Tsss, dat heb ik liever dan dat intellectuelen allerlei bijzonders in 'lage cultuur' gaan zoeken, zoals een tijdje terug in de mode was.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kan me prima in die quasi-intellectuele ("de manier van knuffelen kondigde de val van de muur aan")onderwerpen verplaatsen hoor. Maar ik erger me aan het feit dat er door die twee luchtfietsers overduidelijk denigrerend over "het gewone volk" wordt gesproken.
18e seizoen alweer.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:36 schreef tong80 het volgende:
Ik heb genoten en kijk uit naar Tom Barman. Wat een heerlijk concept is dit programma toch. Vreemd dat het nooit een prijs heeft gewonnen. De bedenker zou een standbeeld in Hilversum moeten krijgen.
Die was ook leuk he?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:40 schreef Tafkahs het volgende:
sjongejonge en gister als Brutti Sporchi e Cattivi.. wat een verwennerij
Meesterlijk, mogen ze best elk jaar uitzenden. Ik ken 'm al een beetje te goed, da's wel jammer.quote:
Mind the PI.quote:
Ik snap je opmerking niet.quote:
PI >quote:
Hij speelt een heel vaag spelletje met een kijkend oog achter de geschilderde visquote:
Wist je dat niet?quote:
Nee natuurlijk wist ik dat niet. Ik dacht dat die man op en top Amerikaan wasquote:Op zondag 24 juli 2005 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Wist je dat niet?
Prachtige bombastische film van Fellini.
Nee Sutherland is zijn artiestennaam, eigenlijk heet ie Mario Bombardinello.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:57 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nee natuurlijk wist ik dat niet. Ik dacht dat die man op en top Amerikaan was![]()
Zo goed als niet. Vaak verzon Fellini het allemaal op de dag zelf, vaak tot frustratie van de acteurs, omdat die zich totaal niet voor konden bereiden.quote:
Ja hoor, ouwehoer.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee Sutherland is zijn artiestennaam, eigenlijk heet ie Mario Bombardinello.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |