Da's mooi klotequote:Op woensdag 29 juni 2005 16:15 schreef mschol het volgende:ben gebeld door de mogelijk stageplek:
ik ben niet aangenomen omdat ze vinden dat ik niet genoeg ervaring heb...
Inderdaadquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:23 schreef SHERMAN het volgende:
Waarom ga je dan stage lopen? Toch juist om ervaring op te doen?
Stomme homo's.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad
En daarnaast is het ook nog een goedkope kracht voor het bedrijf, ik snap het iig niet waarom ze je niet aannemen.
Euhm omdat: Stomme mensen-die-mschol-niet-aannamen-omdat-hij-te-weinig-ervaring-zou-hebben niet klinkt?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:31 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het houden van mannen te maken
zoals me broer en vader zeiden:quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:23 schreef SHERMAN het volgende:
Waarom ga je dan stage lopen? Toch juist om ervaring op te doen?
bereid veel geld te dokkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:38 schreef VeerMans het volgende:
Maar eh stage doe je toch omdat je nog weinig ervaring hebt? lekker stagebedrijf *@&$(#$
Wij zoeken nog een stagair
tja das mondriaan hequote:Op woensdag 29 juni 2005 16:51 schreef VeerMans het volgende:
Moet je aan mon3aan betalen als je een stagair wil? das ook raar, wij betalen alleen stagaires geen scholen
Hogedrukspuit dr in!quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:07 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ook
Eventjes wat anders doen, bruine bak schoonmaken, want denk dat die ook nog nooit is schoongemaakt door me bejaarde hospita
bruine bak??quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:07 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ook
Eventjes wat anders doen, bruine bak schoonmaken, want denk dat die ook nog nooit is schoongemaakt door me bejaarde hospita
zou er dus wel in kunnenquote:
[stampede] Help Fok! mee zoeken naar een medicijn tegen HIV!quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Weet iemand waar ik dat programma kan downloaden om ziektes mee op te sporen? Ik had dat draaien hier en heb alles geformateerd. Er is ook een team van Fok dat meedoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |