan zou kunnenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik lees al een tijdje mee over de nextgen consoles, maar damn, jouw posts hier hebben zo'n hoog fanboy gehalte dat het gewoon triest wordt, kom op hé en probeer even te relativeren
Verder ben ik erg benieuwd naar de Xbox 360 en PS3 en de strijd onderling, van mij mogen ze nu al wel komenMaar al dat gemekker over wat beter is is toch overbodig, wacht gewoon lekker af tot ze er zijn of dat er uberhaupt echte bewegende beelden beschikbaar komen.
Die NBA Live plaatjes zien er overigens wel leuk uit, maar m'n mond valt er ook weer niet bepaald van open zeg maar... Ik verwacht toch nog iets meer
Ow, ander filmpje dan. Dacht dat je dat filmpje van die presentatie bedoelde.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:43 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee
Was zo'n basketballer op de straat, zag je in slomo dat shirtje helemaal meegolven enzo.
Heb ik niet in deze trailer gezien
quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind Daggla juist 1 van de mensen die zijn hoofd koel houdt met de verwachtingen van de Next-Gen. Je moet niet teveel gaan verwachten van welke console dan ook, want dan wordt je alleen maar teleurgesteld. De graphics worden helemaal niet fotorealistisch de volgende generatie, zoals de meeste fanboys dat wel verwachten. De graphics worden gewoon mooi, niks meer en niks minder. Het mooiste vind ik nog dat mensen zeggen dat de huidige Xbox sommige van de Next-Gen graphics aan zou kunnen
Ik denk idd dat het ingame minder mooi is dan wat deze screens laat zien..quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:50 schreef peristilius het volgende:
Ik vind dat NBA filmpje er eerder te mooi dan te lelijk uitzien. Als mensen in het begin veel meer verwachten dan dit gaan ze flink teleurgesteld worden denk ik.
quote:EVEN MORE JAPANESE XBOX 360 LOVING ON THE WAY
Reports suggest Microsoft is about to unleash another announcement avalanche on the East
10:27 Having already secured the services of a number of high profile Japanese developers, Microsoft is preparing to announce even more Eastern Xbox 360 loving.
That's according to reports from legendary game magazine Famitsu, which quotes a representative from the Seattle-based giant as saying that there would be some "surprises" amongst the announcements.
The announcements are expected to be made during a Japanese Xbox 360 event in July. New third-party publishers are expected to be named and new games could be shown.
Among these could be the much hoped for Shenmue resurrection, firmly back in the frame after Japanese dev team Gargoyle Mechanics signed on to create 360 games.
The original Xbox hasn't performed very well in Japan, lagging behind Sony's PS2 and Nintendo's GameCube like a puffing chubby bloater. To rectify the situation Microsoft has placed renewed emphasis on the territory for the launch of Xbox 360, signing up high-profile devs like Final Fantasy creator Hironobu Sakaguchi and ex-Capcom mastermind Yoshiki Okamoto. The console is also expected to launch in Japan only weeks after its Western launch.
The Japanese Xbox 360 launch line-up is already expected to hit 20 games, with 7 or 8 of those titles coming from Japanese developers. Announcing even more games aimed explicitly at the Japanese market will strengthen the Xbox 360's appeal out East even further.
For a more detailed discussion of Microsoft's plans for the Japanese launch, check out our interview with Yoshihiro Maruyama.
Meanwhile, Sony and Nintendo have so far made no plans for their traditional Japanese summer conferences. Sony is expected to show off its PS3 some more, either next month or at the Tokyo Game Show in September, while Nintendo is staying characteristically quiet about their plans for revealing more Revolution details.
wtf!quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bizarre Creations heeft beloofd dat dit INGAME graphics zijn van PGR3..
Rite. Ik zou het graag geloven en dit was ook meer wat ik in mn hoofd had, maar ik geloof er eerlijk gezegd weinig vanquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bizarre Creations heeft beloofd dat dit INGAME graphics zijn van PGR3..
Draadmodelletjes van die plaatjesquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bizarre Creations heeft beloofd dat dit INGAME graphics zijn van PGR3..
en de bijbehorende wireframes:quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe dat zijn gewoon foto's
quote:Bizarre Creations has hit back at critics who claimed that a screenshot from Project Gotham 3 released last week couldn't possibly be the real deal.
According to an update on Bizarre's website, "This is what what people can genuinely expect from the next generation of video games... We're not messing with you."
And in a bid to prove it, they've stuck up a wire frame version of the same scene, along with a screenshot of a different NYC building.
Advertisement
"Yes, it is possible to get all areas of the game that need it up to this level of detail," says Bizarre.
"That’s what you get for two years' work with up to 35 artists here at Bizarre, plus additional help from outsourcing companies!
"Some areas (ie. those with simple buildings in real life) won’t be as detailed, but where buildings are that complex, the game will be that complex too."
Ik vind Conker er zowieso best Next Gen uitzienquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik nog dat mensen zeggen dat de huidige Xbox sommige van de Next-Gen graphics aan zou kunnen
http://www.gamespot.com/news/2005/07/01/news_6128504.htmlquote:If we encoded the Dead Or Alive 4 trailer from E3 in high definition in a quality acceptable to us, it will easily be about 2GB. With DOA4, we'll be using the disc's capacity to its full extent. We started development on DOA4 pretty early, and we didn't know what disc format the Xbox 360 was going to adopt. So when we learned about it, we were really knocked out".
Nee, GoW is een 3rd person shooter. De actie speelt zich vanuit een 3de perspectief af. Je kunt je personage op het beeld zien.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:53 schreef H.Flick het volgende:
Is Gears of War geen FPS dan? Dat is nieuw voor mij.
Ik geloof het eigenlijk niet zo, ik zou het namelijk bijna stom vinden om die traptredes individueel te modelleren en niet met transparency.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:01 schreef pkwarts het volgende:
en de bijbehorende wireframes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb alleen de trailer gezien. Toch maar eens nieuwe filmpjes zoeken danquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:55 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Nee, GoW is een 3rd person shooter. De actie speelt zich vanuit een 3de perspectief af. Je kunt je personage op het beeld zien.
Heb je de filmpjes niet gezien?
mwa lijkt me niks hoor, vind het niet vloeiend lopen, en de setting ziet er niet interessant uitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:04 schreef PandorasBox het volgende:
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1650
Bekijk dat bovenste filmpje genaamd "E3 GP Demo - Cam"
![]()
Dat zou wel vet zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:26 schreef H.Flick het volgende:
Wat mis je in de setting? Een loodgieter in een rood pakje en een stel paddestoelen?
Ik kots helemaal nergens op, het kan een hardstikke vermakelijke game zijn, en het principe e.d staat me ook wel aan, alleen die setting lijkt me gewoon niet veelquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:53 schreef pkwarts het volgende:
Kots je tegenwoordig op settings die je niet interessant vind?
Overigens heb ik wel weer zin een beetje apocalyptische setting
Vanwaar die kotssmiley dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik kots helemaal nergens op, het kan een hardstikke vermakelijke game zijn, en het principe e.d staat me ook wel aan, alleen die setting lijkt me gewoon niet veel.
En nee, ik hoef er geen paddestoelen en vraagteken blokjes bij.
Owja die was ik vergeten, dunno vond het wel een leuke smiley om daar neer te zetten. En nee daggla, een Nintendo console heb ik voor Nintendo games zoals ssbm, niet voor zulke games, daar koop ik gewoon een Xbox360 voor of Ps3.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vanwaar die kotssmiley dan?
Als dit op een Nintendo was uitgekomen dan had je je scherm ondergespoten.
Ik doe het al jaren.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:53 schreef pkwarts het volgende:
Kots je tegenwoordig op settings die je niet interessant vind?
Aangezien Gears of War nu al draait (op 1 core dus misschien?) worden de games later nog mooier... ? Of heeft de CPU maar weinig invloed op het grafische plaatje?quote:RUMOR #3: Xbox 360's central processor will be only be twice as powerful as the current-generation Xbox.
Source: Hardware haven Anandtech.com.
The official story: See below.
What we heard: Early in the week, Anandtech ran an article titled "Microsoft's Xbox 360 & Sony's PlayStation 3 - Examples of Poor CPU Performance" by its eponymous author, Anand Lal Shimpi. The lengthy piece made the claim that both Sony and Microsoft are (shocker) using stats to make their next-gen consoles seem faster than they really are. The article singles out the 360 in particular, saying that "game developers will most likely only be using one of [the 360's three 3.2Ghz] cores for the majority of their calculations." That would mean that the console would run much slower than advertised. How slow, you say? "Right now, from what we've heard, the real-world performance of the Xenon CPU is about twice that of the 733MHz processor in the first Xbox," wrote Shimpi. "Considering that this CPU is supposed to power the Xbox 360 for the next 4-5 years, it's nothing short of disappointing." But is it true? Microsoft refused to deny or confirm the story, even though it gave a more thoughtful response that the usual knee-jerk no comment. "The next generation will not be defined by hardware alone, but by a complete, integrated platform," the company said in a statement. "[The] Xbox 360 will have the hardware, software and services to enable breakthrough gaming and entertainment experiences that will blow consumers away." In the wake of the subsequent furor, Anandtech pulled the story late in the week, giving the appearance (at least) of a retraction, although the article can still be read on Google Groups. One thing is certain: As is the case with any new console, it will take developers time to learn how to use the 360's hardware. And since multicore CPUs are a new, next-gen phenomenon, it is possible some of the first games may, in fact, use just one core. Since the Xbox 360s at E3 were still running off of dev kits, gamers will have to wait until the fall to find out exactly how much the 360 tops its younger brother.
Bogus or not bogus?: We'll see when that sucker hits the market.
Dat artikel is geloof ik meteen ingetrokken.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Aangezien Gears of War nu al draait (op 1 core dus misschien?) worden de games later nog mooier... ? Of heeft de CPU maar weinig invloed op het grafische plaatje?
quote:It appears that game developers will now be able to test their products on a real XBox 360. According to a report, Microsoft has finally shipped the XBox 360 Beta Kits this week to game developers. Previously limited to producing and testing new games on PCs or G5 Macintosh computers with similar specs to the XBox 360, devs can see first hand just what the new XBox has to offer in power and graphics. Now for the bad news: Microsoft has ordered all development companies with these new XBox 360 Kits to remain silent. This is not surprising. Considering the next-gen console war is heating up, companies will most likely be tight lipped about final specs on their next-gen console to keep on top of the competition. At least now we should start to see true XBox 360 screen shots as developers work to get their products ready for the XBox 360 launch. Thanks to GameSpy for the heads-up.
Grafische processor heeft veel meer invloed op de mooie plaatjes dan de normale processor, maar de games worden naarmate we verder komen in het next-gen tijdperk sowieso mooier. Kijk maar wat er nu qua grafische dingen uit de PS2 worden getrokken en vergelijk dat met de eerste spellenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Aangezien Gears of War nu al draait (op 1 core dus misschien?) worden de games later nog mooier... ? Of heeft de CPU maar weinig invloed op het grafische plaatje?
It has begun.quote:
Kameo? Wat is dat?quote:
quote:Sega's new arcade board based on Xbox 360?
Reports from Japan say Microsoft's next-generation home console provides the tech for the House of the Dead 4 machine.
TOKYO--Recently, Sega staged a beta test in Tokyo for House of the Dead 4, the forthcoming light-gun shooter that uses the company's new "Lindbergh" arcade board. At the time, rumors began to circulate that the new board--which displays games in a 16:9 widescreen format--was based on the Xbox 360.
Today, new information emerged from arcade distributors in Japan that the Lindbergh does indeed use the 360's architecture. If true, it will mark the second time that a Microsoft home console has provided the basis for a Sega arcade machine. Sega's previous Chihiro board was based on the current-generation Xbox.
A 360-based Lindbergh would also mean that the next wave of Sega arcade games could easily be ported to Microsoft's next-generation console. If series such as Virtua Fighter also appear on the Lindbergh, it may help build up the 360's library with games of proven popularity in Japan. According to a recent survey, interest in the console remains low in the country, despite Microsoft's having hired some of Japan's most famous game designers for platform-exclusive projects.
That said, Sega has not disclosed any details or specifications on the Lindbergh yet. The only thing official is that House of the Dead 4 is currently slated to hit Japanese arcades in December.
By Hirohiko Niizumi, Tor Thorsen -- GameSpot
POSTED: 07/14/05 02:34 PM PST
Beetje laat. maar dit is toch wel interresant. Zie dit:quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:39 schreef PandorasBox het volgende:
Eerste DOA 4 reclame:
[afbeelding]
Waar zijn de facial textures? En dat haar...![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:52 schreef rockstah het volgende:
[..]
Beetje laat. maar dit is toch wel interresant. Zie dit:
Ninja gaiden for xbox........
Er is toch echt iets raars aan de hand met dat plaatje, Heb een hoop DOA spellen gespeelt en ik kan me niet voorstellen dat ze er zo uitzien. Maar goed, ookal is het zo dan ben als nog tevreden hoor. Dat spel koop ik toch wel.
En bovendien heeft dat plaatje heeft verder niks met de Xbox 360 te maken. Het is team ninja's keus geweest om hun characters niet realistisch te maken.
quote:INLOGGEN
Dit gedeelte is alleen toegankelijk voor geregistreerde gebruikers.
Vul hieronder je inloggegevens in:
Idd. sla het ff op en upload het.quote:
iddquote:
Van die ingebouwde HDD van 20GB zullen veel developers gebruik kunnen maken.quote:
Dus je koopt dan 2 discs? 1 om het spel te installeren op HD, en disc 2 om het spel te spelen? No, thanks....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:25 schreef Notorious het volgende:
[..]
Van die ingebouwde HDD van 20GB zullen veel developers gebruik kunnen maken.
Als het om opslagruimte gaat, heeft de Ps3 geen beperkingen. Nog nooit van Blu-Ray gehoord?quote:Iets wat onbreekt bij de PS3 maak je daar maar zorgen over.
Dan staat het toch compressed op de dvd ofzo en dan wordt het decompressed naar de harde schijfquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:30 schreef PandorasBox het volgende:
Dus je koopt dan 2 discs? 1 om het spel te installeren op HD, en disc 2 om het spel te spelen? No, thanks....
Hoe kan jij nu weten hoeveel opslag een spel nodig heeft? Als dvd9 niet genoeg was geweest hadden ze het echt niet in het systeem gestopt hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:30 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Dus je koopt dan 2 discs? 1 om het spel te installeren op HD, en disc 2 om het spel te spelen? No, thanks....
[..]
Als het om opslagruimte gaat, heeft de Ps3 geen beperkingen. Nog nooit van Blu-Ray gehoord?
En komt uit in 2012: dat spel eerst eens zien voor ik er ook maar iets van ga halen...quote:Op maandag 27 juni 2005 09:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
S.T.A.L.K.E.R.: Shadows over Tsjernobyl komt wsl EXCLUSIEF naar de X360.
.
!
Blu-ray heeft echter altijd het grote voordeel gehad, en HD-DVD loopt gewoon achter de feiten aan.... Jammer, maar dat is het gevaar van 2 standaarden...quote:
Artwork, numbnuts.... Gerenderd, dat is waar, maar het blijft artwork en geen ingame weergave...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee. Artwork is sowieso meestal getekend.
Gewoon een render dus..
Dan weet je het verkeerd het zit er gewoon bij.quote:En de xbox360 heeft voor zover ik weet geen ingebouwde HDD hoor?
Je mist de bedoeling van die HD. Het ding wordt alleen gebruikt als opslag voor savegames, content en andere downloads, en een klein deel ervan is vast ingericht als swapspace, maar zoals bij elke console wordt in principe het spel zelf gewoon in het geheugen geladen, waardoor het wat vlotter kan spelen dan op de gemiddelde PC, waarin het geheugen door tig programma's wordt aangesproken.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:30 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Dus je koopt dan 2 discs? 1 om het spel te installeren op HD, en disc 2 om het spel te spelen? No, thanks....
[..]
Als het om opslagruimte gaat, heeft de Ps3 geen beperkingen. Nog nooit van Blu-Ray gehoord?
Deze heer dusquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:21 schreef H.Flick het volgende:
Wie gebruikt er bijvoorbeeld zijn Xbox of PS2 als DVD speler?! Helemaal niemand toch?
Ook ik was in de veronderstelling dat de budget versie waar sprake van was geen HD meer had...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:04 schreef Notorious het volgende:
[..]
Dan weet je het verkeerd het zit er gewoon bij.
Lindhberg is dus de opvolger van chihiro, dan moet de x360 wel de sterkste console zijn. En als er VF5 op uitkomt en nog wat Sega games dan moet deze console gewoon in ieders huiskamer komen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:40 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
![]()
Als dit klopt, dan zullen veel Sega games naar de X360 gebracht worden. Denk aan arcadeports van Virtua Fighter 5 , Afterburner en House Of the Dead 4.
HDD van 20 GB is dan ook niet genoeg. 1 Blu-Ray disc kan al 25GB opslagdata bevatten.ZOnder compressie...quote:Dan staat het toch compressed op de dvd ofzo en dan wordt het decompressed naar de harde schijf
weet ik veel maja eigenlijk boeit het me ook niks want het is gewoon goed genoeg
Alsof Microsoft een andere keuze had... Ze willen gewoon veel te vroeg launchen, dus moeten ze DVD9 gaan gebruiken. HD-DVD en Blu-Ray komen volgens mij toch wel wat later uit dan de X360. Op een of andere manier wilde MS geen risico's nemen. Wie zal winnen: HD-DVD of Blu-Ray? Dus hebben ze maar de gewone DVD's gepakt.quote:Hoe kan jij nu weten hoeveel opslag een spel nodig heeft? Als dvd9 niet genoeg was geweest hadden ze het echt niet in het systeem gestopt hoor.
De X360 wordt echt krachtig, dat is al een feit. En alleen maar voor Afterburner zou ik een X360 aanschaffen.quote:Lindhberg is dus de opvolger van chihiro, dan moet de x360 wel de sterkste console zijn. En als er VF5 op uitkomt en nog wat Sega games dan moet deze console gewoon in ieders huiskamer komen.
Blu ray of niet, hier kan niets tegenop
Ja. Met compressie.quote:
Ik geloof je, dit is echt BIZAR OKquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bizarre Creations heeft beloofd dat dit INGAME graphics zijn van PGR3..
mja ik zat eraan te denken dat op een tv alles in een lagere reso is dan op een pc, maar met dat hdtv gebeuren valt dat ook af.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:22 schreef PandorasBox het volgende:
Klopt, maar Unreal Tournament 2004 is toch ongeveer 10 GB groot? Als je hem helemaal uitpakt...
En de nieuwe Unreal Tournament zal ook op de X360 verschijnen. Ik vraag me af hoe ze dat willen gaan doen...
Dat zou alleen render-winst opleveren, maar kwa opslag ben je dan evenveel kwijtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
mja ik zat eraan te denken dat op een tv alles in een lagere reso is dan op een pc, maar met dat hdtv gebeuren valt dat ook af.
Maar de resolutie van de textures moet wel hoger zijn wanneer er een hoge bovengrens is qua in-game resolutie. Textures voor een game die 800x600 draait kunnen kleiner zijn dan textures voor 1600x1200. Dat scheelt dus zo'n 3/4 in opslagcapaciteit.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat zou alleen render-winst opleveren, maar kwa opslag ben je dan evenveel kwijt(als je een PC spel op 1600*1200 renderd dan is je spel toch ook niet ineens 2x zo groot?)
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:25 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is al te koop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |