heb htaxx op me board dus niemand kan erbij als je de codes niet weetquote:Op maandag 27 juni 2005 14:33 schreef Troel het volgende:
Tja, KAN binnenhalen is nog niet binnenhalen
Wat ga je nu doen dan?
dedicated 100mbit .NL bak natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 16:49 schreef Sjowhan het volgende:
Tsja, maarreuh JortK, heb je die board gehost op een eigen server, of via een hosting geregeld?
Maar dan nog; hoe komen ze aan jouw gegevens? beetje lullig van die hosting die zomaar de klantgegevens hebben gegeven aan breinquote:Op maandag 27 juni 2005 17:00 schreef JortK het volgende:
[..]
dedicated 100mbit .NL bak natuurlijk![]()
![]()
![]()
Maar ze kunnen me niets maken want ze kunnen niet op me site komen
dat zou haast niet kunnen, iig; zo iemand heb ik nog niet meegemaakt...quote:Op maandag 27 juni 2005 17:24 schreef Troel het volgende:
Tja, of iemand heeft zijn codes even doorgegeven aan Brein.
Neej dit is niet het geval, ze schrijven ook dat ze een vermoeden hebbenquote:Op maandag 27 juni 2005 17:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat zou haast niet kunnen, iig; zo iemand heb ik nog niet meegemaakt...
Maar goed, stel dat, zou dat knap lullig zijn...
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 06:44 schreef SHERMAN het volgende:
Goeiemorge,
kan zometeen al weer gaan beginnen. Mijn baas begon gister te flippen omdat er vanmorgen zo veel werk te doen zou zijn, of ik alsjeblieft op mijn vrije dag wilde komen werken.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 06:44 schreef SHERMAN het volgende:
Goeiemorge,
kan zometeen al weer gaan beginnen. Mijn baas begon gister te flippen omdat er vanmorgen zo veel werk te doen zou zijn, of ik alsjeblieft op mijn vrije dag wilde komen werken.
Ja gister gebeld door me hosting dat ze de toegang wouden, dus forum ff verplaatst en er een paardrij site opgezetquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:50 schreef Sjowhan het volgende:
Hoe is het afgelopen met brein jortk?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja gister gebeld door me hosting dat ze de toegang wouden, dus forum ff verplaatst en er een paardrij site opgezet![]()
En ze toen de login gegeven
* JortK hoopt stiekem op wat publiciteit in de kranten ofzo
en je hosting heeft geen backups van je oude forum?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja gister gebeld door me hosting dat ze de toegang wouden, dus forum ff verplaatst en er een paardrij site opgezet![]()
En ze toen de login gegeven
* JortK hoopt stiekem op wat publiciteit in de kranten ofzo
Staan zeer persoonlijke spullen op dus die mogen ze niet zomaar weggevenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:29 schreef VeerMans het volgende:
[..]
en je hosting heeft geen backups van je oude forum?
Erg prijzig maar wel een optiequote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:21 schreef Jump het volgende:
JortK: de oplossing voor jouw probleem: http://www.tweakers.net/nieuws/37820
Word je gevraagd voor 2 uur, maar werk je 5 uur.quote:
Krijg je dan overuren?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:49 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Word je gevraagd voor 2 uur, maar werk je 5 uur.
Word gewoon op de planning er bij gezet.quote:
da's wel minder, maar begrijpelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Word gewoon op de planning er bij gezet.
Goede toekomst zit wel goedquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:48 schreef Jo0Lz het volgende:![]()
![]()
Oi allemaal, prettige lunch ! Een goede bekomst
Heb nu 11 maanden gewerkt achter elkaar, over 1 maand vakantie 3 weken:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:42 schreef BlueCurl het volgende:
wat gaan we eigenlijk allemaal doen tijdens de zomervakantie?
ikkuh scheikunde boekje doorwerken en lekker op vakantie
naar noorden van noorwegen, zweden en finland! op walvis safari
voor de rest lekker relaxen
Jullie?
lucky motherfuckerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:18 schreef VeerMans het volgende:
ik nog 4 werkdagen en ik heb een maand vrij![]()
LOLquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:35 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Wel onbetaald
Ik heb al mn vrije dagen al opgenomen
trustequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:51 schreef Sjowhan het volgende:
Slapen gaat
hard gewerkt en moe; 7.45 weer bij fysio..
Ik ook nietquote:
het klote is dat ik dus niet naar werk ofzo hoef..quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ook niet
Werk enzo hč
Achja, wat doe je eraan !
Morgūh btw.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:45 schreef mschol het volgende:
[..]
het klote is dat ik dus niet naar werk ofzo hoef..
Succes bij IBM kerel... zijn volgens mij niet de meest meewerkende gastenquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Ga je bed in dan man!
Of wil je met mij ruilen?
En kan je om half 10 bij IBM zijn?
Wel als je zelf gedeelte van het beleid mag bepalenquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Succes bij IBM kerel... zijn volgens mij niet de meest meewerkende gasten
Werk houden voor jezelfquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel als je zelf gedeelte van het beleid mag bepalen![]()
Erg amerikaans, maar ik zit er al meer dan half jaar
en voorlopig ben ik nog niet klaar met de opdracht denk ik
Project schiet uiteraard niet op zoals het zou moetenquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Werk houden voor jezelf
Kan makkelijk als je zelf het beleid bepaalt. Ook al is het maar gedeeltelijk
Nou, 't was gewoon een man hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:00 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Heb je een lekkere fysiotherapuet dan?
Vroeger tmfweb en 12movequote:Op woensdag 29 juni 2005 10:12 schreef JortK het volgende:
Waar kan ik een gratis inbelabonnement krijgen?
Zon, voor niets gaat de zon opquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vroeger tmfweb en 12move
Bestaan die nog?
Talpa?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
of die andere gasten van de reclame met bua van er van dorens ofzo
nee...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |