Mijn ouders zijn op dit moment op vakantie en komen zaterdag terug. Dus die weten het nog niet. Mijn tante heeft ook gemaild dat ze het tegen mijn ouders gaat zeggen. Ik zal het eerst aan mijn ouders uitleggen, hopelijk snappen ze mij dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 07:12 schreef lady-wrb het volgende:
waarom neemt je vader het niet voor jou op ingrid?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:54 schreef Ingrid19 het volgende:
Mijn tante heeft ook gemaild dat ze het tegen mijn ouders gaat zeggen.
Vind ik ook. Maar zo stond het in de mail. Ik ga er maar gewoon vanuit dat mijn vader het snapt!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Dit klinkt een beetje of ze gaat klikken of zo
. Ik neem aan dat je vader het gewoon snapt, het is voor het welzijn van zijn kleinkind.
Gelukkig roken mijn ouders zelf niet, dat scheelt. Mijn vader heeft vast wel het beste met mij en de beeb voor. Daar ga ik maar vanuit!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:58 schreef TearSong het volgende:
Joh Ingrid, het is jullie kindje en jouw zwangerschap. Het is voor mij makkelijk praten, maar ik denk dat anderen respect moeten hebben voor het feit dat jij dan niet graag in de rook zit. Desnoods blijf je maar een uurtje, en roken ze alleen dat uurtje niet. Ik snap eigenlijk de botte reactie van jouw tante niet zo. En ik denk dat je vader ook gewoon het beste voor zou moeten hebben met z'n dochter en kleinkindDat zal toch ook wel of niet?
Ik heb dat gelukkig nooit zo gehad. Vanaf het moment dat ze wisten dat ik zwanger was, heeft m'n vader niet meer in mijn bijzijn gerookt. Hij ging dan naar buitenOok m'n zusje moest verplicht naar buiten
Het lijtk me wel moeilijk hoor. Ik zou ook niet graag in de rook zitten, aan de andere kant is het toch familie. Voel je je niet gekwetst door dat mailtje van je tante? Hoe is je band normaal met haar?
Ik vind persoonlijk niet dat je dat in andermans huis kan eisen. Je kan naar mijn idee wel zeggen dat je dan niet komt, en dat moet diegene zonder morren accepteren.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:14 schreef Anitra het volgende:
Ik vind dat je dat mag eisen of het kindje nu nog in je buik zit of dat je het in je armen hebt.
Ja je mag gewoon je haar verven kan geen kwaadquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:48 schreef Vicky het volgende:
Mag je nou je haar verven als je zwanger bent??
Het kwam een beetje rot mijn strot uit, maar bedoel idd dat je het kan vragen en als ze dat niet willen doen dat je dan idd een andere dag komt ofzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk niet dat je dat in andermans huis kan eisen. Je kan naar mijn idee wel zeggen dat je dan niet komt, en dat moet diegene zonder morren accepteren.
Ik heb het netjes gevraagd of ze er rekening mee kunnen houden, juist omdat het huis vol rokers zit en dat sowieso al heel benauwd is. Ik zal vrijdag nog wel mailen/bellen of we kunnen/mogen komen. Mijn neefje wordt anders de dupe en dat is ook weer lullig.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk niet dat je dat in andermans huis kan eisen. Je kan naar mijn idee wel zeggen dat je dan niet komt, en dat moet diegene zonder morren accepteren.
Lieve Ingrid, ik bedoelde jou niet, ik bedoelde wat Anitra schreef ( het 'eisen'), maar we Anitra en ik bedoelen toch hetzelfdequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:02 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik heb het netjes gevraagd of ze er rekening mee kunnen houden, juist omdat het huis vol rokers zit en dat sowieso al heel benauwd is. Ik zal vrijdag nog wel mailen/bellen of we kunnen/mogen komen. Mijn neefje wordt anders de dupe en dat is ook weer lullig.
Bij ons thuis wordt ie regelmatig door het hoger management gebruikt hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:41 schreef Wennie het volgende:
Vicky, ook raar dat je pas na 4 weken opgeroepen wordt!
Ik ben maandag uiteindelijk ook niet wezen zwemmen. Had al erge last van me heupen en toen jij afbelde zijn we eigenlijk direct op babyspullenjacht gegaan bij de Makro![]()
Was het enige gaatje dat we de komende weken hadden.
Als het goed is scant vriendje vandaag de echofoto's in. 4D is echt leuk![]()
Mag je trouwens wel zo'n voetmassageapparaat gebruiken? We hebben een paar jaar geleden één aan m'n moeder gegeven en daar stond in dat het niet mocht, maar vorige week kreeg ik er één van m'n vriendje (omdat ik zo'n last had van m'n voetjes) van Babyliss en daar stond niks over gebruik tijdens de zwangerschap in de gebruiksaanwijzing.
Ik dus ook dan!quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lieve Ingrid, ik bedoelde jou niet, ik bedoelde wat Anitra schreef ( het 'eisen'), maar we Anitra en ik bedoelen toch hetzelfde
Jups alles redelijk ok. Beetje last van voorweeen/ harde buiken enzo, maar kan geen kwaadquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:46 schreef Neva het volgende:
Fuente hoe is het met jou ?
Da's wel zo fijn Ingrid! Ik vind de reactie van je tante nog steeds achterlijk!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:38 schreef Ingrid19 het volgende:
Mijn moeder belde net. (mijn ouders zijn nu nog op vakantie) Meteen ff over mn tante verteld. Nou, mijn ouders staan aan mijn kant! Zo, die zijn boos op mijn tante zeg! Dat had ik niet verwacht! Ik heb de mailtjes ook ff doorgestuurd naar mijn moeder.Ben ik daar ook weer 100% in gerustgesteld.
En gelukkig ben ik niet de enige die last bij het stuitje heeft! Wel maf!
Ik ook! Ik vraag me af hoe dat dan kan van het stuitje. Zal wel normaal zijn dan. Zal het bij de volgende controle wel vragen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:43 schreef Fuente het volgende:
[..]
Da's wel zo fijn Ingrid! Ik vind de reactie van je tante nog steeds achterlijk!
En dat van je stuitje is inderdaad normaal, mij voelde het een tijd alsof ik erop gevallen was, is nu wel minder trouwens
Alle beetjes helpen!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:20 schreef Neva het volgende:
kep er geen last van.. enige is dat als ik te lang zit ik echt zo;n gevoel of je te lang op een onpractisch bankje gezeten heb .. hopenlijk beetje duidelijk wat ik bedoel![]()
verders gaat het hier redelijk niet geheel spuugvrij maar nu houden we daadwerkelijk iets binnen![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:16 schreef MeNicole het volgende:
Randa waar jij dat truitje van hebt, had ik voor 3 weken terug een pakje van gekocht![]()
goed hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:51 schreef Spekkiemonster het volgende:
aankomende papa's ?? hoe is het met jullie?
dat duurt nog wel ffquote:basset en 1-of-6billion
Zijn jullie soms al stiekum papa geworden en hebben jullie geen tijd meer om te posten na al die slapeloze nachten ??
feliquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:51 schreef Belana het volgende:
Ik mag in het lijstje
6 maart 2006 ben ik uitgerekend....
Basset zal iig niet stiekem papa worden, want ik neem aan dat ik het dan snel genoeg hoor. Maar Noa wordt vandaag 2, dus dat zullen ze wel aan het vieren zijn. Plus hopen dat Baby2 niet ook vandaag komt!quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:51 schreef Spekkiemonster het volgende:
aankomende papa's ?? hoe is het met jullie? basset en 1-of-6billion
Zijn jullie soms al stiekum papa geworden en hebben jullie geen tijd meer om te posten na al die slapeloze nachten ??
Is het echt waar? Meid, wat heerlijkquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:42 schreef Tinkerbell het volgende:
Na in totaal 7 jaar proberen, op normale wijze en met IUI-pogingen, nooit meer gedacht, moed opgegeven en inmiddels bezig met accepteren van kinderloos zijn en blijven, een leven voor maar 2 mensen uit stippelen, kregen wij ineens een wonder in ons schoot geworpen
[afbeelding]
Belana gefeliciteerd, maar ik kruip (hopelijk) op 1 maart 2006 nog even voor
Ik kan dus ook in het lijstje (met sterretjes, want officiele Fok!baby)
Ik post het hier maar. Ik heb niks met de 2e streepjes topics, ik kon jaren niet zwanger worden, een 2e streepje leek uitgesloten, zou nooit gebeuren. Ik voel me hier nog niet thuis, ik wil wel terugkruipen naar 'Als zwanger worden niet lukt' en 'kinderloos, lotgenoten' naar 'mijn' meiden, want daar is het veilig. En ik heb wat schuldgevoelens naar de meiden, ik durf het haast niet te vertellen, maar denk en hoop dat ze blij voor me zullen zijn
Zit het net tegen qltel te vertellenquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:23 schreef Tinkerbell het volgende:
Rewimo, het is onbegrijpelijk, niet te bevatten, totaal onverwacht, totaal out of the blue, maar écht waar
Ik moet hartstikke janken van al die reacties![]()
Ik wist het stiekem al eventjes, en ik heb stinkie er voor wakker gemaakt om het te vertellen!quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:28 schreef Rewimo het volgende:
Zit het net tegen qltel te vertellenDie vindt het ook geweldig voor jullie
Tink, we janken lekker met je mee! Wat superdesupergaaf zegquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:23 schreef Tinkerbell het volgende:
Rewimo, het is onbegrijpelijk, niet te bevatten, totaal onverwacht, totaal out of the blue, maar écht waar
Ik moet hartstikke janken van al die reacties![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:53 schreef Belana het volgende:
Tinkerbell!!Jou laat ik graag voor gaan hoor!! Wow!! wat een nieuws!!! Van harte gefeliciteerd!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |