Moet je even naar EA bellen. Dan is de DVD die je gekocht hebt vast niet helemaal goedquote:Op zondag 26 juni 2005 00:22 schreef -Raffie- het volgende:
hmmm bij mij werkt hij nu goed alleen als ik online wil spelen loopt hij vast. meer mensen hier last van ???
btw:quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:12 schreef Skull-splitter het volgende:
En als een modje even de startpost hierin kan posten dan is iedereen weer blij. Gooi tevens even je Xfire gegevens hier neer...
quote:
sorryquote:Op zondag 26 juni 2005 00:11 schreef speknek het volgende:
Waf.
zoals ik al zei: allemaal ranked maken.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:35 schreef Fillipe het volgende:
Ranked servers zitten rond dit tijdstip inderdaad allemaal vol![]()
Juist niet. Gaat ook niet gebeuren.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
zoals ik al zei: allemaal ranked maken.
Het spel is net uit, iedereen klooit maar wat aan, en langzaamaan komt iedereen achter de features die teamplay bevorderen.quote:Op zondag 26 juni 2005 05:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Juist niet. Gaat ook niet gebeuren.
Iedereen gaat nog meer voor z'n eigen ranking, ten nadele van teamplay. Je zou denken dat de ranked servers teamplay zouden bevorderen maar ik heb 't nog niet echt gemerkt.
Kan ik me voorstellen: die krengen staan niet echt lokaal, en iedereen wil erin, ook de mensen met een mindere verbinding...quote:En heb 't gevoel dat er ook veel meer lag op de ranked servers is
Mjah, logisch, constante communicatie is echt nodig bij dit spel eigenlijk, maar snelle rondjes tussendoor zitten er niet in.quote:BF2 komt ten volste tot z'n recht als je met een vaste groep speelt, of op een vaste server speelt waar je mensen kent en TS gebruikt.
Dat doe ik al met een X800.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:14 schreef Ratt het volgende:
met een athlon 4400+, 1gig ram en een radeon X850, kan je dan alles op high in 1024*768 draaien?
Hoeft volgensmij ook niet, gewoon je local IP erin typen en ons je provider-ip geven (www.whatsmyip.org) dan kunnen wij volgensmij wel connecten!quote:Op zondag 26 juni 2005 11:40 schreef BMH het volgende:
Als ik mijn gewone ip adress in de dedicated server type dan start hij de server niet eens.. Dat doet hij alleen met mijn local ip adress.
Als je goed speel (veel kills haalt of speciale dingen doet die bij je class hoort) krijg je er een onderscheiding voor.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:44 schreef cyberrobin het volgende:
Kan iemand mij nog vertellen hoe je die onderscheidingen krijgt? moet dat persee in single of in multi?
83.98.236.102 probeer maar.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:46 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Hoeft volgensmij ook niet, gewoon je local IP erin typen en ons je provider-ip geven (www.whatsmyip.org) dan kunnen wij volgensmij wel connecten!
8 mbit. tis een 16 speler server.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:50 schreef SHERMAN het volgende:
Ik hoop wel dat je een beetje lekkere internet verbinding hebt.
Mits ie heeft geportmapped..quote:Op zondag 26 juni 2005 11:46 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Hoeft volgensmij ook niet, gewoon je local IP erin typen en ons je provider-ip geven (www.whatsmyip.org) dan kunnen wij volgensmij wel connecten!
Dan baal ik op het moment erg dat ik alleen de demo heb.quote:
aleen op ranked serversquote:Op zondag 26 juni 2005 11:44 schreef cyberrobin het volgende:
Kan iemand mij nog vertellen hoe je die onderscheidingen krijgt? moet dat persee in single of in multi?
Ik heb hetzelfde, zit de hele tijd lazy eights te draaien om niet het veld uit te vliegen, maar heb dan totaal geen tijd meer ergens op te mikken. Hoe andere mensen dat doen is me ook niet duidelijk.quote:Op zondag 26 juni 2005 10:21 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb alleen een probleem met straaljagers. Ik moet minsten 500 mile p.h. vliegen om een beetje luchtwaardig te blijven. Maar ik zit continue bochten te trekken omdat ik anders zo snel buiten een mapgebied zit.
En iets raken... ho maar, met een beetje geluk kan ik een bom afwerken.. maar dat was het dan ook wel weer.
Dat draai ik hier dus op een Athlon 2800+, 768MB ram, R9700quote:Op zondag 26 juni 2005 11:14 schreef Ratt het volgende:
met een athlon 4400+, 1gig ram en een radeon X850, kan je dan alles op high in 1024*768 draaien?
Demo of full version ?quote:
Had ik dat ook maar gedaanquote:Op zondag 26 juni 2005 12:29 schreef Drugshond het volgende:
(ook voor (uche uche) gesnoopte versie)
en dan maar wachten tot je je prijs krijgt van EA. Ik wil spelen!!!quote:Op zondag 26 juni 2005 12:56 schreef YorZor het volgende:
ik ga gewoon de prijsvraag winnen ^^ (hoop ik)
Demo server ? of full version ? Ik zoek nog steeds een goede teamplay demo server nmlquote:Op zondag 26 juni 2005 13:46 schreef cyberrobin het volgende:
Net ff gespeeld om servre van Ctrl+alt+del , was erg vet! hele goede teamplay daar! ff snel 70 punten gehaald, m'n meeste ooit
Full uiterraardquote:Op zondag 26 juni 2005 13:47 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Demo server ? of full version ? Ik zoek nog steeds een goede teamplay demo server nml
Makkelijker dan dat gekloot met fraps.quote:Consolecommands:
renderer.drawfps 1 – laat de FPS linksboven in het rood zien, eerste getal is de actuele fps en de tweede getal is het gemiddelde fps.
Ik heb 3 bronzen medailles, 13 zilveren, en 11 gouden. Verder heb ik onderscheidingen voor Special Ops, Assault, Medic, Anti-Tank en Support. Ook eentje voor actie op het slagveld als Medic zijnde. En twee lintjes, een voor parachute springen en een ander voor combat in het algemeen. Ben nu bezig om m'n sniper onderscheiding te halenquote:Op zondag 26 juni 2005 15:51 schreef BMH het volgende:
Jippe een rankje hoger
Ik heb de volgende badges: Brons, silver, goud, Sniper, Assault, spec op.
Omdat diezelfde mongolen ook vaak door je artillerie geraakt worden en beginnen te zeikenquote:Op zondag 26 juni 2005 16:25 schreef BMH het volgende:
Waarom wil er 80% van de tijd niemand commander zijn? Ik ben haast altijd commander
idd.quote:Op zondag 26 juni 2005 17:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Omdat diezelfde mongolen ook vaak door je artillerie geraakt worden en beginnen te zeiken
Ja ik mag het hopen, ik vind het best cool om een beetje de commander uit te hangen, maar mijn score wordt er soms wel wat triest van door die mongolen die dan willens en wetens toch even naar die verdedigde vlag willen rennen......quote:Op zondag 26 juni 2005 17:10 schreef Xrenity het volgende:
[..]
idd.
Ik neem aan dat dit wel minder wordt na een tijdje, aangezien iedereen dan beter de game 'doorkrijgt'.
Gamespyquote:Op zondag 26 juni 2005 17:21 schreef Fliepke het volgende:
Ben ik trouwens een beetje gek als ik me afvraag waarom gamespy arcade er bij zit en dat ding niet eens BF2 detecteert?
zelfde kinderziektes als BF : vietnam, daar was die serverbrowser ook verrot, je kon niet op ping sorteren enzquote:Op zondag 26 juni 2005 15:04 schreef Fliepke het volgende:
Echt waar, hoe lang moet ik in godesnaam wachten op die account server?
Dat duurt bij mij echt 5 minuten.
Daarna wil ik een server zoeken, maar die filters sucken zwaar de pan uit. Je kunt wel heel leuk not full aanvinken, maar rekening houden daarmee doet ie niet en wat boeien mij die servers met een ping hoger dan, laten we zeggen, 150?
Waarom sorteert ie daar niet automagisch op?
Daarna komt het laden van het spel, nou ja dat duurt effe. Maar waarom moet dat verifieren van je client data nog eens zo lang duren??
Heel irritant ik ben bijna een kwartier bezig om uberhaupt te beginnen met spelen
Patches please...
http://www.cool-prices.nl/index.php/18,hid--2,sgid--5,artId--13quote:Op zondag 26 juni 2005 18:11 schreef Xante het volgende:
Dat wordt een nieuwe kaart kopen. In jouw geval de Radeon 9800 Pro. Niet duur en erg geschikt voor Battlefield 2. Als je wat langer vooruit wil moet je de 6600GT kopen, maar die kost tegen de 200 euro. De Radeon 9800 Pro is zo'n 130 euro geloof ik.
Jep.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
http://www.cool-prices.nl/index.php/18,hid--2,sgid--5,artId--13
dat is dus deze?
Zou ik niet doen eerlijk gezegd, als je iets meer uitgeeft heb je een kaart waarmee je echt goed kan gamen.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:59 schreef speknek het volgende:
Je kunt ook een GeForce 6200 kopen. Geen briljante kaart, maar wel nieuw en in een laag prijssegment.
anders zet je msn weer is aan ofzoquote:
neem die 9800pro is iets van 2 keer zo snelquote:Op zondag 26 juni 2005 20:51 schreef Sickert het volgende:
welke van de 2?.... want die van 256 is goedkoper?...
1318 Sapphire ATI 9600Pro 256mb DDR TV-out & DVI ¤ 90.76 ¤ 108.00
1321 Sapphire ATI 9800Pro 128mb DDR TV-out & DVI ¤ 133.61 ¤ 159.00
De ene is de 9600 Pro, de ander de 9800 Pro. Die laatste moet je hebben. Weet trouwens niet waar je die prijzen vandaan haalt, maar ik vind ze nogal hoog.quote:Op zondag 26 juni 2005 20:51 schreef Sickert het volgende:
welke van de 2?.... want die van 256 is goedkoper?...
1318 Sapphire ATI 9600Pro 256mb DDR TV-out & DVI ¤ 90.76 ¤ 108.00
1321 Sapphire ATI 9800Pro 128mb DDR TV-out & DVI ¤ 133.61 ¤ 159.00
Waarom zou je een verouderde kaart kopen als je ook voor nagenoeg hetzelfde bedrag ook een Geforce 6600 GT kan kopen. Maargoed als je dan toch een Radeon wil kopen neem dan de Sapphire Radeon 9800 Pro aangezien die met R360 core(XT versie) geleverd wordt.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:30 schreef Xante het volgende:
[..]
De ene is de 9600 Pro, de ander de 9800 Pro. Die laatste moet je hebben. Weet trouwens niet waar je die prijzen vandaan haalt, maar ik vind ze nogal hoog.
Daar is een serie van geweest ja, maar niet alle Sapphire 9800PRO's zijn zo.. de mijne heeft gewoon een 350 corequote:Op maandag 27 juni 2005 01:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Waarom zou je een verouderde kaart kopen als je ook voor nagenoeg hetzelfde bedrag ook een Geforce 6600 GT kan kopen. Maargoed als je dan toch een Radeon wil kopen neem dan de Sapphire Radeon 9800 Pro aangezien die met R360 core(XT versie) geleverd wordt.
Het is gewoon een hartstikke populair spelquote:Op maandag 27 juni 2005 12:18 schreef ursel het volgende:
tvp...
Pff.. gaat dat hard met die topics..
Je kunt al 9800 Pro's vinden voor ca. ¤130. Een 6600GT is toch al gauw de helft duurder.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Waarom zou je een verouderde kaart kopen als je ook voor nagenoeg hetzelfde bedrag ook een Geforce 6600 GT kan kopen. Maargoed als je dan toch een Radeon wil kopen neem dan de Sapphire Radeon 9800 Pro aangezien die met R360 core(XT versie) geleverd wordt.
Count me in, denk ikquote:Op maandag 27 juni 2005 14:13 schreef Steeven het volgende:
Zullen wel als Fokkers voor vanavond afspreken ofzo? Uur of 21:00? Zoekt Steeven wel een server voor ons zonder spelers en een lage ping.
Nee nog nietquote:Op maandag 27 juni 2005 15:21 schreef speknek het volgende:
Kun je trouwens je naam veranderen? Dus er [Fok!] voor zetten?
Het lijkt me beter als we gewoon om 21:00 gaan, omdat ik nu zie dat dan veel mensen kunnen spelen. Ik kan niet om 20:00 ookquote:Op maandag 27 juni 2005 15:36 schreef Silver_Shark het volgende:
ik doe ook mee maar kan het om 20:00?
Zo doe ik het ook, werkt opzich wel goed.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:28 schreef Atreidez het volgende:
Wat ik doe om ranked server te vinden is EA Europe invullen bij filter, en dan steeds refresh.. zodra je er 1 ziet met een plek vrij click je er op. Zit ie vol, opnieuw proberen
Volgens mij kan dit niet meer hoor. Tenminste ik had de gedownloade versie ook nog even gespeeld vorige week maar op 9 van de 10 servers gaf die aan: cd key in use/not correct etc. Je kan wel op cracked servers spelen maar volgens mij niet (meer) op ranked servers.quote:En tis ook nog een beetje jammer dat mensen met een gedownloade versie online kunnen. Niet dat ik ze t niet gun, maar het brengt ook een hoop mensen die niet serieus spelen..
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:10 schreef Fillipe het volgende:
Mensen, dit is erg handig:
http://bf2tracker.com/bf2_userprofile.php
Meldt je even aan, zo kan je bijvoorbeeld een buddy list bijhouden en zien waar je buddy's spelen en je kan je eigen stats zien.
Wel grappig en bovendien handig.
Ik heb het al vaker in de groep gegooidquote:Op maandag 27 juni 2005 18:55 schreef Droopie het volgende:
Misschien ook handig om hier een Fok! clan te maken, dan hoef niet iedereen apart aangemeld te worden. Dan kan je makkelijk elkaar vinden. Of willen jullie wachten tot we 'getraind' zijn??
laten we dan ook gelijk een ranked clan server nemenquote:Op maandag 27 juni 2005 18:59 schreef speknek het volgende:
Neuh, ik zuig sowieso wel. Wat mij betreft maken we een clan. Dan zien we wel of het wat wordt.
alleen de vraag is wat is het passwordquote:Op maandag 27 juni 2005 19:08 schreef Droopie het volgende:
U kunt nu bij uw controlpanel de Fok! clan kiezen.
De instellingen te hoog gezet ?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
P4 2400 Mhz
768 DDR Ram
Radeon 9800 Pro
Ik heb alleen een mindere videokaart dan jou en alles draait hier soepel en strak met alles op Medium. Op High gaat het stotteren, dus ik vind het zo wel best. Laatste drivers en alles erop? Resolutie niet te hoog?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee meeste op gemiddeld en sommige op laag...hoe staan jou instellingen dan?
wie speelt er nou ook solo?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:17 schreef UnleashMitch het volgende:
Zou het eigenlijk niet precies weten, check zo even.
Iemand een idee hoe ik al m'n troepen kan commanderen in solo play ? Er blijven nu weer 5 man de vlag bewaken, zo kom je natuurlijk nooit vooruit.
-edit-
Zie het net, nogal logisch. 800x600x16 en verder alles laagGa zo eens verder kloten dan.
Ja normaal gesproken nietquote:
Yup Catalyst 5.6 heb ik....quote:Op maandag 27 juni 2005 20:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken nietmaar ik zit te wachten op de Full Version die ik heb gewonnen bij een prijsvraag. Dat duurde wat lang dus ik ben nu even stout geweest maar ik ga geen IP-ban riskeren als ik morgen of overmorgen de legale krijg
Overigens, nu op 1024x768 veel medium en AA 2x en draait ook soepeltjes.
https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27
Er zijn wel nieuwe Radeon drivers, van 8 Juni dit jaar. Weet niet of je die hebt ?
waarom niet nuquote:Op maandag 27 juni 2005 22:41 schreef Takje het volgende:
Misschien woensdagavond een potje BF 2?
We speelden niet op een ranked server. Dus het telde niet mee. Beetje suf wel.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:39 schreef Fillipe het volgende:
Euh als ik naar BFHQ ga ingame dan staat alles op 0, lijkt wel geresetIemand anders die dit ook heeft?
Serieus? Jezus wat zijn wij slechtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:21 schreef speknek het volgende:
Niet alles, op de dam eindigden we met een ticket achter, 0-1.
Oh ja da was wel humor. En ik was de beslissende kill!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:21 schreef speknek het volgende:
Niet alles, op de dam eindigden we met een ticket achter, 0-1.
Asshole!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:31 schreef Vagere_Hein het volgende:
Oh ja da was wel humor. En ik was de beslissende kill!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:25 schreef Steeven het volgende:
Je hebt gelijk, ik had nog een screenie ervan Speknek.
[[url=http://img188.echo.cx/img188/6186/fok1jw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Het was sterker dan ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Asshole!![]()
. Ik zat nog bij mezelf te denken, niet naar voren toe rennen, als je doodgaat hebben we verloren, ik sta hier best. Deed jij het
.
Ja, volgende keer moeten we dat wat beter regelen. Dus meer bij elkaar blijven, met een beetje evenwichtig squad qua spelertypes. Het is oneindig veel cooler (vind ik) om met een groepje rond te lopen en elkaar voortdurend dekking enzo te geven. Als je dan een medic achteraan hebt lopen, kun je elke individuele tegenstander wel aan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 03:34 schreef Steeven het volgende:
Zo, net was echt tof. Ik was een stuk of 6 maps Squad Leader van 4-5 gasten die ook luisterden naar wat ik zei. Heb er ook een lintje voor verdiend. In squads spelen en daadwerkelijk samenwerken is 100 miljoen keer leuker dan Lone Wolf spelen, maar dat was al duidelijk
.
Tis idd geweldig om mekaar cover te geven, geeft echt een gevoel van teamwork!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, volgende keer moeten we dat wat beter regelen. Dus meer bij elkaar blijven, met een beetje evenwichtig squad qua spelertypes. Het is oneindig veel cooler (vind ik) om met een groepje rond te lopen en elkaar voortdurend dekking enzo te geven. Als je dan een medic achteraan hebt lopen, kun je elke individuele tegenstander wel aan.
Ja precies, want ik liep ergens door de jungle en plots doken er 4 vijandelijke soldaten op. Ik wist dat ik ging sterven en schoot er eentje dood. Net voor ik de laatste kogel kreeg spawnden drie teamleden bij me die de rest afmaakten. Dat is echt zo tofquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, volgende keer moeten we dat wat beter regelen. Dus meer bij elkaar blijven, met een beetje evenwichtig squad qua spelertypes. Het is oneindig veel cooler (vind ik) om met een groepje rond te lopen en elkaar voortdurend dekking enzo te geven. Als je dan een medic achteraan hebt lopen, kun je elke individuele tegenstander wel aan.
Ja dat was wel even cool ja, totdat we neergeschoten werden en de vijand ineens 7 kills erbij hadquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:38 schreef Steeven het volgende:
Ja precies, want ik liep ergens door de jungle en plots doken er 4 vijandelijke soldaten op. Ik wist dat ik ging sterven en schoot er eentje dood. Net voor ik de laatste kogel kreeg spawnden drie teamleden bij me die de rest afmaakten. Dat is echt zo tof. Of als je in een Blackhawk vliegt en de helikopter spawned vol, dan ben je meteen een vliegend fort, extra beloning ook voor je vliegkunsten als die gasten veel vijanden afschieten met Vulcans
. Ik heb nog nooit zo'n goede teamplaygame gezien als BF2
.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:00 schreef Droopie het volgende:
Is de ranked server al geregeld
Maar vanavond ben ik weer.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:29 schreef speknek het volgende:
Netjes, vooral hoe je ontzettend veel meer kills dan deaths hebt. Bij mij is het altijd meer van de 'chaaarge.. ah kut.. respawn.. chaaaarge'.
Dat kan (nog) niet, dan moet je een nieuwe account aanmaken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:35 schreef Evil_Jur het volgende:
Hoe verander ik eigenlijk mijn nick?
Daar was ik al bang voor, das wel een beetje onhandig.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:35 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dat kan (nog) niet, dan moet je een nieuwe account aanmaken.
Pff zo'n linkje durf ik nog niet eens aan te makenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:24 schreef Steeven het volgende:
W00t check mn stats, staan ook alle medals enzo bij:
http://bf2.slawed.net/stats/44237966/
kheb ook aan jullie partij gezeten toen ik voor de zoveelste keer disconnect werd van die serverquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:04 schreef Droopie het volgende:
Ik vind de ranked servers wel iets extra's hebben. Maar om met mijn fokvriendjes te spelen moet
we helaas de publieke servers op.
Gamedemon we verwachten jou vanavond wel bij onze partij!!
Het valt nu wel mee anders hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb ook aan jullie partij gezeten toen ik voor de zoveelste keer disconnect werd van die server,
liever ook een andere server pakken vanavond want die lag spikes hebben me een paar keer me kop gekost, in een f16 zitten en dan "There is a problem with your connection" zien en vervolgens hang je in een berg is niet grappig
Dat zal buiten FOK! om moeten gaan, wat verder geen probleem hoeft te zijn natuurlijk. Voor we tot zoiets over gaan is het misschien verstandig eerst info te verzamelen over hoe duur een server kost, hoe duur een ranked server kost voor een x aantal spelers, adminrechten e.d. en aan de hand daarvan kun je gaan vragen wie er mee willen betalen omdat dan de gemiddelde prijs p.p. bekend isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:31 schreef Droopie het volgende:
He Steven is het mogelijk om eventueel via Fok een ranked server te krijgen.
Eventueel tegen betaling. Of moeten we dat prive regelen.
Onder de noemer wie betaalt krijgt de admin passwoord en mag de maps kiezen.
Want duurder als 20 euro per maand zal het toch niet zijn. gedeeld door 4 euro per man
in het begin. Want er zullen wel weer mensen die ja zeggen en nee bedoelen.
En anders wordt het bedrag lager!
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:26 schreef Droopie het volgende:
Gisteren vroeg ook iemand of ik last van Lag had. Nou als ik een server zoek onder de ping 60,
heb ik zelden lag.
En chen als je aanmeld voor de bftracker kan je de Fok!-clan kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[14.gif]
de lag is het probleem niet, had ik gister ook niet constant last van, was 1 map ofzo waarop ik 2 keer gedisconnect werd en iets van 7 lag spikes had,quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:22 schreef Steeven het volgende:
[..]
Het valt nu wel mee anders hoor. In het begin was het een ramp, constant uit de game gekicked worden, connectie problemen die nergens op sloegen, trage stats, etc. Toen waren er ook maar 40-100 ranked servers, dat zijn er nu al 500-600 geloof ik. Ik heb zelden nog last van connectie problemen in beeld, gekicked worden en stats zijn altijd up-to-date, op de global ranking na (maar die wordt bijgehouden op de website van dat linkje naar mn stats).
Het is nu wel zo dat als ik een hoge score haal op een normale server, ik baal dat het geen ranked is.
voor 4 euro in de maand altijd in kunnen loggen op een ranked server vind ik primaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:36 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dat zal buiten FOK! om moeten gaan, wat verder geen probleem hoeft te zijn natuurlijk. Voor we tot zoiets over gaan is het misschien verstandig eerst info te verzamelen over hoe duur een server kost, hoe duur een ranked server kost voor een x aantal spelers, adminrechten e.d. en aan de hand daarvan kun je gaan vragen wie er mee willen betalen omdat dan de gemiddelde prijs p.p. bekend is. Ik heb hier wel ervaring mee met CS Servers, alleen na een maandje of 4-5 werd de server vaak overbodig. Ik vraag me af of mensen er een probleem mee hebben dat het kan gebeuren dat de server na een x aantal maanden niet meer gebruikt wordt/mensen mee willen betalen.
Ik zal even uit moeten zoeken hoe het met de ranked servers zit. Momenteel nog geen BF2 server draaien, maar zal naar alle wss vanavond gaan gebeuren.. Prijzen zijn natuurlijk weer afhankelijk van Priv of public server..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:36 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dat zal buiten FOK! om moeten gaan, wat verder geen probleem hoeft te zijn natuurlijk. Voor we tot zoiets over gaan is het misschien verstandig eerst info te verzamelen over hoe duur een server kost, hoe duur een ranked server kost voor een x aantal spelers, adminrechten e.d. en aan de hand daarvan kun je gaan vragen wie er mee willen betalen omdat dan de gemiddelde prijs p.p. bekend is. Ik heb hier wel ervaring mee met CS Servers, alleen na een maandje of 4-5 werd de server vaak overbodig. Ik vraag me af of mensen er een probleem mee hebben dat het kan gebeuren dat de server na een x aantal maanden niet meer gebruikt wordt/mensen mee willen betalen.
Heb een beetje lopen googlen daarover maar ben niet echt veel wijzer geworden. Ik las wel dat ranked server aan veel eisen moeten voldoen om cheaten met rankings te voorkomen (en dat ze bij EA in beheer zijn??). Ik zag wel een aantal ranked servers met een password, dus het moet wel mogelijk zijn lijkt me. Maar het zal vast duurder zijn dan een normale server (hoeveel precies is niet duidelijk). Ik wil de CC wel trekken als het nodig is (¤10 tot ¤25 per maand is voor mij wel te doen)..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zal even uit moeten zoeken hoe het met de ranked servers zit. Momenteel nog geen BF2 server draaien, maar zal naar alle wss vanavond gaan gebeuren.. Prijzen zijn natuurlijk weer afhankelijk van Priv of public server..
Site bouwen lukt me wel. Afhankelijk van de wensen overigensquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:47 schreef Droopie het volgende:
Ik wil best wel een server regelen en voorschieten, als het niet te duur is.
Alleen site's maken beheren is niet mijn sterkste kant, zeg maar nul
Wie wil er meebetalen dus onbeperkt spelen op de server en wie wil meedoen in een clan! evt. onbetaald is mogelijk????
Dat zien we wel
Ja, het ligt eraan, voor een maandje een paar euro ok, maa rik wil nergens aan vast zitten en ik ben ook niet de meest intensieve gamer.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:35 schreef Steeven het volgende:
Ik wel best meebetalen aan een ranked server, alleen heb ik geen tijd voor een FOK!clan ofzo.
Als je 14 mensen hebt is het te doen (5 euro per maand p/p).quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:01 schreef speknek het volgende:
Bij http://i3d.nl is het 69,90 euro per maand.
Bij voorkeur denk ik ranked en dan private. Als 32 spelers goedkoper is dan 32 spelers, is meer dan genoeg denk ik zo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:21 schreef ursel het volgende:
Als jullie even laten weten wat voor server jullie willen zal ik even kijken voor wat voor prijs ik het kan regelen.
32 of 64 player (of anders)
Private of Public
domeinnaam voor de website?
Ben benieuwdquote:Dan kan ik even uitrekenen wat ik kan gaan vragen voor een BF2 gameserver voor een FOK!.-clan. Maken we er een keun prijsje van. Denk dat het mogelijk moet zijn om onder die prijzen van gameservers.net te gaan zitten.
Ook geen probleem, heb enkele weken vrij en leer snel. Lijkt me niet dat Postnuke nou zo ontzettend veel moeilijker is dan PHP-Nuke. Over een domeinnaam moeten we dan nog even nadenken, lijkt me wel leuk en voor de 15,- op jaarbasis dat t kost is dat best leukquote:Overigens zie ik liever een Postnuke site tevoorschijn komen dan een php-nuke site.. Meer gezien op de lekken en security bij PHP-Nuke.
Als het een 9800 Pro is voor die prijs, dan zijn t daarna je vrienden niet meerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:02 schreef Droopie het volgende:
Ik ga van het weekend een nieuwe video kaart kopen
+/- eur. 215,- iets met agp 9800 geen idee, was vriendenprijsje.
Ik ga nu naar huis, blowtje halen en dan ready for duty.
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/521quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:02 schreef Droopie het volgende:
Ik ga van het weekend een nieuwe video kaart kopen
+/- eur. 215,- iets met agp 9800 geen idee, was vriendenprijsje.
Ik heb jou net aan mijn buddy list toegevoegd.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:31 schreef Fillipe het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn er opeens veel EU servers bijgekomen
maar voor hoelang....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:01 schreef speknek het volgende:
Bij http://i3d.nl is het 69,90 euro per maand.
Hier nog 1quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/521
Voor een X800 zou je overigens wel een goede deal gedaan hebben
Kut TPG, nog steeds geen BF2 in de busKan nog niet online dus
Zitten hele goede en minder goede tussen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:49 schreef gelly het volgende:
Zijn de rest van de MP maps leuker dan de demo ? Vermaak me namelijk nog steeds wel met de demo en twijfel of ik het hele spel wel wil kopen
Komt 15 euro toeslag bij voor bf2quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:43 schreef UnleashMitch het volgende:
maar voor hoelang....
De normale prijs voor 32 speler is daar:
Gameslots / private / public
32 gameslots 32,90 euro 54,90 euro
Neem een clan onderhouden niet te lichtjes op. Je moet vooral een paar goeie types hebben die iedereen achter de broek aan zitten om overal op tijd te verschijnen.. Vaste speeldagen is een must, een warplanningssysteem waar iedereen kan joinen of aangeven niet te kunnen is handig, en vergeet vooral de tactieken nietquote:En mochten we een leuke BF2 clan site op kunnen zetten dan kunnen we wellicht nog wel korting ervoor krijgen ook. Ze zoeken nml nog zulke sitesZou enorm helpen als we dan op een of andere manier een aardige link kunnen krijgen met games.fok.nl. Aangezien Fok! veel bezoekers trekt die dan ook de clan pagina zien is het voor i3d.nl lucratief om ons korting te geven ipv van exposure maar goed daar moeten we nog maar eens goed naar kijken
Wat zouden ongeveer de wensen zijn voor een BF2 clan site denken jullie ?
Kleine interne brainstorm geeft:
Forum
BF2 stats van de clan-spelers
Uitleg over t spel
Links naar downloads (legaal)
Hoe kun je buddies toevoegen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:42 schreef jacco het volgende:
[..]
Ik heb jou net aan mijn buddy list toegevoegd.
Waar zijn de andere fokkers?
Ik was die map van de demo al snel zat, maar in de full zitten wat mij betreft een stuk gavere maps.. Strike at Karkland (een middle east stadje, straten en huizen dus vooral) en die met die Dam om er maar een paar te noemenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:49 schreef gelly het volgende:
Zijn de rest van de MP maps leuker dan de demo ? Vermaak me namelijk nog steeds wel met de demo en twijfel of ik het hele spel wel wil kopen
Per maand ?quote:
Ik moet me nog een beetje inlezen in het hele clan principe (ik ken de basis van clan wars e.d.) maar als ik het goed aanvoel dan heeft iedereen hier zoiets van 'we willen leuk met een Fok! team BF2 spelen maar verplichtingen hebben we eigenlijk geen zin in. Wanneer het kan dan willen we dus graag samen spelen maar als het niet kan dan niet. Een beetje een aankloot-clan dus.quote:Neem een clan onderhouden niet te lichtjes op. Je moet vooral een paar goeie types hebben die iedereen achter de broek aan zitten om overal op tijd te verschijnen.. Vaste speeldagen is een must, een warplanningssysteem waar iedereen kan joinen of aangeven niet te kunnen is handig, en vergeet vooral de tactieken niet
Vraag het eerst nog even na, als het een x800 is (ook iets met 800 dus) dan is het wel een goede koopquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:50 schreef Droopie het volgende:
Gelukkig heb ik die kaart nog niet gekocht.
Lijkt me wel zo handig maar goed dat is van latere zorg, eerst maar eens genoeg animo voor een server krijgen.quote:En gaan we teamspeak gebruiken,
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:35 schreef Steeven het volgende:
Ik wel best meebetalen aan een ranked server, alleen heb ik geen tijd voor een FOK!clan ofzo.
dat geen tijd is geen probleem als ik et ziequote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
dat geen tijd is geen probleem als ik et zie
anyway, mocht er een server komen, zet er dan geen games.fok.nl banner onder of een fok.nl banner, aangezien ik niet wil betalen voor reclame van websites die er niks voor doen
Nu te koop voor een euro of 130, ik heb deze kaart enkele weken geleden gekocht voor 150,-. Leuke vrienden heb jequote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:17 schreef Droopie het volgende:
Sapphire Radeon 9800 PRO 128 MB DDR
Het zou wellicht voor i3d.nl een incentive zijn om ons wat gratis ruimte te geven of een korting aangezien Fok! voor een grote bezoekers toestroom staat vandaarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:20 schreef Steeven het volgende:. Ik zou btw niet weten waarom er uberhaupt een games.fok of fok.nl banner zou moeten komen voor een clan van toevallig fok forumgangers
.
als het goedkoper kan is het altijd goed,quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het zou wellicht voor i3d.nl een incentive zijn om ons wat gratis ruimte te geven of een korting aangezien Fok! voor een grote bezoekers toestroom staat vandaarZou de kosten van zo'n server kunnen drukken
Ow ja, Postnuke is werkende maar er staat nog niets op
http://www.weescreatief.nl/FokBF2/
Das fijn want ik heb er de ballen verstand vanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik doe graag mee en heb best veel ervaring met Clans. Ben twee keer Clanleader geweestErg leuk om te doen!
anders doe je ff normaal gast,quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Clans-pens: ik speel wanneer ik wil, en niet wanneer het van de clan moet, tis verdomme mijn werk niet... Samenspelen ok, maar dat geforceerde gedoe altijd...
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:32 schreef Droopie het volgende:
Ik ben klaar om te vechten roept u maar een nummer
kweet niet welke map we gister deden met dat kleine stadje met al die smalle stegen,quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:34 schreef Fillipe het volgende:
Ah net weer 3x 87 puntjes verzameld op Strike at Karkand, tankdivisie
Briljante map!
Top3:
1) Strike at Karkand
2) Penishua ...
3) Mashtuur Cityh
Ik hou totaal niet van de grote mappen met uitgestrekte vlaktes, nee geef mij maar wat urban aussault.
Ik geloof dat dat idd wel de opzet is waar de meeste voorstanders voor te vinden zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:34 schreef Gamedemon het volgende:
je loopt alleen met een tag voor je naam rond en zo nu en dan doe je een clan war met je eigen clan tegen een andere.
Mashtuur City was dat, die is ook erg gaaf inderdaad! Je had me daar goed te pakkenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kweet niet welke map we gister deden met dat kleine stadje met al die smalle stegen,
waar wij op elkaar schoten, jij een handgranaat naar me smeet, ik snel wegrende en vervolgens terug kwam om een kogel tussen je ogen te knallen, maar die map vond ik ook erg gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |