abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28299088
He Steven is het mogelijk om eventueel via Fok een ranked server te krijgen.
Eventueel tegen betaling. Of moeten we dat prive regelen.
Onder de noemer wie betaalt krijgt de admin passwoord en mag de maps kiezen.
Want duurder als 20 euro per maand zal het toch niet zijn. gedeeld door 4 euro per man
in het begin. Want er zullen wel weer mensen die ja zeggen en nee bedoelen.
En anders wordt het bedrag lager!
Hell To The Liars
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:36:15 #227
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28299251
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:31 schreef Droopie het volgende:
He Steven is het mogelijk om eventueel via Fok een ranked server te krijgen.
Eventueel tegen betaling. Of moeten we dat prive regelen.
Onder de noemer wie betaalt krijgt de admin passwoord en mag de maps kiezen.
Want duurder als 20 euro per maand zal het toch niet zijn. gedeeld door 4 euro per man
in het begin. Want er zullen wel weer mensen die ja zeggen en nee bedoelen.
En anders wordt het bedrag lager!
Dat zal buiten FOK! om moeten gaan, wat verder geen probleem hoeft te zijn natuurlijk. Voor we tot zoiets over gaan is het misschien verstandig eerst info te verzamelen over hoe duur een server kost, hoe duur een ranked server kost voor een x aantal spelers, adminrechten e.d. en aan de hand daarvan kun je gaan vragen wie er mee willen betalen omdat dan de gemiddelde prijs p.p. bekend is . Ik heb hier wel ervaring mee met CS Servers, alleen na een maandje of 4-5 werd de server vaak overbodig. Ik vraag me af of mensen er een probleem mee hebben dat het kan gebeuren dat de server na een x aantal maanden niet meer gebruikt wordt/mensen mee willen betalen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_28299282
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:26 schreef Droopie het volgende:
Gisteren vroeg ook iemand of ik last van Lag had. Nou als ik een server zoek onder de ping 60,
heb ik zelden lag.
En chen als je aanmeld voor de bftracker kan je de Fok!-clan kiezen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[14.gif]
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:37:49 #229
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28299306
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:22 schreef Steeven het volgende:

[..]

Het valt nu wel mee anders hoor . In het begin was het een ramp, constant uit de game gekicked worden, connectie problemen die nergens op sloegen, trage stats, etc. Toen waren er ook maar 40-100 ranked servers, dat zijn er nu al 500-600 geloof ik. Ik heb zelden nog last van connectie problemen in beeld, gekicked worden en stats zijn altijd up-to-date, op de global ranking na (maar die wordt bijgehouden op de website van dat linkje naar mn stats).

Het is nu wel zo dat als ik een hoge score haal op een normale server, ik baal dat het geen ranked is .
de lag is het probleem niet, had ik gister ook niet constant last van, was 1 map ofzo waarop ik 2 keer gedisconnect werd en iets van 7 lag spikes had,
tis vooral de irritatie van de ranked server zoeken, je zet je filters op : geen volle games, games met spelers, ranked, punkbuster blabla, je doet filters toepassen en evt verversen, en wat krijg je? 50 results waarvan er 48 full zitten, en 2 games met 1 slot, kom je allebei niet in want ze zitten vol, vervolgens doe je verversen, krijg je allemaal servers waarvan de ping 0 is, oftewel word niet goed weergegeven, en als die allemaal snel ging was het geen probleem aleen die server browser is traag als dikke stront
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:39:00 #230
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28299345
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:36 schreef Steeven het volgende:

[..]

Dat zal buiten FOK! om moeten gaan, wat verder geen probleem hoeft te zijn natuurlijk. Voor we tot zoiets over gaan is het misschien verstandig eerst info te verzamelen over hoe duur een server kost, hoe duur een ranked server kost voor een x aantal spelers, adminrechten e.d. en aan de hand daarvan kun je gaan vragen wie er mee willen betalen omdat dan de gemiddelde prijs p.p. bekend is . Ik heb hier wel ervaring mee met CS Servers, alleen na een maandje of 4-5 werd de server vaak overbodig. Ik vraag me af of mensen er een probleem mee hebben dat het kan gebeuren dat de server na een x aantal maanden niet meer gebruikt wordt/mensen mee willen betalen.
voor 4 euro in de maand altijd in kunnen loggen op een ranked server vind ik prima
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_28299650
Ik wil best wel een server regelen en voorschieten, als het niet te duur is.
Alleen site's maken beheren is niet mijn sterkste kant, zeg maar nul

Wie wil er meebetalen dus onbeperkt spelen op de server en wie wil meedoen in een clan! evt. onbetaald is mogelijk????
Dat zien we wel
Hell To The Liars
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:48:22 #232
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_28299690
ach, dat komt wel goed. Maar wanneer?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:10:10 #233
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_28300441
Tof spel, kheb jaren met me clan ut99 en ut2k4 gespeeld, maar nu spelen we met de meesten dit spel, de rest speel WOW, maar wat ik hier ook lees is dat er een goeie teamplay is en d'r is een goede balance tussen de geweren enzo.
top spel, alleen jammer dat d'r niet zoveel maps zijn
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:10:33 #234
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_28300461
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:36 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ik zal even uit moeten zoeken hoe het met de ranked servers zit. Momenteel nog geen BF2 server draaien, maar zal naar alle wss vanavond gaan gebeuren.. Prijzen zijn natuurlijk weer afhankelijk van Priv of public server..
pi_28300803
4 euro per maand heb ik er ook wel over. En zijn er opeens meer EU servers bijgekomen? Zat vannacht te zoeken naar een EU servertje en ik filterde op EU en tot mijn verbazing zag ik zeker wel zo'n 15 á 20 ranked EU servers. Zelfs het joinen leverde geen problemen op. Leek net of EA even wat servertjes geregeld heeft.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:27:55 #236
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28301165
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:10 schreef ursel het volgende:

[..]

Ik zal even uit moeten zoeken hoe het met de ranked servers zit. Momenteel nog geen BF2 server draaien, maar zal naar alle wss vanavond gaan gebeuren.. Prijzen zijn natuurlijk weer afhankelijk van Priv of public server..
Heb een beetje lopen googlen daarover maar ben niet echt veel wijzer geworden. Ik las wel dat ranked server aan veel eisen moeten voldoen om cheaten met rankings te voorkomen (en dat ze bij EA in beheer zijn??). Ik zag wel een aantal ranked servers met een password, dus het moet wel mogelijk zijn lijkt me. Maar het zal vast duurder zijn dan een normale server (hoeveel precies is niet duidelijk). Ik wil de CC wel trekken als het nodig is (¤10 tot ¤25 per maand is voor mij wel te doen)..

Ik was trouwens die onwijs laggende Stojakovic gisteren. En raakte echt totaal niks met mijn FPS-speelstijl . Ben nog teveel gewend aan UT-speelstijl (translocator enzo )..
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:32:13 #237
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_28301318
Ik wil ook graag in de Clan.

Heb al meerdere Clans gehad (MoH:AA) en is echt leuk om te doen. Als we een site krijgen zou ik graag het Forum beheren. Altijd cool

Betalen voor een Server is ook geen probleem.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:35:05 #238
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28301406
Ik wel best meebetalen aan een ranked server, alleen heb ik geen tijd voor een FOK!clan ofzo.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_28301579
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:47 schreef Droopie het volgende:
Ik wil best wel een server regelen en voorschieten, als het niet te duur is.
Alleen site's maken beheren is niet mijn sterkste kant, zeg maar nul
Wie wil er meebetalen dus onbeperkt spelen op de server en wie wil meedoen in een clan! evt. onbetaald is mogelijk????
Dat zien we wel
Site bouwen lukt me wel. Afhankelijk van de wensen overigens

Ik ben nog een beetje in basic mode blijven hangen. Ik kan een PHPnuke laten draaien daar zit dan ook een PHPbb forum in dus das wel leuk opzich Verwacht geen technische hoogstandjes en veel standaard werk maar goed, ik kan t eventueel wel werkende krijgen.

Betalen voor een BF2 server, count me in maar wel even overleg over hoelang we er aan vastzitten. Voorlopig plafond stel ik in op 10,- en dan een contract voor een half jaar of een jaar.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_28301614
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:35 schreef Steeven het volgende:
Ik wel best meebetalen aan een ranked server, alleen heb ik geen tijd voor een FOK!clan ofzo.
Ja, het ligt eraan, voor een maandje een paar euro ok, maa rik wil nergens aan vast zitten en ik ben ook niet de meest intensieve gamer.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:52:50 #242
8369 speknek
Another day another slay
pi_28302008
Ik heb echt geen idee nog...

Vooralsnog Gulf of Oman, maar dat komt meer omdat ik die gewend ben van de demo. De rest heb ik nog niet vaak genoeg gespeeld om goed te kennen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:53:42 #243
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_28302044
Ik heb een aantal prijzen opgezocht:

Gameservers.net

64 Spelers

Price: 119Euro per month
Setup fee: 49Euro one-time

Creativehosting.nl

De prijs van een publieke Battlefield 2 server voor 32 spelers (slots) is 93,18 Euro per maand (betaling is per kwartaal voor bedragen onder de 25 Euro incl. BTW).
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:55:18 #244
8369 speknek
Another day another slay
pi_28302095
Oef, ik denk niet dat ons dat goedkoop gaat lukken per persoon.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:55:46 #245
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_28302115
nou da's geen kattenpis
pi_28302139
Pff wat een prijzen zeg.
pi_28302246
Laat maar zittten
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:00:03 #248
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_28302247
Gameservers.net is echt veruit de goedkoopste....de anderen zitten al rond de ¤150,- p.m.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:01:17 #249
8369 speknek
Another day another slay
pi_28302282
Bij http://i3d.nl is het 69,90 euro per maand.
pi_28302381
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:01 schreef speknek het volgende:
Bij http://i3d.nl is het 69,90 euro per maand.
Als je 14 mensen hebt is het te doen (5 euro per maand p/p).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')