Gaat je vergelijking na één opmerking al mank...quote:Op maandag 27 juni 2005 01:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan ook een echte topclub![]()
Ook in het Nederlands..quote:Hoewel Park Ji-Sung zich dit weekeinde zeer positief verhief over zijn oud-coach Guus Hiddink, laat deze zelf zich alles behalve positief uit over de toekomst van de Zuid-Koreaan in Engeland.
De tijd die Park bij Manchester doorbrengt is volgens de PSV-coach een ‘waste of time’. Hij zal het voorbeeld volgen van de Braziliaanse middenvelder Kleberson die nooit hoge ogen op Old Trafford heeft kunnen gooien.
“Hij zal de meeste tijd op de bank doorbrengen. Het was geen slimme beslissing. De Braziliaan Kleberson is een goed voorbeeld voor Park, hij vertrok naar Manchester en was een debacle. Park had nog een jaar in Eindhoven moeten blijven”, zo luidde de woorden van de oefenmeester in de Engelse media.
Heeft ie nooit gezegd, zie eerder in het topic of een eerder topic.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ook in het Nederlands..
Beetje jammer van Guus..
toch stel ik mijn vraagtekens hierbijquote:Op maandag 27 juni 2005 10:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ook in het Nederlands..
Beetje jammer van Guus..
of die het nou wel heeft gezegt of niet er zit een kern van waarheid in.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ook in het Nederlands..
Beetje jammer van Guus..
Hoe weet jij dat?quote:
Prima, daar gaat het mij niet om.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
of die het nou wel heeft gezegt of niet er zit een kern van waarheid in.
Voetbalzone.nl is geen serieuze media. Dan kun je net zo goed de Story als bron gebruiken.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Als zoveel verschillende media het melden zou je denken dat het toch niet verzonnen is......
als eerste verscheen het in een Engels krantje.......... en vervolgens is t gewoon klakkeloos overgenomen door andere mediaquote:Op maandag 27 juni 2005 10:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Als zoveel verschillende media het melden zou je denken dat het toch niet verzonnen is......
Precies. psv.netwerk.to, vi.nl en alle andere serieuze media vermelden helemaal niks over deze zogenaamde trap na. Beetje jammer Dagglaquote:Op maandag 27 juni 2005 11:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als eerste verscheen het in een Engels krantje.......... en vervolgens is t gewoon klakkeloos overgenomen door andere media
Zij hebben ook weer een andere bron..De Engelse media.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:26 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Voetbalzone.nl is geen serieuze media. Dan kun je net zo goed de Story als bron gebruiken.
Inderdaad, het zegt niets over de onwaarheid, net zo min als over de waarheid.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zij hebben ook weer een andere bron..De Engelse media.
En het feit dat het in een klein Engels krantje stond, maakt het niet per definitie verzonnen..
dan zal hij net wel of net niet mee naar Korea kunnenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:05 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Good news.. De blessure van Afellay is gelukkig minder ernstig dan eerder werd gedacht
Hij heeft 'slechts' een klein scheurtje in de enkelband en een bloeduitstorting. Hij zou over 2 tot 3 weken weer op het veld kunnen staan
bron:
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=9342
quote:"Dat mijn transfer naar PSV zou af-
spingen is voor mij niet aan de orde",
zegt Timmy Simons in HNB. De kapitein
laat duidelijk verstaan dat hij naar
PSV wil. "Ik begrijp dat de journalis-
ten met vragen zitten, maar ik heb zelf
ook nog niets gehoord. Geen nieuws is
goed nieuws." PSV wil vandaag een
consensus bereiken met Club Brugge.
Die zal wel naar Athletico gaan nu Bianchi daar zit..quote:Op maandag 27 juni 2005 14:52 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat het niet rond komt en dat Gago nog vandaag als alternatief wordt gepresenteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |