ik vond het ook een goede film ^ O^quote:Op zondag 26 juni 2005 11:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoorde op mijn werk ook goede verhalen
Whahahaha! ! ! !quote:Op zondag 26 juni 2005 10:43 schreef Toadette het volgende:
[..]
wie wil er met hem mee?
ik niet namelijk.
is goed......quote:Op zondag 26 juni 2005 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whahahaha! ! ! !
Ga je dan een keer met mij naar de film? Mag jij kiezen
Ik kan best 7,50 missen voor een kaartje voor jou hoorquote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan best 7,50 missen voor een kaartje voor jou hoor
Dan geloof je me toch niet joh.quote:
Ocean's 12 is tof.quote:
Gijs.... jij vind Dawn of the Dead een geweldige filmquote:
Is best een coole filmquote:Op zondag 26 juni 2005 13:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs.... jij vind Dawn of the Dead een geweldige film![]()
![]()
![]()
quote:
Hoe is het dan ? Geniet je een beetje met dit weer. Ook met die koude brompot naast je ?quote:
ze hoeft iig geen airco te kopenquote:Op zondag 26 juni 2005 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe is het dan ? Geniet je een beetje met dit weer. Ook met die koude brompot naast je ?
Ik vermaak me prima.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe is het dan ? Geniet je een beetje met dit weer. Ook met die koude brompot naast je ?
Nakijken,... heerlijk zo in het zonnetje.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:14 schreef Toadette het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima.
Van mij mag elk weekend zo lang duren.
Lekker tutten in huis.
Straks nog eens lekker in de zon gaan zitten, nadat de dingen van school zijn nagekeken.
En hoe gaat het met jullie?
Groeit de buik nog goed.
Hoe gaat het huisje?
Een meisjequote:
de eerste 3 maanden dan lijkt mequote:Op zondag 26 juni 2005 14:26 schreef Chocobo het volgende:
Ga wel overstappen van xs4all.nl naar tiscali denk ik. Is sneller en goedkoper + ik kan gratis naar vast mobiel bellen.
Betaal nu dik 50 euro per maand voor Basic ADSL excl. telefoonkosten en ga straks 28 euro per maand betalen voor sneller internet en gratis telefonie![]()
Nope,.... Elke maand hetzelfdequote:
hoeveel tijd hebben jullie om over te gaan?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nakijken,... heerlijk zo in het zonnetje.
Met ons prima. Gaat hard nu. Ergens volgende week (niet aankomende) krijgen we de sleutel en dan is het even aanpoten. Met de buik ook alles goed. Dit kind is drukker dan Daan tot nu toe
Wat is er tof aan dan?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ocean's 12 is tof.
1 augustus gaan de deuren hier dicht. Heb 3 weken de tijdquote:Op zondag 26 juni 2005 14:29 schreef Toadette het volgende:
[..]
hoeveel tijd hebben jullie om over te gaan?
Wanneer moeten jullie het huidige huis verlaten?
Geen idee ik lul maar meequote:
dat is lekker.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
1 augustus gaan de deuren hier dicht. Heb 3 weken de tijdLekker rustig aan doen dus
quote:Op zondag 26 juni 2005 14:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee ik lul maar meeMoet hem nog zien
Jou vertellen dat het een meisje wordtquote:
Erg weinig.... noem het eerder opknappen !quote:Op zondag 26 juni 2005 14:30 schreef Toadette het volgende:
[..]
dat is lekker.
Moeten jullie veel klussen in het nieuwe huis?
Dat denken er veelquote:Op zondag 26 juni 2005 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jou vertellen dat het een meisje wordt![]()
Dat Julia Roberts zichzelf gaat spelen, Bruce Willes die zichzelf speelt, dingen die fout gaan, dingen die niet kunnen, de grappen. Tuurlijk suckt het verhaal, maar hey, tis nog altijd grapiger dan rennende zombiesquote:
whahahahahahaquote:Op zondag 26 juni 2005 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tuurlijk suckt het verhaal, maar hey, tis nog altijd grapiger dan rennende zombies![]()
valt nog mee maar je kan helaas je kpn tel abbo nog steeds niet opzeggen of kan dat wel als deze eenmaal aangesloten is?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nope,.... Elke maand hetzelfde
Onbeperkt toegang tot internet
Inclusief Tiscali Telefonie
Geen datalimiet
Overal ter wereld je e-mail lezen via Webmail
Telefonisch bereikbaar tijdens het internetten
Makkelijk te installeren middels het Doe-Het-Zelf Installatiepakket
Gratis Ethernet modem t.w.v. ¤ 69,- *
Geen aansluitkosten t.w.v. ¤ 74,95 *
En nog meer...
29,95 per maand
Snelheid 4096 / 640
dat is gunstig.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Erg weinig.... noem het eerder opknappen !
Nee,... ik heb alles opgezegd zeg maar. Je moet echter wel altijd blijven betalen voor de Telefooningang je huis in. Dat kost 9 euro per maand. Maar ja,... normaal betaal ik 110 euro per 2 maanden aan KPN.... liever 18 euro dan maarquote:Op zondag 26 juni 2005 14:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
valt nog mee maar je kan helaas je kpn tel abbo nog steeds niet opzeggen of kan dat wel als deze eenmaal aangesloten is?
dat bedoel ik ja, je moet een kpn abbo houden of hetzelfde bedrag als kosten voor die lijn. Ik heb nu niet eens een vaste telefoon dus die zou ik ook weer aan moeten vragenquote:Op zondag 26 juni 2005 14:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... ik heb alles opgezegd zeg maar. Je moet echter wel altijd blijven betalen voor de Telefooningang je huis in. Dat kost 9 euro per maand. Maar ja,... normaal betaal ik 110 euro per 2 maanden aan KPN.... liever 18 euro dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |