Die kale van de BBC docu, je herkent hem zoquote:
Helmond Sport - Eindhoven als seizoensopener, ook leukquote:
Zo jij hoeft voorlopig niet meer te werken.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:19 schreef rubbereend het volgende:
en hoppa 8 euro verdient, de 1-1 goed voorspeld
was de 3e keer op rij goed, in een paar weken 24 euroquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo jij hoeft voorlopig niet meer te werken.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:44 schreef tong80 het volgende:
Als er maar geen penalties komen, Methodmich moet om zes uur eten.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:44 schreef tong80 het volgende:
Als er maar geen penalties komen, Methodmich moet om zes uur eten.
Dat is ongeveer hoe onze vrijdag(nacht) eruit zag ja!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dus je hebt lieve toeristen bestolen een taxi genomen zonder te betalen, zwart rijden en gevochten met hooligans
Nee waren gasten van Sheffield Wednesday ofzo. Eén ervan had zo'n bekende kop, kwam me zo bekend voor. Bleek dat ie in de BBC documentaire Hooligans zat bij rellen met Engeland - Duitsland. En daar hebben wij gewoon een biertje mee gedronkenquote:
snel gegeten om 6 uur ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
Jammer zeg, klotepingels.
Rondje op kosten van de bijna jarige Foppe, tegen de kater.
Stoer man.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hoe onze vrijdag(nacht) eruit zag ja!
Die taxi was het mooist trouwensquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hoe onze vrijdag(nacht) eruit zag ja!
Nee hoor. Kan je nagaan hoe zo iets kan gaan leven.quote:
Nou wat een lol, je hebt even gedelte. Maar wat een teringstreek. Je bent echt in m'n achting gestegen. Ik schaam me dood dat jij in de Hools topics post. Wat een ongelooflijke loser ben je. En Jawi is net zo erg. Heb je nog een tegenstander in elkaar geslagen in de tussentijd en heb je nog meer stoere verhalen.quote:
Ja joh daar heb je niks op te zeggen dat snap ik wel.quote:
Dat bedoelde ik dus ook. Al twijfel ik soms aan de echtheid van de belevenissen van Jawi en Bananenman.En anders zijn ze best triestquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:54 schreef clauwheee het volgende:
Stoer man.
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:52 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee waren gasten van Sheffield Wednesday ofzo. Eén ervan had zo'n bekende kop, kwam me zo bekend voor. Bleek dat ie in de BBC documentaire Hooligans zat bij rellen met Engeland - Duitsland. En daar hebben wij gewoon een biertje mee gedronken
Eetsequote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:01 schreef golfer het volgende:
Lage streek inderdaad Bananenman.
Bluezz en ik gaan even onze vanmiddag nieuw aangeschafte BBQ uittesten, dus tot laters.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij zijn Banaan en JaWi altijd stoned en dronken en dan doe je van die rare dingen, vermoedelijk. Alleen in plaats van je dan bij nuchterheid eens achter de oren te krabben, tikken ze de verhalen hier neer... Dat is vreemdtriest.
En het leuke is ook dat ze ons van hun bevindingen op de hoogte houden terwijl niemand daar ook maar ene reet om geeft.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij zijn Banaan en JaWi altijd stoned en dronken en dan doe je van die rare dingen, vermoedelijk. Alleen in plaats van je dan bij nuchterheid eens achter de oren te krabben, tikken ze de verhalen hier neer... Dat is vreemd.
Tuurlijk johquote:
Die jongens met plakplaatjes en drie pilsjes in één hand?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
En het leuke is ook dat ze ons van hun bevindingen op de hoogte houden terwijl niemand daar ook maar ene reet om geeft.
Je hebt ze vaker in een kroeg, ze worden getollereerd maar niemand praat met ze of wil met ze samen worden gezien.
I don't give a shitquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:09 schreef Bananenman het volgende:
Ik zal jullie nooooooooit meer op de hoogte houden van onze duistere zijde ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |