maar als starter op de arbeidsmarkt zal kopen er niet in zittenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:00 schreef Dementor het volgende:
Kopen als het kan.
Als je het goed doet is het een mooie spaarpot voor later
Ligt eraan waarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar als starter op de arbeidsmarkt zal kopen er niet in zitten
Als je iemand hebt (familie) die garant voor je wil staan kun je een hogere hypotheek krijgen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar als starter op de arbeidsmarkt zal kopen er niet in zitten
waar ik woon is de huizenmarkt nogal overspannen. Komen weinig huurhuizen vrij en koopwoningen boven de 2 ton zijn niet te betalen voor iemand die net 2 weken een vaste baan heeftquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:01 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ligt eraan waarHet is mij ook gelukt
* Hives gaat meteen lezenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:03 schreef Dementor het volgende:
http://www.rabobank.nl/info/execute/node?node_id=228840
Info over garant staan.
het is ook direct een extra drive in moeilijke tijden omdat je ook verantwoording hebt af te leggen aan diegene die voor jou garant staatquote:
Daar gaat het even niet om, ik vroeg me gewoon af wat iedereen vond.. Niet in mijn situatie..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Je bent 20, alleenstaand en nog aan de studie.
Kopen is uitgesloten!![]()
haha, ach die verantwoording afleggen zou ik niet nodig hebben. Moeders kan niet garant staan, want die heeft net zelf een huisgekocht dat erg zwaar op haar budget weegt. Daarnaast zullen mijn omes en tantes er ook niet veel voor voelenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
het is ook direct een extra drive in moeilijke tijden omdat je ook verantwoording hebt af te leggen aan diegene die voor jou garant staat
(Zo zie ik het dan nogal positief he)
Mijn vader is nog aan het dubben of hij direct een huis koopt voor me of garant gaat staan zodat ik er zelf ook aandeel in heb aan het eind van de rit.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
haha, ach die verantwoording afleggen zou ik niet nodig hebben, maar mijn moeder kan niet garant staan want die heeft net zelf een huisgekocht dat erg zwaar op haar budget weegt. Daarnaast zullen mijn omes en tantes er ook niet veel voor voelen
Ja huizen prijzen staan op een "Altime High" je leent dus veel tegen weinig rente,quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:25 schreef JAY-T het volgende:
Kopen..
Hypotheek staat nu ook op een heel lage rente trouwens..
en de huren zijn normaal ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:47 schreef Roskoo het volgende:
Als je mee wil doen aan die belachelijke prijsopdrijvingen van makelaars moet je vooral kopen.
hmm, dat is waar. Mijn huis was ook maar ¤110000quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waar ik woon is de huizenmarkt nogal overspannen. Komen weinig huurhuizen vrij en koopwoningen boven de 2 ton zijn niet te betalen voor iemand die net 2 weken een vaste baan heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |