Yep, kan bijna niet missenquote:EW Werk jij nu toevallig in Rotterdam en gaat je werk verhuizen naar Den Haag? Mijn afdeling gaat namenlijk ook vanaf maandag naar Den Haag vanuit Rotterdam dus ik vroeg me af of we misschien collega's zijn...
Hij was gestippeld he?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:01 schreef Girly het volgende:
OHHHH tinkerbell ik lees het nu pas *sorry sorry voor de late reactie * ...maar ECHT SUPERGAAF zeg.. krijg er een brok in mijn keel van
van harte gefeliciteerd met dit wondertje...
*dus toch stiekum een hint heh op het forum over die streepjes*
Ik ga Beatrijs Smulders gewoon niet lezen Swets, wedden dat het dan toch nog goed met me komtquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou...., haal Havoc maar van Onz af, want die wordt mild
Gefeliciteerd!!!
*Bid* Een meisje, een meisje, een meisjequote:Op donderdag 30 juni 2005 21:12 schreef Michel het volgende:
Beloof me wel, dat als het een zoon wordt, hij Michel genoemd zal worden..
Michellequote:Op donderdag 30 juni 2005 21:16 schreef Havoc het volgende:
[..]
*Bid* Een meisje, een meisje, een meisje.
Thx mate!
Ik was al wel wat dagen over tijd, maar dat gebeurd wel eens vaker. Ik ben niet meer zo met mijn cyclus bezig de laatste tijd dus ik merkte dat wel, maar wist het niet zo precies.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:02 schreef Mariposa het volgende:
Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen hoe je het merkte?
GEFELICITEERD!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:42 schreef Tinkerbell het volgende:
Na in totaal 7 jaar proberen, op normale wijze en met IUI-pogingen, nooit meer gedacht, moed opgegeven en inmiddels bezig met accepteren van kinderloos zijn en blijven, een leven voor maar 2 mensen uit stippelen, kregen wij ineens een wonder in ons schoot geworpen
[afbeelding]
Belana gefeliciteerd, maar ik kruip (hopelijk) op 1 maart 2006 nog even voor
Ik kan dus ook in het lijstje (met sterretjes, want officiele Fok!baby)
Ik post het hier maar. Ik heb niks met de 2e streepjes topics, ik kon jaren niet zwanger worden, een 2e streepje leek uitgesloten, zou nooit gebeuren. Ik voel me hier nog niet thuis, ik wil wel terugkruipen naar 'Als zwanger worden niet lukt' en 'kinderloos, lotgenoten' naar 'mijn' meiden, want daar is het veilig. En ik heb wat schuldgevoelens naar de meiden, ik durf het haast niet te vertellen, maar denk en hoop dat ze blij voor me zullen zijn
quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:49 schreef Anitra het volgende:
Kan me voorstellen dat je meerdere testen gedaan hebt Tinkerbell!!!
Ik ziet nu iemand haastig van de wc rennen met broek op haar enkels, half struikelend, stotterend naar de telefoon, vol ongeloof, onder het rennen door nog 30x kijeknd voor me.
Zonder ongelukken de telefoon gered?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:08 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Yep, kan bijna niet missen![]()
Misschien hebben we wel dagelijks bij elkaar in de lift gestaan![]()
Wedden dat je het wel gaat lezenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:47 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik ga Beatrijs Smulders gewoon niet lezen Swets, wedden dat het dan toch nog goed met me komt.
Ja zeker weten, vandaag ben ik weer voor een CTG geweest...was nog hetzelfde. Maar nu mag ik een weekje wegblijven. En over 2 weken weer een CTG en een echo...Dus ze blijven me goed in de gaten houden. Zodra ik verandering voel, moet ik gelijk bellen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:00 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
En Igraine, gelukkig dat er niets aan de hand is na al die testen met je kleintje. Moet toch een ongelovelijke opluchting zijn voor jullie.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou...., haal Havoc maar van Onz af, want die wordt mild
Gefeliciteerd!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |