quote:Op dinsdag 28 juni 2005 06:44 schreef SHERMAN het volgende:
Goeiemorge,
kan zometeen al weer gaan beginnen. Mijn baas begon gister te flippen omdat er vanmorgen zo veel werk te doen zou zijn, of ik alsjeblieft op mijn vrije dag wilde komen werken.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 06:44 schreef SHERMAN het volgende:
Goeiemorge,
kan zometeen al weer gaan beginnen. Mijn baas begon gister te flippen omdat er vanmorgen zo veel werk te doen zou zijn, of ik alsjeblieft op mijn vrije dag wilde komen werken.
Ja gister gebeld door me hosting dat ze de toegang wouden, dus forum ff verplaatst en er een paardrij site opgezetquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:50 schreef Sjowhan het volgende:
Hoe is het afgelopen met brein jortk?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja gister gebeld door me hosting dat ze de toegang wouden, dus forum ff verplaatst en er een paardrij site opgezet![]()
En ze toen de login gegeven
* JortK hoopt stiekem op wat publiciteit in de kranten ofzo
en je hosting heeft geen backups van je oude forum?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja gister gebeld door me hosting dat ze de toegang wouden, dus forum ff verplaatst en er een paardrij site opgezet![]()
En ze toen de login gegeven
* JortK hoopt stiekem op wat publiciteit in de kranten ofzo
Staan zeer persoonlijke spullen op dus die mogen ze niet zomaar weggevenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:29 schreef VeerMans het volgende:
[..]
en je hosting heeft geen backups van je oude forum?
Erg prijzig maar wel een optiequote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:21 schreef Jump het volgende:
JortK: de oplossing voor jouw probleem: http://www.tweakers.net/nieuws/37820
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |