Dat is toch 'n hekje voor (aan de kant van de tribune) de reclameborden van 'n meter ofzo? Daar heeft niemand last van en 't geeft duidelijjk aan tot waar je mag komen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:06 schreef WooZ het volgende:
[..]
Vandaag in Eindhovens Dagblad. Op Oost komt een minihekje, omdat daar de grootste annie's staan
Bronquote:25/6/2005 - Lage hekjes gaan hoge hekken vervangen
(Gepost door JV)
De hoge hekken met daarboven 'scheermesjes' die 20 jaar in het Philips stadion gestaan hebben, worden vervangen door lage hekjes die tussen de 90 en 120 centimeter hoog zijn. Dit om te voorkomen dat de meest fanatieke supporters op Oost het veld betreden. Verder houden stewards de tribunes goed in de gaten. Vangploegen pikken supporters die het veld op willen op. PSV zal niet meer tolereren dat er voor de tribunes wordt gestaan. Ook de begeleiders van de minder validen niet. Zij zullen op de eerste rij komen te zitten. Voor de stoeltjes van de eerste rij op de Noord-tribune komt een laag hekje waar de fans die daar zitten eventueel met de armen op kunnen leunen. Het looppad op Noord tussen veld en tribune komt te vervallen. Dit is mogelijk omdat de zes ingangen op Noord halverwege de tribune op rij 10 zijn gemaakt.
Die hekjes zullen het zicht denk ik niet belemmeren. In ieder geval minder dan de hekken.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:14 schreef methodmich het volgende:
Moest Beasley er onderdoor kunnen?
Wel irri lijkt me, hekjes.
Oost en West beginnen hoger dus daar kan een hoger hek geen kwaad en Noord en Zuid zit je aan t veld (qua hoogte) daar heb je ook geen last van 90cm.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die hekjes zullen het zicht denk ik niet belemmeren. In ieder geval minder dan de hekken.
Wel jammer dat je er niet meer mag staan.. was altijd wel gezellig daar...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:13 schreef Helly het volgende:
[..]
Bron
1.20m, daar kan ik wel mee leven.
En op Noord zit je dus echt aan het veld, dat is toch de kant die je op televisie ziet, dus dat ziet er wel mooi uit dan.
verwacht gerucht: Vennegoor naar Chelseaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:37 schreef pascalheister het volgende:
Arnesen ook overgelopen naar Chelsea
En er direct een bedrag van 20 miljoen euro achter plakkenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verwacht gerucht: Vennegoor naar Chelsea
Onze 'deskundige' Cultheld zal ongetwijfeld nog wel wat namen vanuit zijn zogenaamde database kunnen opnoemen.quote:Op zondag 26 juni 2005 02:59 schreef twi het volgende:
En dan Robinho en Tevez erbij, en 't verhaal is weer compleetOf misschien nog Rafael, Milevsky en Aliev
Waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 26 juni 2005 07:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Misschien kan je me weer een ban aannaaien
Mhh, die speelt niet op 't WK onder de 21.quote:26/6/2005 - 'PSV in verband gebracht met Di Biagio'
Enkele regionale Italiaanse media noemen al dagen PSV als een van de geinteresseerde clubs voor Luigi Di Biagio, zoals BresciaOggi vandaag weer. Waar het bericht vandaan komt, hebben we niet kunnen achterhalen. Panathinaikos, Genoa, Siena en Lazio worden genoemd als andere geinteresseerde clubs, Zijn zaakwaarnemer liet begin juni echter al weten dat Di Biagio waarschijnlijk zal vertrekken bij zijn ploeg Brescia, maar zeker in Italie zal blijven.
De inmiddels 34-jarige Di Biagio heeft een imposante carriere achter de rug bij achtereenvolgens Lazio, Monza, Foggia, Roma en Inter.
Het zou wel een goede zet zijn voor het Nederlands voetbal als PSV hem haalt.quote:Op zondag 26 juni 2005 09:07 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Mhh, die speelt niet op 't WK onder de 21.
Hij kan veel zeggenquote:Op zondag 26 juni 2005 11:57 schreef Neoktheone het volgende:
Maar hij blijft toch in Italie, dus ik geef PSV weinig kans...
Wat moet je nou met zo'n uitgerangeerde voetballer?quote:Op zondag 26 juni 2005 11:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het zou wel een goede zet zijn voor het Nederlands voetbal als PSV hem haalt.
Idd. Die zal echt niet een paar stappen meer zetten voor psv hoor.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat moet je nou met zo'n uitgerangeerde voetballer?
Dat vraag ik me nou ook af. Hij heeft niet de klasse van Cocu en is op zijn leeftijd dus geen aanwinst meer voor PSV. Het lijkt me dan ook een onzin-gerucht.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat moet je nou met zo'n uitgerangeerde voetballer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |