Dan geloof je me toch niet joh.quote:
Ocean's 12 is tof.quote:
Gijs.... jij vind Dawn of the Dead een geweldige filmquote:
Is best een coole filmquote:Op zondag 26 juni 2005 13:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs.... jij vind Dawn of the Dead een geweldige film![]()
![]()
![]()
quote:
Hoe is het dan ? Geniet je een beetje met dit weer. Ook met die koude brompot naast je ?quote:
ze hoeft iig geen airco te kopenquote:Op zondag 26 juni 2005 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe is het dan ? Geniet je een beetje met dit weer. Ook met die koude brompot naast je ?
Ik vermaak me prima.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe is het dan ? Geniet je een beetje met dit weer. Ook met die koude brompot naast je ?
Nakijken,... heerlijk zo in het zonnetje.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:14 schreef Toadette het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima.
Van mij mag elk weekend zo lang duren.
Lekker tutten in huis.
Straks nog eens lekker in de zon gaan zitten, nadat de dingen van school zijn nagekeken.
En hoe gaat het met jullie?
Groeit de buik nog goed.
Hoe gaat het huisje?
Een meisjequote:
de eerste 3 maanden dan lijkt mequote:Op zondag 26 juni 2005 14:26 schreef Chocobo het volgende:
Ga wel overstappen van xs4all.nl naar tiscali denk ik. Is sneller en goedkoper + ik kan gratis naar vast mobiel bellen.
Betaal nu dik 50 euro per maand voor Basic ADSL excl. telefoonkosten en ga straks 28 euro per maand betalen voor sneller internet en gratis telefonie![]()
Nope,.... Elke maand hetzelfdequote:
hoeveel tijd hebben jullie om over te gaan?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nakijken,... heerlijk zo in het zonnetje.
Met ons prima. Gaat hard nu. Ergens volgende week (niet aankomende) krijgen we de sleutel en dan is het even aanpoten. Met de buik ook alles goed. Dit kind is drukker dan Daan tot nu toe
Wat is er tof aan dan?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ocean's 12 is tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |