Nou, ik weet wel zeker dat dit uitmaakt. Iedereen denkt tegenwoordig alles te weten zonder feiten te kennen of iets mee gemaakt te hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:08 schreef KumA het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in deze tijd niet zoveel uitmaakt of je in nederland achter een monitor zit of hier, met de media weet je in nederland net zoveel als de moeder weet.
Nederland durft echt geen positie in te nemen tegenover Amerika, dus dat zie ik niet gebeuren.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:21 schreef Marietje_34 het volgende:
Intussen heeft de Arubaanse minister van Justitie uitgesproken dat zij wil dat Nederland steun betuigt aan Aruba, omdat de Amerikaanse pers het doet voorkomen dat Aruba een soort van Sodom en Gomorra zou zijn en hun (Nederlandse) rechtssysteem zou ook verderfelijk zijn.
Ik vind dat ze wel een punt heeft eigenlijk.
Ganz richtig Massivequote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:28 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Nou, ik weet wel zeker dat dit uitmaakt. Iedereen denkt tegenwoordig alles te weten zonder feiten te kennen of iets mee gemaakt te hebben.
Hm, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:33 schreef halion het volgende:
[..]
Nederland durft echt geen positie in te nemen tegenover Amerika, dus dat zie ik niet gebeuren.
ik geef Balkenende een "quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:33 schreef halion het volgende:
[..]
Nederland durft echt geen positie in te nemen tegenover Amerika, dus dat zie ik niet gebeuren.
" als ze het zouden doen.
De Bush administratie weet niet eens wie 'Balkenende' is man. Laat staan hoe je het moet uitspreken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:09 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik geef Balkenende een " [afbeelding] " als ze het zouden doen.
Hahaha, de hoogmoedswaanzin.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:29 schreef Marietje_34 het volgende:
Misschien kunnen we via de ambassade in Washington de beeldvorming in de pers weer rechtzetten."
persoonlijk lijkt me het mij toch niet geheel onmogelijk dat ze wel kritiek zouden hebben op ofwel Aruba danwel het Nederlandse rechtssysteemquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:29 schreef Marietje_34 het volgende:
net gelezen op NU:
Dat de Amerikaanse autoriteiten kritiek zouden hebben op Aruba wees Donner resoluut van de hand. "Ik weet gewoon dat naar hun gevoel alles wordt gedaan wat gedaan kan worden", aldus de minister. '
Ik heb t niet over wat mensen denken te weten, want voorlopig denkt die moeder alles al te weten, zij is immers degene die alle beschuldigingen al klaar heeft voor dat t rechtssysteem dat heeft. Waar ik t over heb is dat iemand in nederland kwa feiten net zoveel kan weten als hier op aruba.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:28 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Nou, ik weet wel zeker dat dit uitmaakt. Iedereen denkt tegenwoordig alles te weten zonder feiten te kennen of iets mee gemaakt te hebben.
Sjees zeg, dus iemand die achter z'n pctje een beetje zit te surfen weet net zoveel als een moeder die dingen op de plek zelf te horen kan krijgen? Dat vind ik best knap zeg! Op die manier hoeven we nooit meer de straat op om iets te weten te komen en kunnen we altijd vanuit onze luie stoel conclusies trekken! Gaaf!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:26 schreef KumA het volgende:
[..]
Ik heb t niet over wat mensen denken te weten, want voorlopig denkt die moeder alles al te weten, zij is immers degene die alle beschuldigingen al klaar heeft voor dat t rechtssysteem dat heeft. Waar ik t over heb is dat iemand in nederland kwa feiten net zoveel kan weten als hier op aruba.
Dude, alles wat hier gebeurt staat binnen vijf minuten op minstens 5 internet sites en CNN. En als je denkt dat die moeder er zo op zit.... zij zit nog steeds te zeggen dat d'r dochter zo'n engel is terwijl de rest van de wereld al weet dat t niet zo is. Tenzij je onder een steen leeft maakt t in deze tijd weinig uit waar je woont, nieuws gaat snel.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:31 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Sjees zeg, dus iemand die achter z'n pctje een beetje zit te surfen weet net zoveel als een moeder die dingen op de plek zelf te horen kan krijgen? Dat vind ik best knap zeg! Op die manier hoeven we nooit meer de straat op om iets te weten te komen en kunnen we altijd vanuit onze luie stoel conclusies trekken! Gaaf!
Denk je niet dat zij bedoelt dat haar dochter met haar gedrag nooit gevraagd heeft vermoord te worden?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:37 schreef KumA het volgende:
[..]
Dude, alles wat hier gebeurt staat binnen vijf minuten op minstens 5 internet sites en CNN. En als je denkt dat die moeder er zo op zit.... zij zit nog steeds te zeggen dat d'r dochter zo'n engel is terwijl de rest van de wereld al weet dat t niet zo is. Tenzij je onder een steen leeft maakt t in deze tijd weinig uit waar je woont, nieuws gaat snel.
Trouwens zeg me is wat die moeder zou kunnen weten dat iemand achter z'n pc'tje niet zou kunnen weten??
Nee, volgens haad is haar dochter heilig en zalig, en is Joran een sluwe, gewetenloze seriemoordenaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:41 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Denk je niet dat zij bedoelt dat haar dochter met haar gedrag nooit gevraagd heeft vermoord te worden?
Djees je heb mooie woorden maar zelf zit je wel conclussies te trekken, jij weet al dat ze "vermoord" is? En niemand vraagt om de dood over vermissing, maar bij bepaalde levenstijlen is er wel een hogere risico op problemen!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:41 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Denk je niet dat zij bedoelt dat haar dochter met haar gedrag nooit gevraagd heeft vermoord te worden?
Heb gehoord (weet niet of t waar is) dat ze al is een stunt heeft uitgehaald met verdwijnen omdat ze een BMW van d'r pappie wildequote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, volgens haad is haar dochter heilig en zalig, en is Joran een sluwe, gewetenloze seriemoordenaar.
En dat terwijl er nog steeds een kans is dat ze weggelopen is - iets waar ik inmiddels alle begrip voor zou hebben.
Ach, dat soort verhalen moet je maar met een korrel zout nemen hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:51 schreef KumA het volgende:
[..]
Heb gehoord (weet niet of t waar is) dat ze al is een stunt heeft uitgehaald met verdwijnen omdat ze een BMW van d'r pappie wilde
Ik weet maar ik hoor t steeds vaker van amerikanen, want om te beginnen geloof ik niets uit de Diario!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ach, dat soort verhalen moet je maar met een korrel zout nemen hoor.
Waar op Aruba woon je ergens?
Netjes hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:54 schreef KumA het volgende:
[..]
Ik weet maar ik hoor t steeds vaker van amerikanen, want om te beginnen geloof ik niets uit de Diario!
Terrabana Residence.
Dus als je het lijk maar gewoon laat verdwijnen mag je van matthijst je suf moordenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:26 schreef matthijst het volgende:
Amerikanen sporen niet, maffe gasten.
Wat moet er dan gebeuren: die jongens veroordelen zonder dat er een lijk gevonden is?
Volgens de Nederlandse leider van het onderzoek is ze naar zijn mening gewoon dood.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:46 schreef heiden6 het volgende:
Nee, volgens haad is haar dochter heilig en zalig, en is Joran een sluwe, gewetenloze seriemoordenaar.
En dat terwijl er nog steeds een kans is dat ze weggelopen is - iets waar ik inmiddels alle begrip voor zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |