abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:10:41 #161
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_28293485
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:00 schreef halion het volgende:
Ik heb niet zo'n moeite met die moeder hoor, heb er wel respect voor.
Je moet nu eenmaal een grote bek hebben in deze wereld, wil er nog naar je geluisterd worden.
Geloof me, met de welbekende Nederlandse 'nuchter -en bescheidenheid' was deze zaak al lang niet meer in het nieuws. Ik kots op die eeuwige Hollandse nuances. Fuck off.
Maar je moet rekening houden waar je ben. Vergeet niet dat Aruba relatief heel crimineel vrij is. Een van de grote problemen is ook geweest dat de regering hier niet geweten heeft hoe met de situatie om te gaan, en dan bedoel ik nu ff vooral omgang met de media.
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:15:14 #162
112371 halion
Iqztrepp
pi_28293548
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:10 schreef KumA het volgende:

[..]

Maar je moet rekening houden waar je ben. Vergeet niet dat Aruba relatief heel crimineel vrij is. Een van de grote problemen is ook geweest dat de regering hier niet geweten heeft hoe met de situatie om te gaan, en dan bedoel ik nu ff vooral omgang met de media.
Het probleem is dat Nederlanders bepaalde gedragingen vaak 'te gek' of 'overdreven' vinden.
De 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' overtuiging dus. En juist met die mentaliteit zul je nooit boven de massa uitstijgen. En mocht je dat toch lukken, dan wordt je kop wel afgehakt door de rest.
Het wordt tijd dat we wat van de Amerikanen leren. Durf eens een standpunt in te nemen en die hoog te houden. Big up voor Momma Holloway, dat is tenminste een echte vrouw, waarvan ik er in ons land erg weinig zie rondlopen.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:17:54 #163
31971 KumA
pi_28293593
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:08 schreef milagro het volgende:

[..]

3 knullen die als laatste met jouw kind gezien zijn en die al 2 keer hun verhaal gewijzigd hebben, die mag je beschuldigen van te weten wat er gebeurd is, want dat is wat ze doet.

ze zegt niet dat zij de moordenaars zijn, ze zegt dat zij moeten weten wat zich heeft afgespeeld, maar dat ze dat maar niet willen zeggen en dat dat haar razend maakt.

als je dat als wanhopig ouder al niet meer mag, zonder voor hysterisch wijf weggezet te worden.... ze was helemaal niet hysterisch, en al was ze dat wel, so fucking what! haar kind is ws dood!!!
Ik persoonlijk denk dat Joran wat met de verdwijning zelf te maken heeft, maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik ben nog steeds van mening dat iemand pas schuldig is als dat bewezen is. Vergeet niet dat er nog geen lichaam is gevonden en dit niet de eerste keer is. Ook is deze mevrouw t eiland opgekomen met een grote mond, nog voordat er iemand is aangehouden.
En betreft dat ze een verhaal hebben veranderd, ze zijn jong en hebben ongetwijfeld geen christelijk feestje gehad, ik keen geen tieners die na een uitgaans nachtje geen lul verhaaltje verzint, en al helemaal niet als blijkt dat er een chick is verdwenen waarmee je was.

Overigens voor de duidelijkheid denk ik dat de jongen er best is wat mee te maken kan hebben, ook vind ik t heel erg voor die moeder, maar geen van allen zijn we bezig met t onderzoek, lijkt me dan ook niet correct om al mensen te gaan beschuldiggen.
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:21:40 #164
112371 halion
Iqztrepp
pi_28293667
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:17 schreef KumA het volgende:

[..]

Ik persoonlijk denk dat Joran wat met de verdwijning zelf te maken heeft, maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik ben nog steeds van mening dat iemand pas schuldig is als dat bewezen is. Vergeet niet dat er nog geen lichaam is gevonden en dit niet de eerste keer is. Ook is deze mevrouw t eiland opgekomen met een grote mond, nog voordat er iemand is aangehouden.
En betreft dat ze een verhaal hebben veranderd, ze zijn jong en hebben ongetwijfeld geen christelijk feestje gehad, ik keen geen tieners die na een uitgaans nachtje geen lul verhaaltje verzint, en al helemaal niet als blijkt dat er een chick is verdwenen waarmee je was.

Overigens voor de duidelijkheid denk ik dat de jongen er best is wat mee te maken kan hebben, ook vind ik t heel erg voor die moeder, maar geen van allen zijn we bezig met t onderzoek, lijkt me dan ook niet correct om al mensen te gaan beschuldiggen.
Momma Holloway heeft nog helemaal niemand van moord beschuldigd, dus ik weet niet waar je het vandaan haalt. Ga eerst eens wat lezen op Foxnews.com ofzo voordat je onzin post.
Momma Holloway geeft alleen aan dat de verdachten bepaalde zaken achter houden en niet alles vertellen wat ze weten. En dat lijkt me vrij duidelijk doordat ze hun verklaringen vier keer omgegooid hebben.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:25:18 #165
31971 KumA
pi_28293739
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:15 schreef halion het volgende:

[..]

Het probleem is dat Nederlanders bepaalde gedragingen vaak 'te gek' of 'overdreven' vinden.
De 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' overtuiging dus. En juist met die mentaliteit zul je nooit boven de massa uitstijgen. En mocht je dat toch lukken, dan wordt je kop wel afgehakt door de rest.
Het wordt tijd dat we wat van de Amerikanen leren. Durf eens een standpunt in te nemen en die hoog te houden. Big up voor Momma Holloway, dat is tenminste een echte vrouw, waarvan ik er in ons land erg weinig zie rondlopen.
Ik persoonlijk heb mij nooit echt op me gemak gevoeld met nederlandse mentaliteit. Maar ik werk nu 2 jaar met amerikanen en ze zijn soms wel een beetje overdreven. Maar dit is allemaal persoonlijk, wat vind je zelf t prettigst om bij te leven, leef hoe je wil, doe wat je wil, maar laat daar wel iemand anders in z'n waarde. Er zijn hier spots op TV geweest van zwervers die crack doen, ze doen een rondje hoeren buurt ze laten jonge US chicks zien die party'en met de text "why do kids still go to aruba". Moeders en vaders hebben groot leed, maar vergeet niet wat ze teweeg brengen door de deze media hype.
Overigens moeten we ook niet alle amerikanen over 1 hoop gooien, ik spreek er veel die 't zelf ook een te grote hype vinden. Mooiste actie vind ik nog wel dat ze in alabama een lijst in de krant zouden hebben geplaatst van alle mensen die vermist zijn ofzo en nooit iemand van in de media is geweest.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:21:37 #166
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_28296809
Dat die moeder met droge ogen kan beweren dat haar dochter een heel rustig meisje is dat zichzelf nooit in de problemen zou werken... Wat een naïviteit zeg. Tuurlijk is zijn lekker gaan feesten en los gegaan. Welke op vakantie zijnde tiener doet dat nou niet? Helemaal in zo'n tropische setting als Aruba.
Ook jammer dat ze gelijk denkt te weten wie er schuldig is. Ze weet zeker dat dat die rechter er wat mee te maken heeft. Sorry hoor, maar heeft die moeder een politietraining achter de rug ofzo? What makes her the expert?

Natuurlijk kan je haar reactie begrijpen maar een beetje Amerikaanse arrogantie komt er ook wel om de hoek kijken.
I don't really come from outer space || Last.fm
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:26:20 #167
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_28296917
Amerikanen sporen niet, maffe gasten.
Wat moet er dan gebeuren: die jongens veroordelen zonder dat er een lijk gevonden is?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_28296961
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 11:21 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat die moeder met droge ogen kan beweren dat haar dochter een heel rustig meisje is dat zichzelf nooit in de problemen zou werken... Wat een naïviteit zeg. Tuurlijk is zijn lekker gaan feesten en los gegaan. Welke op vakantie zijnde tiener doet dat nou niet? Helemaal in zo'n tropische setting als Aruba.
Het gaat erom dat de moeder van mening is dat de dochter nooit het gedrag zal gaan vertonen wat tot de moord van de dochter zal leiden. Lijkt me toch voor de hand liggend dat elke moeder op zo'n manier over haar dochter zou praten, niet?
quote:
Ook jammer dat ze gelijk denkt te weten wie er schuldig is. Ze weet zeker dat dat die rechter er wat mee te maken heeft. Sorry hoor, maar heeft die moeder een politietraining achter de rug ofzo? What makes her the expert?
Wat maakt jou de expert? Wie ben jij om de moeder de les te leren?
quote:
Natuurlijk kan je haar reactie begrijpen maar een beetje Amerikaanse arrogantie komt er ook wel om de hoek kijken.
Net als jouw arrogantie?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:30:47 #169
28167 matthijst
pi_28297087
Chickie duikt binnenkort op in Girls Gone Wild deel 816 gok ik
En die moeder nog volhouden dat het haar dochter niet is. Tieten aan het flashen. Paspoort in de hand, sofinummer op d'r voorhoofd getatoeerd... "nee hoor, mijn dochter is braaf".
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:41:43 #170
31971 KumA
pi_28297448
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 11:27 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Wat maakt jou de expert? Wie ben jij om de moeder de les te leren?
Ik geloof dat je nou juist zijn punt sterk maakt, net zo min als hij de les aan de moeder kan leren kan die moeder niet het rechts systeem gaan vertellen wie er schuldig is.
pi_28297603
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 01:36 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Jawel knul.
[..]

Het zou natuurlijk wel kunnen kloppen, ik zou iniedergeval ook mijn kaarten zetten op mooie toeristes die de bloemetjes buiten komen zetten ipv dikke Arubaanse koeien die al op hun 19'e zeker 2 kinderen hebben
Er zijn zat mooie Arubaanse dames die niet dik zijn en die niet op een jonge leeftijd kinderen krijgen. Beetje domme vooroordeel van je!
pi_28297896
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:52 schreef HarigeKerel het volgende:
Als de Arubanen met de FBI ipv de kaaskoppen dit onderzoek zouden leiden wisten we nu al precies wat er plaatsgevonden zou hebben.
Er waren er 6 FBI agenten nu zijn dat er 3. De FBI is daar op verzoek van familie Holloway. De FBI heeft een begeleidende rol in de zaak.
pi_28297960
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 11:41 schreef KumA het volgende:

[..]

Ik geloof dat je nou juist zijn punt sterk maakt, net zo min als hij de les aan de moeder kan leren kan die moeder niet het rechts systeem gaan vertellen wie er schuldig is.
Maar je kan niet ontkennen dat zo'n moeder dichter bij het vuur staat, en vanuit die positie wellicht een betere waarneming kan doen dan iemand die in nederland op z'n kamertje naar z'n monitortje zit te turen. Dus in dat opzicht vind ik niet dat ik zijn punt sterk.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:08:49 #174
31971 KumA
pi_28298387
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 11:56 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Maar je kan niet ontkennen dat zo'n moeder dichter bij het vuur staat, en vanuit die positie wellicht een betere waarneming kan doen dan iemand die in nederland op z'n kamertje naar z'n monitortje zit te turen. Dus in dat opzicht vind ik niet dat ik zijn punt sterk.
Ik denk dat dat in deze tijd niet zoveel uitmaakt of je in nederland achter een monitor zit of hier, met de media weet je in nederland net zoveel als de moeder weet. Overigens zeg je dat zij een betere waarneming kan nemen, maar daar ben ik 't niet zo mee eens, juist omdat ze de emotionele band heeft zal haar waarneming wat sneller op emotie gebasseerd zijn dan op feiten.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:59:54 #175
28167 matthijst
pi_28300085
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 11:54 schreef Stratos het volgende:

[..]

Er waren er 6 FBI agenten nu zijn dat er 3. De FBI is daar op verzoek van familie Holloway. De FBI heeft een begeleidende rol in de zaak.
Ook zoiets belechelijks: fuck de FBI, gasten hebben daar niks te zoeken.
pi_28300431
Ook het feit dat de moeder van het meisje verteld dat de verdachte een bepaalde reputatie heeft als het om versieren van toeristes gaat doet haar geen goed, erg dom van die vrouw, maar ze komt me niet al te snugger over, kan zijn dat ze geheel overmand is door emoties.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:21:27 #177
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_28300902
Intussen heeft de Arubaanse minister van Justitie uitgesproken dat zij wil dat Nederland steun betuigt aan Aruba, omdat de Amerikaanse pers het doet voorkomen dat Aruba een soort van Sodom en Gomorra zou zijn en hun (Nederlandse) rechtssysteem zou ook verderfelijk zijn.

Ik vind dat ze wel een punt heeft eigenlijk.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_28301190
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:08 schreef KumA het volgende:

[..]

Ik denk dat dat in deze tijd niet zoveel uitmaakt of je in nederland achter een monitor zit of hier, met de media weet je in nederland net zoveel als de moeder weet.
Nou, ik weet wel zeker dat dit uitmaakt. Iedereen denkt tegenwoordig alles te weten zonder feiten te kennen of iets mee gemaakt te hebben.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:33:28 #179
112371 halion
Iqztrepp
pi_28301356
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:21 schreef Marietje_34 het volgende:
Intussen heeft de Arubaanse minister van Justitie uitgesproken dat zij wil dat Nederland steun betuigt aan Aruba, omdat de Amerikaanse pers het doet voorkomen dat Aruba een soort van Sodom en Gomorra zou zijn en hun (Nederlandse) rechtssysteem zou ook verderfelijk zijn.

Ik vind dat ze wel een punt heeft eigenlijk.
Nederland durft echt geen positie in te nemen tegenover Amerika, dus dat zie ik niet gebeuren.
pi_28301438
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:28 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Nou, ik weet wel zeker dat dit uitmaakt. Iedereen denkt tegenwoordig alles te weten zonder feiten te kennen of iets mee gemaakt te hebben.
Ganz richtig Massive
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:02:39 #181
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_28302337
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:33 schreef halion het volgende:

[..]

Nederland durft echt geen positie in te nemen tegenover Amerika, dus dat zie ik niet gebeuren.
Hm, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben
pi_28302534
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:33 schreef halion het volgende:

[..]

ik geef Balkenende een " " als ze het zouden doen.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:13:16 #183
112371 halion
Iqztrepp
pi_28302655
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:09 schreef SlimShady het volgende:

[..]

ik geef Balkenende een " [afbeelding] " als ze het zouden doen.
De Bush administratie weet niet eens wie 'Balkenende' is man. Laat staan hoe je het moet uitspreken.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:29:27 #184
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_28303135
net gelezen op NU:

'Minister Donner is dat met zijn collega eens. Hij zegde in een reactie toe de zaak aan te kaarten bij het ministerie van Buitenlandse Zaken. "We moeten kijken hoe we kunnen voorkomen dat dit tot grote schade gaat leiden voor het eiland Aruba. Misschien kunnen we via de ambassade in Washington de beeldvorming in de pers weer rechtzetten."

Dat de Amerikaanse autoriteiten kritiek zouden hebben op Aruba wees Donner resoluut van de hand. "Ik weet gewoon dat naar hun gevoel alles wordt gedaan wat gedaan kan worden", aldus de minister. '

'
  dinsdag 28 juni 2005 @ 15:04:29 #185
112371 halion
Iqztrepp
pi_28304321
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:29 schreef Marietje_34 het volgende:

Misschien kunnen we via de ambassade in Washington de beeldvorming in de pers weer rechtzetten."
Hahaha, de hoogmoedswaanzin.

Rice: " Hey George, there is some dude here who wants to talk to you about Natalee Holloway."
Bush: " Ah Con, thank you. Where's he from?"
Rice: " I'm not sure, seems to be from some country near Finland. I think it's called 'Newlands' or something like that."
Bush: "Newlands..hmm...., isn't that close to the country of Amsterdam?"
Rice: " right, that's where he's from, Amsterdam."
Bush: " Oh well, send him back home then. I heard on the news that under-age drinking is legal there, as well as taking drugs in public and raping."
Rice: "Will do. He is wearing weird wooden shoes anyway and I just can't remember his name."
Bush: " Good. And while you're at it, let him take away his bike from the main entrance. We're not in France, you know."

[ Bericht 1% gewijzigd door halion op 28-06-2005 15:43:14 ]
pi_28304521
Criminelen waarderen hun reetlikkers. De bende van de regering Bush weet dan ook zeer goed wie Balkenende is.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 15:12:05 #187
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_28304579
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:29 schreef Marietje_34 het volgende:
net gelezen op NU:

Dat de Amerikaanse autoriteiten kritiek zouden hebben op Aruba wees Donner resoluut van de hand. "Ik weet gewoon dat naar hun gevoel alles wordt gedaan wat gedaan kan worden", aldus de minister. '
persoonlijk lijkt me het mij toch niet geheel onmogelijk dat ze wel kritiek zouden hebben op ofwel Aruba danwel het Nederlandse rechtssysteem

ik bedoel, het Internationaal Gerechtshof in Den Haag aanvaarden ze ook niet.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:26:40 #188
31971 KumA
pi_28306970
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:28 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Ik heb t niet over wat mensen denken te weten, want voorlopig denkt die moeder alles al te weten, zij is immers degene die alle beschuldigingen al klaar heeft voor dat t rechtssysteem dat heeft. Waar ik t over heb is dat iemand in nederland kwa feiten net zoveel kan weten als hier op aruba.
pi_28307132
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:26 schreef KumA het volgende:

[..]

Ik heb t niet over wat mensen denken te weten, want voorlopig denkt die moeder alles al te weten, zij is immers degene die alle beschuldigingen al klaar heeft voor dat t rechtssysteem dat heeft. Waar ik t over heb is dat iemand in nederland kwa feiten net zoveel kan weten als hier op aruba.
Sjees zeg, dus iemand die achter z'n pctje een beetje zit te surfen weet net zoveel als een moeder die dingen op de plek zelf te horen kan krijgen? Dat vind ik best knap zeg! Op die manier hoeven we nooit meer de straat op om iets te weten te komen en kunnen we altijd vanuit onze luie stoel conclusies trekken! Gaaf!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:37:10 #190
31971 KumA
pi_28307309
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:31 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Sjees zeg, dus iemand die achter z'n pctje een beetje zit te surfen weet net zoveel als een moeder die dingen op de plek zelf te horen kan krijgen? Dat vind ik best knap zeg! Op die manier hoeven we nooit meer de straat op om iets te weten te komen en kunnen we altijd vanuit onze luie stoel conclusies trekken! Gaaf!
Dude, alles wat hier gebeurt staat binnen vijf minuten op minstens 5 internet sites en CNN. En als je denkt dat die moeder er zo op zit.... zij zit nog steeds te zeggen dat d'r dochter zo'n engel is terwijl de rest van de wereld al weet dat t niet zo is. Tenzij je onder een steen leeft maakt t in deze tijd weinig uit waar je woont, nieuws gaat snel.

Trouwens zeg me is wat die moeder zou kunnen weten dat iemand achter z'n pc'tje niet zou kunnen weten??
pi_28307431
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:37 schreef KumA het volgende:

[..]

Dude, alles wat hier gebeurt staat binnen vijf minuten op minstens 5 internet sites en CNN. En als je denkt dat die moeder er zo op zit.... zij zit nog steeds te zeggen dat d'r dochter zo'n engel is terwijl de rest van de wereld al weet dat t niet zo is. Tenzij je onder een steen leeft maakt t in deze tijd weinig uit waar je woont, nieuws gaat snel.

Trouwens zeg me is wat die moeder zou kunnen weten dat iemand achter z'n pc'tje niet zou kunnen weten??
Denk je niet dat zij bedoelt dat haar dochter met haar gedrag nooit gevraagd heeft vermoord te worden?
pi_28307596
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:41 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Denk je niet dat zij bedoelt dat haar dochter met haar gedrag nooit gevraagd heeft vermoord te worden?
Nee, volgens haad is haar dochter heilig en zalig, en is Joran een sluwe, gewetenloze seriemoordenaar.

En dat terwijl er nog steeds een kans is dat ze weggelopen is - iets waar ik inmiddels alle begrip voor zou hebben.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:48:49 #193
31971 KumA
pi_28307684
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:41 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Djees je heb mooie woorden maar zelf zit je wel conclussies te trekken, jij weet al dat ze "vermoord" is? En niemand vraagt om de dood over vermissing, maar bij bepaalde levenstijlen is er wel een hogere risico op problemen!

En weet je al wat iemand achter z'n PC zou kunnen missen wat moeders wel weet?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:51:29 #194
31971 KumA
pi_28307783
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:46 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nee, volgens haad is haar dochter heilig en zalig, en is Joran een sluwe, gewetenloze seriemoordenaar.

En dat terwijl er nog steeds een kans is dat ze weggelopen is - iets waar ik inmiddels alle begrip voor zou hebben.
Heb gehoord (weet niet of t waar is) dat ze al is een stunt heeft uitgehaald met verdwijnen omdat ze een BMW van d'r pappie wilde
pi_28307815
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:51 schreef KumA het volgende:

[..]

Heb gehoord (weet niet of t waar is) dat ze al is een stunt heeft uitgehaald met verdwijnen omdat ze een BMW van d'r pappie wilde
Ach, dat soort verhalen moet je maar met een korrel zout nemen hoor.

Waar op Aruba woon je ergens?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:54:33 #196
31971 KumA
pi_28307884
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:52 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ach, dat soort verhalen moet je maar met een korrel zout nemen hoor.

Waar op Aruba woon je ergens?
Ik weet maar ik hoor t steeds vaker van amerikanen, want om te beginnen geloof ik niets uit de Diario!

Terrabana Residence.
pi_28309644
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:54 schreef KumA het volgende:

[..]

Ik weet maar ik hoor t steeds vaker van amerikanen, want om te beginnen geloof ik niets uit de Diario!

Terrabana Residence.
Netjes hoor.

Ik heb familie daar ergens in de buurt, in Alto Vista.

En ach, de Diario.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:26:34 #198
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28312430
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 11:26 schreef matthijst het volgende:
Amerikanen sporen niet, maffe gasten.
Wat moet er dan gebeuren: die jongens veroordelen zonder dat er een lijk gevonden is?
Dus als je het lijk maar gewoon laat verdwijnen mag je van matthijst je suf moorden
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:27:53 #199
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28312486
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:46 schreef heiden6 het volgende:

Volgens de Nederlandse leider van het onderzoek is ze naar zijn mening gewoon dood.
Bron, Parool van vandaag.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  dinsdag 28 juni 2005 @ 20:05:22 #200
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_28313790
Dood en gesodomiseerd door het olijke trio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')