Omdat er in Belgie geen 14 miljoen mensen wonen?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:29 schreef sp3c het volgende:
zie ik niet in waarom Nederland en Belgie met 30 miljoen (vrij rijke) inwoners bijj elkaar te klein zouden zijn voor de olympische spelen
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:08 schreef dancemacabre het volgende:
Dat kan allemaal via Luxemburgse financiering, de BeNeLux-games, gelet de huidige crisis is een enorme staatsinvestering in infrastructuur nodig gevolgd door spelen, maar eerst brood.
Trouwens dit is een beproeft recept.
Volgens mij kan het niet, omdat in de regel een stad zich kandidaat stelt en niet een land.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:50 schreef dVTB het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of organisatie door twee landen niet tegen de tradities van de Olympische Spelen is.
Dat is geen stelling, dat is een vraag.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:07 schreef RequestNL het volgende:
De stelling luidt:
Olympische spelen 2012
Nederland onderzoekt of het zich samen met België kandidaat wil stellen voor de of het zich samen met België kandidaat wil stellen voor de olympische spelen van 2012. Is het wel zinvol dat de twee kleine landjes hier zoveel in willen inversteren?
Ja precies, maar ik neem niet aan dat men naar Brussel gaat uitwijken voor pak 'm beet de zwemwedstrijden. Het lijkt me niet logisch dat een OS door twee landen wordt georganiseerd, aangezien er altijd (tot nu toe tenminste) één stad als organisator op de affiches staat.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:15 schreef tong80 het volgende:
Dat is juist mijn punt. Dacht je echt dat alle wedstrijden in Los Angeles en Seoel zijn gehouden. Ze wijken vaak uit naar plaatsen in de buurt. Trouwens die steden zijn bijna vergelijkbaar met een land zoals Nederland. Het zou dan Officiëel Amsterdam zijn maar officiëus gewoon heel Nederland met het wielrennen in Limburg en het zeilen in den Helder.
och er zijn evenveel Belgen als Grieken dus dat komt aardig in de buurtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:02 schreef RSM het volgende:
[..]
Omdat er in Belgie geen 14 miljoen mensen wonen?
ja want het is zo gigantisch lang reizen tussen utrecht, amsterdam en Rotterdam momenteelquote:Het zou moeten kunnen op het moment dat er een magneetbaan wordt aangelegd tussen Amsterdam Rotterdam en Utrecht
We zijn het er toch over eens dat Griekenland het niet kon ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:16 schreef placebeau het volgende:
Als Griekenland het kan, dan kan Nederland het zeker!
Ja, het trok op niet zoveel, maar ze hebben het toch geklaard. Dus dan kan het economisch veel sterkere Nederland het ook. En alle mogelijkheden zijn er in Nederland, het sportieve beleid is schitterend, dus waarom niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
We zijn het er toch over eens dat Griekenland het niet kon ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |