quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:36 schreef clauwheee het volgende:Blijven we vanmiddag thuis om voetbal te kijken ipv een terrasje te pakken, krijg je dit
Nou hier is de zon af en toe wel weer aanwezig hoor..tis heerlijk weer.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja de zon schijnt toch niet![]()
Maar het is ook niet echt koud te noemen ....
Tja ik zit de hele dag binnen... maar hier is het nog best bewolkt.. maar heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou hier is de zon af en toe wel weer aanwezig hoor..tis heerlijk weer.
En nu mag je alle drivers nog installerenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:40 schreef pascalheister het volgende:
zo xp staat er weer op
na een halve minuut al 1-0
De zon komt hier steeds vaker tevoorschijn. Maar het is zoooveel lekkerder in vergelijking met gisterenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik zit de hele dag binnen... maar hier is het nog best bewolkt.. maar heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen![]()
Ja dat klopt.. ik werd vannacht om 4 uur echt werkelijk waar drijfnat wakker... ik had opeens een waterbedquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
De zon komt hier steeds vaker tevoorschijn. Maar het is zoooveel lekkerder in vergelijking met gisteren
Ik heb prima geslapen, we hadden alle ramen open en alleen ff dicht gedaan toen het begon te onweren. Daarna alles gelijk weer open en dat was heerlijk. Ik ben dan ook veel te lang blijven liggen omdat ik echt heerlijk kon slapen vanaf een uur of zevenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat klopt.. ik werd vannacht om 4 uur echt werkelijk waar drijfnat wakker... ik had opeens een waterbed
Het mag van mij nog wel iets warmer worden eigenlijk..
nou valt mee alles werkt prima onder xpquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En nu mag je alle drivers nog installeren
Dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:51 schreef rubbereend het volgende:middag, vanochtend dacht k dat ons regen bespaard was gebleven, vervolgens ging t regenen en heb k de halve ochtend in de regen staan werken. Vannacht maar iets van 2,5 uur geslapen
tis niet mn dag tot nu toe
geen PSVers, dus dan mis je duidelijk kwaliteitquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:51 schreef Bananenman het volgende:
Ik vind het nog steeds zwáár overschat dat Nederlands team -20
en dan moet k vanavond ook nog een eind naar een verjaardag toefietsen, goede reden om zat te worden denk k maar.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden
Zo ik val hier in slaap op mijn werk... heb ook echt slecht geslapen vannacht en dan nog een dag werken erbij
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen PSVers, dus dan mis je duidelijk kwaliteit
[..]
en dan moet k vanavond ook nog een eind naar een verjaardag toefietsen, goede reden om zat te worden denk k maar.
moet strax ook nog ff t cadeau in elkaar zetten, maar ik pik nog wel ergens een uurtje of 2 slaap voordat k gaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik ga uit eten met vrienden/innen en daarna ff naar een grand cafe...
De terug reis duurt dan wel wat langermaar goed zondag kan ik nog de hele dag bijkomen..
Ik slaap zometeen wel in de trein....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet strax ook nog ff t cadeau in elkaar zetten, maar ik pik nog wel ergens een uurtje of 2 slaap voordat k ga
ach mocht je t voorbij rijden kun je tijdens de terugweg nog een keer slapenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik slaap zometeen wel in de trein....
Alleen moet ik wel opletten dat ik niet mijn station voorbij rij....
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach mocht je t voorbij rijden kun je tijdens de terugweg nog een keer slapen
Sorry ik heb geen geld meerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:27 schreef pascalheister het volgende:
Iemand interesse?
[TK] Hookipa kuitbroek, nieuw maat L
Nee, Hookipa sucksquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:27 schreef pascalheister het volgende:
Iemand interesse?
Kuitbroeken zijn uit Pascalquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:27 schreef pascalheister het volgende:
Iemand interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |