Ben nog geen 1x geweest hier in het dorpquote:Op zondag 26 juni 2005 01:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
Nou, ben naar Madagascar geweest(ga echt elke week naar de bios
) heeeeele leuke film
Ik ook niet, het is altijd Scheveningen/Kuip of Arenaquote:Op zondag 26 juni 2005 09:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben nog geen 1x geweest hier in het dorp
Waarom niet hier danquote:Op zondag 26 juni 2005 09:40 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik ook niet, het is altijd Scheveningen/Kuip of Arena
quote:Ik zie de voetgangers maar voor de helft of soms zelfs helemaal niet!
Dit is een probleem welke veel gebruikers van (oudere) Ati videokaarten hebben. Het is niet duidelijk of het enkel aan de drivers ligt, of aan de combinatie drivers + game. Oplossing is in veel gevallen alsvolgt:
Uninstalleer je drivers en herstart je computer
Download en installeer de Ati Catalyst 4.9 drivers (met Control Centre). Ze zijn te downloaden van deze locatie:
.Net Framework is een vereiste voor deze drivers, welke te downloaden is van deze locatie.
Herstart je computer en verwijder het volgende bestand: C:\Documents and Settings\Je gebruikersnaam\My Documents\GTA San Andreas User Files\gta_sa.set
Hierdoor zijn je settings gereset, dus wanneer je het spel opstart dien je het opnieuw in te stellen. Je savegames ben je in ieder geval _niet_ kwijt.
Scheveningenquote:Op zondag 26 juni 2005 09:40 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ook niet, het is altijd Scheveningen/Kuip of Arena
Serieus, wat vond je er cool aan? Er zat gewoon geen verhaal in! Het was meer een verzameling acteurs die krampachtig probeerde "cool" te doen! In het vorige deel hadden ze een doel, je zag hoe de planning ging en vervolgens voerde ze de roof uit. In dit deel gingen ze verschillende zaken stelen, via onrealistische plannen (een huis optillen, tuurlijk) het ging elkeer fout. En achteraf hadden ze toch iets goed gedaan ofzo.quote:
wie wil er met hem mee?quote:Op zondag 26 juni 2005 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ik wil moet alleen Land of the Dead en War
quote:Op zondag 26 juni 2005 10:43 schreef Toadette het volgende:
ik niet namelijk.
Ik hoorde op mijn werk ook goede verhalenquote:
ik vond het ook een goede film ^ O^quote:Op zondag 26 juni 2005 11:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoorde op mijn werk ook goede verhalen
Whahahaha! ! ! !quote:Op zondag 26 juni 2005 10:43 schreef Toadette het volgende:
[..]
wie wil er met hem mee?
ik niet namelijk.
is goed......quote:Op zondag 26 juni 2005 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whahahaha! ! ! !
Ga je dan een keer met mij naar de film? Mag jij kiezen
Ik kan best 7,50 missen voor een kaartje voor jou hoorquote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan best 7,50 missen voor een kaartje voor jou hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |